1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

... Ic3 Cold ....

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Micro ic3, 24 feb 2007.

  1. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je wel een beetje opweg..
     
  2. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    geen idee wat je bedoelt Darkness maar qG I is wel 1 van de beste van Nederland zou tegen ze willen spelen in de Finale Later man
     
  3. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan 1 van mn clanmembers wel vragen of ze mee willen doen?? :9 :9 maar dan is het vast _0/ _0/ D2 :p
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    :9 ik regel wel een redelijk iemand, tog maar een toernooitje.
    En jullie zitten nu al helemaal te bereken tegen wie jullie moeten in de finale.. lol *)
     
  5. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    We dromen over wie we moeten in de Finale ik weet dat we eerst tegen jullie moeten en dat gaat erg zwaar worden Trust me ;) Maar stel Ic3 Cold verliest van jullie dan mogen jullie van mij de Winst pakken in het toernooi:b:

    Oja ik moest je toevoegen van XtrXander maar je FL zit vol Later
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  6. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je een beetje opweg bent naar beste van Nederland als je 1e eindigt op dit tournooi. Dan heb je wel wat bewezen.
     
  7. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie ook trouwens qG vs Ic3 mooie finale toch??
     
  8. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    We hadden net van DtS Gewonnen Best of 5 tot de 6 ronde's

    4-3

    Ik
    Alpha-Verplaatst door micro
    Lagacy
    Lunatic

    Wat een (....) match hun zitten een beetje Fragtaggen chain-sawen met pistols in je rug te slaan. Maar na veel moeite hebben we toch gewonnen op het Begin zeiden ze dat ze op Gamebattles spelen ik was daar een beetje tegen maar toch besloten we het toch te doen. En na de match zeggen ze dat ze niet eens op GB staan. :mad:
     
  9. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet me denken aan DKS :)
     
  10. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke..En toch ken ik 3 leden van hun clan heel goed ik zal morgen eens effe aan Co-leider DtS Raoulio NL , Co-leider DtS Neo Evolved en member DtS Fearl3ss vragen maar goed gewonnen hoor :D en @ Darkness hier doe je wel aardig op dit topic....hoe zit dat kan je niet eens ophouden met dat gespam, En ja ik hoorde ik van een aantal kanten dat DKS dikke cheaters zijn;)
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  11. Hoe kan je nou cheaten in Gears of War, op dubbele host na? ;)

    Ja je kan glitchen maar wanneer je ze ziet glitchen drop je toch gewoon de game uit, voor de rest is chainsawen en taggen niet cheaten.
     
  12. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
    vind ik :D chainsawen,pistolslaan doen we niet das gebrek aan skill
    ik heb toch maar effe opheldering gevraagd bij DtS Raoulio NL over het gamebattle shit
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Kan niet, Sander heeft helemaal geen vrienden :confused:
     
  14. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaar dat ik jou in mijn vriendenlijst heb:D
     
  15. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL \o/
     
  16. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    eey Micro of Nano of wie er ook achter zit....

    ik ben het niet met je eens maar ook weer wel...
    Als je gaat kempen en dan in eenkeer chaisaw doet dat is noob... maar als je een shotgun vs een chainsaw hebt is gewoon pure ownage als je met chainsaw wint...
    Oja Micro nog bedankt dat je het voor me over hebt genomen...
    en over die pistol als ze een keer schieten en dan slaan ... dat vind ik ook wel noob maar headshot met pistol ik ook wel ownage hoor vooral als je blind schiet :+ :eek:
     
  17. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    K ben altijd Nano Ic3 :9 en Clanmembers moeten het voor elkaar opnemen toch:thumbs: kan je me trouwens iets vertellen over die .nl/.com/.eu sites want ik wil wel 1 maken als het me lukt mn zwager heeft er verstand van dus check je PM effe thnx :b:
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Klinkt als beetje onzin in m'n oren hoor, weet je wel zeker dat het clanmatch was, anders gaan ze niet met pistoltje spelen en chainsawe, was het geen funmatch, heb niet het idee dat ze serieus gespeeld hebben, maar ik weet het niet, speel zelf geen GoW meer.
    En nee ik geloof al helemaal neit dat ze gezegd hebben dat het voor GB was, want daar staan we niet ingeschreven en ook nooit geweest, ( vaag verhaal )

    Trouwens bij Fearless en Neo hoef je niet te zijn, die spelen R6V. En nogmaals vertel me dan eens wie er bij DtS hebben meegespeeld, dan vraag ik het ff na...
     
  19. ViperMike

    ViperMike Guest

    Vind ik wel meevallen, ik gebruik chainsaw altijd tegen een shotgun die om het hoekje staat. En je kan er ook die mensen die alleenmaar chainsawe mee owne. Al die problemen zoals slaan en zagen heeft gewoon te maken dat iedereen met een shotgun dichtbij te komen.
     
  20. In clanmatches is chainsawen veel te riskant, pistool tikken kan nog wel handig zijn als je in de rug zit of flankt ofzo.
     

Deel Deze Pagina