Je begint op mijn zenuwen te werken
1) DarknesS mag dan 13 zijn, hij komt een stuk professioneler over en gaat niet persoonlijk in op iets dat een spelletje heeft veroorzaakt?
2) DarknesS heeft al veel meer bereikt dan iemand anders hier op dit forum qua gaming en behoord tot een van onze meest gewaardeerde members, daar kom je snel genoeg achter als de WCG2007 weer begint met C&C3
Volgensmij is er hier nog zo'n mannetje of 25 te tellen die Ic3 het liefst ziet vertrekken met de dubbele host en de bullit-lag
@ Crabbydata, maak nog zo'n 10 opmerkingen en vraag daarna eens wat ik of iemand anders uit qG vind van jouw gepost..
@ 3Kingz, wil je zeggen dat jij als leider van dit toernooi nu geen regel in kunt voeren over die host? Gamebattles mag dan geen regel hebben over de dubbelhost, maar als de host dusdanige invloed op het spel heeft dat er geen sprake is van een eerlijke match, moet er een alternatieve host gezocht worden. CarboN Ic3 heeft een goede host, en wordt zelfs voorgesteld om eventueel als speler voor het Ic3 team uit te komen, problem solved lijkt mij?
Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2007