1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    *oops*

    laat maar
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  2. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat de naam voor paniczoom nog veranderen gaat, zowiezo zijn we bezig om misschien wat veranderingen door te voeren in de clan.
    Dit staat alleen nog in de kinderschoenen.
     
  3. What the fuck, waarom hebben wij EXP DEDUCTION op Gamebattles en zijn we onderaan de rankings gezet? :confused: :confused: :confused:
     
  4. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al een ticket aangemaakt. Hebben een week niet meer voor GB gespeeld, als je hoger dan lv 7 bent krijg je dan reduction. Maar dit klopt niet.
     
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    Three Kings NL, nee, zit nog niet in een clan, hoezo? Wil je mij er soms in hebben?
     
  6. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja indd als je exact 7 dagen niet op GB speelt dan gaat er 100xp af geloof ik per week
     
  7. Nou, als ik die Gamebattles rankings check zie ik wel meer clans die 7 dagen niet hebben gespeeld, maar die hebben geen aftrek gekregen.
     
  8. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien hebben een van je laatste tegenstanders een of andere klacht ingediend? al je mailbox bekeken? zal wel maarja xD

    en met 100xp redux kom je niet ineens onderaan te staan tog?
     
  9. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon interesse.

    Mits je level 7 of hoger bent. Beetje zuur, wel veel matches gespeeld maar niet alles voor GB. Degene die we er wel voor gedaan hebben is niet gereport (nog niet).


    Dat klopt inderdaad niet, daar heb ik ook een ticket voor gestuurd. Sta met 30 tussen clans die net hun 1e match gespeeld hebben... :confused:
     
  10. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Word niet op de ticket gereageerd. Typisch.
     
  11. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is opgelost.
     
  12. Die gasten van Engelands Elite hebben hem nog gereport ook, valt me mee van ze ;) Tip voor iedereen: Speel nooit tegen England's Elite op Gamebattles, zijn een stelletje kindjes die proberen vals te spelen om te winnen. (Staan we weer bovenaan :p)
     
  13. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben hem inderdaad gereport, kreeg ook meteen na de match een onschuldig berichtje van ze dat ze hem gingen reporten en ons bedankte voor de geleverde match.

    Zijn veelste bang dat ik op de forums ga roepen dat ze cheaters zijn. Maar we hebben goed gespeeld op canals, toen jij weg viel hebben we met 3v4 hun host alsnog gewonnen :)
     
  14. Ja ik lagde er letterlijk uit, ik kreeg dat schermpje dat ik op b kon drukken weet je. Daarna heb ik meteen je invite geaccept en kon nog een beetje met de camera's meekijken, maar was te laat om nog 1 ronde mee te doen :)
     
  15. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd serieus voor de eerste keer echt boos op die mannetjes. Normaal blijf ik wel rustig maar het komt gewoon doordat er elke keer zoveel gezeik/bedrog is met die clanmatches dat ik boos werd.
     
  16. Volgende keer beter niet spelen als de leader een klein kind is met een piepstem :D
     
  17. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    haha de wijze lessen van Robert, maar je hebt gelijk. Ook al was hij net zo oud als jou ;)
     
  18. Gelukkig piept mijn stem niet meer :D (Dikke slow chat)
     
  19. Yooo Robin en Robert..

    En hoe gaat ie ? Word tijd dat jullie weer eens tegen ons spelen he.. QFP Magnum zit nu bij ons, om de plaats van SerreZ in te nemen. Dus wie weet :9
    Het word wel tijd dat die Ladders van Paniczoom eens online gaan, sjonge jonge.

    Spreek jullie laterssz
     
  20. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed Jantje, heb je lang niet meer gezien man :) Maar gaat goed, met jou ook?
    QFP Magnum bij jullie joh? Hoe is dat zo gekomen? En inderdaad man, paniczoom is een bitch.
     

Deel Deze Pagina