1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dutch terror Squad

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RaouLioo, 7 jan 2007.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hm Beetje vreemd verhaal, ik speel zelf geen GoW meer dus ik weet het niet. Maar lijkt me niet dat er gezegd is door ons dat we voor GB zouden spelen want daar hebben we nooit op ingeschreven gestaan. Weet je wie er bij DtS hebben gespeeld?
     
  2. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat Sub-zero de leiding had en indd ik vond het verhaal ook vaag maar wel de moeite waar om te checken ik hoor nu dagt Subzero Hitman Rick NL & unholy mee deden zou je dat aan hun kunnen vragen Later
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dutch Terror Squad gaat beejte uitbreiden, zijn paar nieuwe members bij voor R6V, en de clan is nu niet alleen enkel voor de Xbox 360, er komt een PC team aan, welke spellen er worden gespeeld op de PC vertel ik later.

    Daarbij willen we binnenkort weer clanwars gaan doen op CoD2. Paar members zijn van GoW en R6V overgestapt op CoD2 en gaan nu weer hard trainen om op niveau te komen. We zoeken ook nog paar nieuwe members voor CoD2, dus ben jij een diehard CoD2 speler met skills en lijkt het je wat om DtS te joinen laat me wat weten.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Tuurlijk ik zal het navragen.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Sinds paar dagen is er een nieuwe member bij voor GoW/ CoD2: DtS Escamp. Welkom:b:

    Met de .nl site zit het ook goed, op het moment is DtS NinjaStar met wat hulp bezig om de hele site te designen, er wordt helemaal niks gedowload, alles wordt zelf gemaakt. Dus binnenkort zal DtS een van de mooiste .nl sites hebben!
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  6. Veel su6 met escamp ;)
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Jullie met MagnuM:b:
     
  8. Leuke clanmatch gister DtS, ookal suckte we qua teamplay omdat we met een "nieuw" team speelde :) Wel jammer dat jullie je niet aan je woord houden en jullie je niet op gamebattles neerzetten en de match reporten. T J A P P I E S.
     
  9. Prodke

    Prodke Guest

    Ja zo ging dat ook met ons en ook bij Ic3 en vast nog wel meer.
     
  10. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze dat echt belooft Connect? Zoja doe ik nog wel een keer een privatechat met Subzero.
    Even zien of het een man van z'n woord is.
     
  11. SubZero_

    SubZero_ Unstoppable Legends

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0

    jah ik ga het ook doen op Gb aleen hitman en rick moet hen eerst inschrijfen
    ookeeej maar het was wel een goed macht
    gr subzero
     
  12. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL!!! :lol: Met wie ga je het doen op GB?
     
  13. Grappig ? :lol: NEE

    Btw, Three Kings, Had je het nog moeilijk gister tegen The Gam3 NL en Z3rox had ik gehoord ? :p

    hahaha
     
  14. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Dat was wel ff een grap van niveau Darkness :) :9
     
  15. Niet janken gothic, jij hebt verloren van NoobieClanNL

    hahaha
     
  16. nee, die report moest ik maken, want ik wou de clan opnieuw registrere maar dan moest ik eerst die challenge wegwerken, we hadden al gewonne met 3-0 van die gasten, maar ze woude niet reporten, en ik heb onze clan opnieuw op gamebattles gezet. Mede omdat er veel leden weg waren ensoo. Noobie clan zijn gewoon zielig dusz.
     
  17. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Viel mee, 1e map hun host (dubbele zelfs, ze zaten bij elkaar thuis) werd het 5-4 voor hun.
    Even inkomen dus :)

    Daarna 5-1 voor ons, toen weer 5-1 voor ons. Daarna zijn ze snel offline gegaan. Beetje triest.
    War Dogs, zo heette ze.


    Edit: Is goed Dts, geef maar een seintje dan regelen we het.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  18. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo Dts weet niet of jullie nog cod2 spelen maar ik zou graag nog een keer een funmatch willen spelen, laat het zo snel mogelijk horen alsjeblieft.
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nou ik speel het nog, en wil weer een team gaan oprichten, maar ben laatste tijd nogal weinig online dus nog neit echt toe gekomen, dus op moment lukt het niet, misschien over tijdje lijkt me wel leuk.

    PS: three kings, wat was uitslag DtS-KS?
     
  20. Tr1F3c7a

    Tr1F3c7a Guest

    Hij zei het zelf..
     

Deel Deze Pagina