1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

    22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

    47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

    19,4%
  4. anders, namelijk

    11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eerst van plan dezelfde database te gebruiken en dan de link van de plaatjes te wijzigen. Maar daar ben ik nog niet aan toegekomen.

    (Weer Nemesis (Heb geen zin om uit te loggen))
     
  2. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Met je dubbel host voordeel wel ;) Trouwens, jij hebt alleen nog maar domme uitspraken gedaan..

    Dat dat niet eens een regel is op GB, als ze eraan denken moet die regel wel komen.. Op die manier kan iedereen wel winnen.

    Wat als ik wat jonger ben dan jij? Ow ik sta iets korter op aarde dan jij, net zoals het Halo 2 mannetje.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  3. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG moet je weer ruzie zoeken 13 jarige kan het niet normaal ;)

    dat spammen moet je eens mee ophouden, af en toe zet je een berichtje op het Ic3 Cold forum en dan ben je aardig ben je een beetje Schizo ofzo??
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  4. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ic3 vs Domination
    qG vs HLH

    Geef even de dag/tijd door dat jullie gaan spelen, dan kan dat in de beginpost verwerkt worden.
     
  5. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed;) ik had gister nog lange private chat met XtrXander van D2 over de tijden hij wou vorige week vrijdag spelen maar dat kan echt niet. we weten het dus nog niet.... dus voor de laatste keer hier zijn de tijden waarop wij kunnen spelen:

    Donderdag: 19:00 t/m 22:00
    Vrijdag: 13:00 t/m 16:30 ( weet ik niet cker )& 22:00 t/m ??
    Zaterdag: 22:00 t/m ??
    Zondag: 15:00 t/m 18:00 & 19:00 t/m 22:00

    Het liefst vanavond of vanmiddag thnx

    zeg het maar als D2 ook wat tijden voorlegt dat zou ik waarderen :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  6. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week vrijdag spelen is inderdaad vrij lastig, maar pine of xander zullen zo wel een reactie geven.
    Zijn vrij actief op het forum.
     
  7. Prodke

    Prodke Guest

    @ Micro Ic3: vandaag valt af voor ons, Omdat XtrXander morgen een drukke dag heeft op school en ik nog last heb van griep(hoofdpijn zou wel met een asperintje over zijn, maar rest niet) en dat doe ik mn team niet aan.

    Wij kunnen morgen vanaf 15:00 uur tot ongeveer 22:00 á 23:00(niet later) heeft dus ook niet zoveel zin. van 15:00 tot 16:30 (omdat jullie niet later kunnen)

    Zaterdag is geen optie

    Zondag lijkt voor ons de beste optie, maar wel jammer want de finale zou dit weekend gespeeld worden.
     
  8. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnx SuprodigY ik zal zo contact opnemen met de echte MiCr0 Ic3
    En dan hoor je het zo ;)
     
  9. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek eigenlijk geen ruzie, ik reageer op jullie, spammen doe je zelf even hard ;)
     
  10. DLA CrabbyData

    DLA CrabbyData zegt hallo...

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin bij jezelf, zeggen ze altijd... :b:
     
  11. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0

    Jo is Ic3 cOld 2 nu in geschreven???
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Je begint op mijn zenuwen te werken

    1) DarknesS mag dan 13 zijn, hij komt een stuk professioneler over en gaat niet persoonlijk in op iets dat een spelletje heeft veroorzaakt?
    2) DarknesS heeft al veel meer bereikt dan iemand anders hier op dit forum qua gaming en behoord tot een van onze meest gewaardeerde members, daar kom je snel genoeg achter als de WCG2007 weer begint met C&C3
    :cool: Volgensmij is er hier nog zo'n mannetje of 25 te tellen die Ic3 het liefst ziet vertrekken met de dubbele host en de bullit-lag

    @ Crabbydata, maak nog zo'n 10 opmerkingen en vraag daarna eens wat ik of iemand anders uit qG vind van jouw gepost..

    @ 3Kingz, wil je zeggen dat jij als leider van dit toernooi nu geen regel in kunt voeren over die host? Gamebattles mag dan geen regel hebben over de dubbelhost, maar als de host dusdanige invloed op het spel heeft dat er geen sprake is van een eerlijke match, moet er een alternatieve host gezocht worden. CarboN Ic3 heeft een goede host, en wordt zelfs voorgesteld om eventueel als speler voor het Ic3 team uit te komen, problem solved lijkt mij?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2007
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Misschien moet je eens beter kijken voordat je conclusie's gaat trekken, nu lijkt het alsof wij niet niet reageren en dat is bullshit.
     
  14. DLA CrabbyData

    DLA CrabbyData zegt hallo...

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    jep :thumbs:

    @smartie: Als je een aanbiedt om een website te maken, is het eerste wat een normaal persoon doet vragen naar een vorig resultaat. Gezien dit een snelle en makkelijke oplossing is (het klikken op iemands naam en dan "Ga naar -x- website!"), deed ik dat ook. Vervolgens valt me op dat er vanalles niet klopt. Ik mag toch best zeggen dat ik dat vreemd vindt...? =( Of een website nou wel of niet actief is, dannog zou hij gewoon normaal horen te werken...
    Als je die reactie bedoelde op de laatste "Begin bij jezelf", waarom zou jou dat uberhaupt iets kunnen schelen dat ik dat zeg? Gezien de manier waarop je reageert erger je je eraan, dus waarom zou je ons er dan mee moeten lastigvallen? Dat de opmerking misschien misplaatst is, is jou probleem niet. _0/
     
  15. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen*)

    @ pine, als je iets verder scrollt dan zie je dat TheSuprodigy al heeft geantwoordO-)

    Als iemand nog wat over die Dubbele Host wat te zeggen heeft voeg dan MiCr0 Ic3 met een nul ;) ik ben Nano , MiCr0 beweert dat er geen Dubbele host is ;) ik weet daar niks van thnx
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat jij een van mijn resultaten nodig had? Ik dacht dat Three Kings hulp nodig had en niet jij. En Smartie reageert zo omdat je mij beledigd, door te zeggen dat ik eerst maar is aan m'n eigen site moet werken. Maar volgens mij heeft Three Kings al gekozen.

    PS: We waren net aan het verhuizen van naam/site. En Three Kings heeft ze beide gezien.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  17. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    keb net ff jullie nieuwe site bekeken, ziet er een stuk beter uit als de vorige!

    Mee eens..
     
  18. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Met wat? Wij hebben geen dubbel-host, zo ik ben bij mezelf begonnen ;) Als ik jou was zou ik ook nog maar is goed naar jezelf kijken, volgens mij weet je wel wat ik bedoel..
     
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je ff een paar pagina's terugscrollt of naar je clanpage gaat zie je dat Pine NL al geantwoord heeft, dus gaat niet slim doen.
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    jammer kingz dat je over dat ene essentiële stukje van me heenleest, en op het andere niet-discussie-waardige stuk reageert .. OMG

    @ 3Kingz, wil je zeggen dat jij als leider van dit toernooi nu geen regel in kunt voeren over die host? Gamebattles mag dan geen regel hebben over de dubbelhost, maar als de host dusdanige invloed op het spel heeft dat er geen sprake is van een eerlijke match, moet er een alternatieve host gezocht worden. CarboN Ic3 heeft een goede host, en wordt zelfs voorgesteld om eventueel als speler voor het Ic3 team uit te komen, problem solved lijkt mij?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina