[XOne] Hoe duur per maand na een jaar?

Discussie in 'Games' gestart door GameCrasher, 25 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    En die CC-kosten vallen ook wel mee. Zit bij de postbank en voor studenten is die maar 11 euro per jaar! :)
    Kep alleen geen id of die wel een beetje goed is en of Live die zal accepteren. Je hebt nl toch meerdere soorten CC in de VS die niet overal worden geaccpeteerd? Visa en nog 1...

2. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De VS ja, maar in Nederland zouden toch echt alle Europese kaarten wel ondersteund moeten worden... vind ik. :)

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen creditcard heb kan je dus nie online

Damn ik heb geen creditcard=( =( ]:- =( =(

4. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam er achter dat je ook nog eens 18 moest zijn! Das logisch en ook niet zo erg, aangezien ik dat 4 maanden later wordt... Kan in de tussentijd misschien wel op die van iemand anders.
    Maar ik moet ook nog een een maandinkomen hebben van 600 euro! :'-(

5. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    aaaaaaaargh zo te horen zitten er toch wel wat addertjes onder het gras bij het aanschaffen van xbox live........

6. Jasperaldo

Jasperaldo Prof voetballer

Leuk Bevonden:
    0
    je pa ook niet ?

7. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    LOLZ, en dan naar de dixons toegaan voor een "Live pre-pay kaartje", gaat die gast gelijk beginnen van "Speelt u veel met xbox live?? Zo ja, kan ik u dan interesseren in een live abbonnement" (pleez don't watch tha spelling)8)

8. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb contact opgenomen met de MS helpdesk en zij konden me vertellen dat dat gedoe van die alternatieven alleen maar geruchten waren. Oftewel, MS die laat het gewoon bij de creditcard...

Kreeg vandaag antwoord op een stel vragen die ik de helpdesk had gesteld:

Hello,

Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query.

There are a few reasons why you need to provide credit card information to
    create a new account on Xbox Live. First, creating an account on Xbox Live
    requires that you accept the Terms of Use, which is a legal agreement requiring
    the person who accepts it to be at least 18 years old. The credit card
    information serves as verification of the user's age. Also, this credit card
    information is used as a security measure in several places to verify that you
    are the owner of the account.

The authorised credit cards are Visa, American Express and Master Card

The Xbox Live Starter Pack, will be available at an estimated street price of
    EUR 59.99/ GBP 39.99. No decision has been made yet regarding next year, it will
    be posted on the website later on.

If you require further assistance please do not hesitate to contact us.

Regards,
    Xbox Customer Care Team

Denmark: 1 800 509 186
    Finland: 0800 1 19424
    Greece: 00800 44 12 8732
    Ireland: 1 800 509 186
    Netherlands: 0800 023 3894
    Norway: 800 141 74
    Portugal: 800 141 74
    Sweden: 020 79 11 33
    UK: 0800 587 1102

Laatst bewerkt: 28 dec 2002
  9. Android

Android Aardappelhoofd

Leuk Bevonden:
    0
    me pa heeft een mastercard... :)

10. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    ok, als ik 't goed begrijp verwachten die lui van m$ dat je 18 moet zijn om op xblive te spelen?!? ik vond die lui al gek maar dit...=(

11. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    tegen die tijd ben ik toch al 18.. ik ga denk ik zeker het eerste jaar op live spelen, tweede jaar hangt af van de prijzen.. :{

maar dan heb ik toch iig 1 jaar van xbl genoten :D

12. def

def Solid Snake rules :)

Leuk Bevonden:
    0
    is best normaal,
    gezien dezelfde regels gelden in amerika voor PC games...maar waar niemand zich iets van aantrekt (EN TERECHT!)

13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet even proberen te lezen wat er staat... Ik weet het, 'tis moeilijk, maar het staat er niet voor niets.

Wettelijk is het voor iemand onder 18 jaar niet mogelijk om een overeenkomst te sluiten. Maar M$ verwacht dat je je aan de regels houdt en schotelt je daarom (en om bekende andere redenen) een kontrakt voor je neus. Dat kun je alleen accepteren als je 18 of ouder bent.

Als jij geen 18 bent kun je ook geen huis kopen. Begin dus maar alvast te schreeuwen hoe oneerlijk dat is. Voor Xbox Live gelden de zelfde wettelijke regels als voor het kopen van een fiets of een doosje schoenpoets. Je moet dus meerderjarig zijn. Als je dat niet bent dan moet jouw wettelijke vertegenwoordiger dat voor je doen. Meestal je pa of je ma; voor weeskinderen kan dat een voogd zijn, enz.

Daar is toch niks op tegen? Jij mag onder 18 wettelijk gezien ook niet zelfstandig een XBox kopen zonder toestemming van je pa of ma. Dat zelde geldt voor XBL. Lijkt mij een strak plan.

14. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    hmm, zit wat in... ik ga er niet verder op in. ik zorg gewoon dat m'n ouders een cc aanschaffen en ik zeur niet meer. en dat schreeuwen heeft toch geen zin. die lui luisteren toch nooit...

15. Warrior X

Leuk Bevonden:
    2
    nou als ms zo strak met de regels is .... een xbox kopen als je 18 bent... naja ik hoor geen kassiere zeuren want ik ben degene die geld in't laatje brengt toch??

16. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Wettelijk?

Nee, wettelijk brengt je degene die je toestemming geeft om de Xbox te kopen geld in het laatje. En als je pa de volgende dag je Xbox ziet en besluit hem terug te brengen dan is die kassiere evenzo wettelijk verplicht om de centjes gelijk even terug te geven.

Zo zit de wet nou eenmaal in elkaar. In de praktijk is het vaak wat minder star en strak. Maar een minderjarige, zoals dat heet, brengt geen geld in het laatje. De wettelijke vertegenwoordiger die dat toestaat doet dat namelijk (en hij/zij is er ook verantwoordelijk voor als je het verkeerd doet).

17. Warrior X

Leuk Bevonden:
    2
    tja dat is wel zo

18. JeJoe(GC+M$)=:D

JeJoe(GC+M$)=:D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is dit dus echt kut! Ik heb een Xbox gekocht voor Halo, Fable en DOA volleyball. Ik heb een Gamecube voor games als metroid en zelda... Nu moet ik voor die Xbox live mijn pa helemaal zo'n creditcard laten nemen. Ik heb genoeg geld op mijn bankrekening staan! Ik wil xbox live op mijn naam. Nu moet ik zeker elke maand mijn pa gaan dokken omdat hij het betaald!?
    ]:-

Wacht eens even... Ik kan nu ook vergeten te betalen }:]

19. Warrior X

Leuk Bevonden:
    2
    dasseh...... een goed plannetje }:]

20. x-prophet

x-prophet You will know fear

Leuk Bevonden:
    0
    xbox live per jaar na het 1e gratis jaar

he gasten ik heb gehoort van een winkel bij mij in de buurt dat xbox live per jaar 12 tot 20 euro kost. dit is no shit. ik vroeg namelijk aan hun wat de kosten waren, zij wisten het niet dus zouden ze morgen meer weten wat het gaat kosten. ik kom de volgende morgen dus. hoor ik dat het 12 tot 20 eurotjes kost nou dat vind ik niet veel voor een jaar live:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina