1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja die versta ik ook bijna niet!

    Tsja die lag blijft bij deze game een grote factor. Eeuwige zonde.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  2. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er mensen die aan de wcg mee gaan doen met gears of war?
     
  3. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=4706
    :9 klinkt goed, hopen dat het waar is!:thumbs:
     
  4. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel vet zijn idd! :thumbs: !
     
  5. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep ik doe mee :thumbs: doen zat mensen aan mee denk ik
     
  6. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat Ranked Matches. Probeer alleen met NL te spelen, anders vind ik er al niks meer aan. om nog maar niet over de lagg te praten.

    Ik hoop wel dat die update er komt, lachen. weer nieuwe maps erbij.
     
  7. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me ook wel grappig om mee te doen. Ik ben niet zo goed, maar de reden waarom ik waarschijnlijk niet mee ga doen is dat het vast en zeker nog al ver reizen is voor mensen uit Friesland...
     
  8. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    De voorrondes zijn gewoon live lijkt me. Dus als je daar doorheen bent heb je een redelijke kans om te winnen en dan is het wel een reisje waard :)
     
  9. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok dan ga ik het maar een keer proberen. En eerst maar een aantal weken oefenen \o/
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Heb deze game nu ook sinds gisteren, maar ik heb eigenlijk altijd een hekel aan eindbazen. Helaas zitten ze ook weer in deze game verwerkt. :{
    Die hadden ze wmb er wel uit mogen laten, en dan de game hier en daar wat moeilijker maken.
    Je weet bij een eindbaas ook gewoon weer dat je een level verder bent, en dat haalt het plezier er ook wel een beetje uit.

    Voor de rest geweldige gameplay, mooie graphics en veel spanning en hier en daar een schrikmoment! Top game dus!!
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    maar die update is wel vaag :confused: een flamethrower in GoW en een plasmagun :confused: niet echt gears wapens. hoop wel dat het waar is maar lijkt me eerder een grap
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen aan het eind van act 1 betekent de 'eindbaas' dat je in act 2 komt, maar er komen meer grote monsters (wat jij eindbaas zou noemen) waarna je gewoon in dezelfde act doorgaat. Aan het eind van het spel zit er nog een echte eindbaas, maar je moet toch op een of andere manier een eind eraan breien.

    Bovendien zijn de eindbazen niet eens zo moeilijk.. Sterker nog, makkelijk!
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou ja, ik vond die van act 1 toch even lastig omdat ik ook moest wennen aan de controls. Ze zijn op zich ook wel te doen, ik vind het idee erachter nooit echt geweldig. Maar goed, smaken verschillen. ;)
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, de eerste keer is alles moeilijk.. Maar als je het eenmaal doorhebt is het een eitje.

    In GoW vind ik de eindbazen wel ok, maar er zijn idd ook spellen waar ze gewoon nergens op slaan.
     
  15. Shizzel

    Shizzel Guest

    Hoe kom je aan die info?
    Eerst was het alleen content, toen mss maps en misschien een wapen, las vandaag 3 maps en 3 wapens, en nu mss al 2 wapens bekend?

    Flamethrower lijkt me wel vaag, maar Plasmagun zou op zich wel kunnen. Als ze nou die nailgun zouden doen, die eerst was verzonnen met Google software ofzo, zou het wel vet zijn.
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer dat je niet met zn tweeën op xbox live kan want dan moet je volgens microsoft weer nog een ander xbox live van 60 euro kopen als je buurjongen toevallig een keer met je wilt spelen online dat is echt crap! En dit gebeurt steeds vaker :mad:
     
  17. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan bij Player Match gewoon insignen met een Guest Account en dan kan je met zijn 2en online spelen ;)
     
  18. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Woowww VETTT thanks dat is echt fantastisch nieuws :eek: 8) en kan die guest ook met iedereen praten via zijn headset, dat zou helemaal toppie zijn.
     
  19. ViperMike

    ViperMike Guest

    Nee kan niet. Wel als je 2 accounts op 1 xbox doet dacht ik.
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou lekker dan. :{ :{ :{

    Ik denk ik begin alvast met 1e level Hardcore ( was begonnen op casual) ben ik al mijn data van casual kwijt en kan ik die ook weer helemaal opnieuw gaan doen. :x :emo: =( :{ :{ :{

    Belachelijk zeg dat ze geen 3 savegames naast elkaar kunnen zetten. Heb helemaal geen zin om het weeer opnieuw te gaan doen. =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina