Vraagjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bony36, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bony36

Bony36 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aan het twijfelen wat voor console ik ga kopen (wii of 360, want ps3 is te duur en geen leuke games).
    nu las ik dat er of een prijsdaling of een zwarte 360 komt. wat is hier van waar?
    ook zag ik dat er bij de bartsmit een premium editie komt met extra draadloze controller, battery lader en afstandsbediening voor 450 euro.
    ik heb al op de 360 gespeeld en vond hem erg vet (ik hou van race spellen en adventures). maar
    online speel ik niet maar ik vind de demo's wel gaaf. moet je voor alle spelupdates betalen?
    nu twijfel ik nog met de wii.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Dan heb je hier vast wel wat aan :) beetje de fanboy posts negeren en je komt een heel eind :+. Op het moment zijn er wel leuke packs verkrijgbaar voor de 360 incl. een spel en controller. Voor goedkope xbox360 packs kan je terrecht in de koopjes thread, daar worden de goedkope 360 aanbiedingen gepost.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Prijsverlaging zal op den duur vast wel komen en de zwarte xbox360 is nog maar een gerucht. Demo's zijn gratis te downloaden, bij sommige heb je xboxlive gold nodig, dus die zou je niet kunnen downloaden maar die zijn 9 van de 10x Multiplayer demo's (Die je dan niet zou kunnen downloaden).

Wii vind ik persoonlijk een leuk dingetje om te hebben maar je moet er van houden, al die mini-games. Als je veel van race spellen houd en adventures kun je misschien beter gaan voor een xbox360, maar de keuze ligt aan jou van wat wil jij. :)

4. Bony36

Bony36 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké. Maar ik heb ook iets gehoord van xbox live weekenden, dat je dan met silver abo ook online kon spelen. klopt dat?

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Uhu ja, er zijn ook speciale dagen dat je online kan met gold (maar niet vaak). In de weekenden weet ik niet, vroeger kon je volgens mij wel elk weekend online spelen, nu niet meer.

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Xboxlive gold kan je vaak kopen voor 40 euro voor een heel jaar. Dus dat zijn de kosten toch niet? Is echt super hoor zo'n gold abbonementje!

7. Bony36

Bony36 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik speel dus niet online. ik houd niet van shooters dus..

8. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je kan ook online racen, pokeren, vechten en noem het maar op :)

9. Bony36

Bony36 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm maar is pgr3 leuk?

10. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van racen houdt wel, en het is een classic dus duur is hij niet :D

11. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    ehh.. ??? dat is 60 :x

12. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In de winkel wel, maar word vaak aangeboden voor 40 (hier op het forum ook, heb ik het ook vandaan)

13. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook even een vraagje.

ik wil graag een keer een LAN houden met 2 xbox 360's.
    maar ik dacht ooit te lezen (toen de 360 nog niet uit was) dat dit standaard draadloos ingebouwd was. klopt dat ook? of heb ik echt een LAN kabel/draadloze router nodig?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina