het was echt zo wie er mee deden: DtS SubZero die anderen kan ik niet meer terug vinden hij stond nog net in de lijst van recente spelers. Als je nog een link naar z'n gamercard wil. Mja was idd wel heel erg vaag ik vroeg aan het begin zo zullen weij dat nou doen en niet het echte Ice1 want wij waren Ic3 2 maar deden we toch maar want we hadden volgens mij niks te verlizen.
Yo Darkcore ook een XBW account dat had ik nou niet achter je gezocht :b: @ Alpha Ic3 volgens mij speelden ze voor de LOL of ze hebben geen skill
Ik daag Lunatic en Nano uit voor een 2vs2 tegen RbertReanimated (Ik) en Locustgod, wegens grote bek. Ook daag ik Carbon uit voor 1vs1 Tegen RbertReanimated (Ik), zelfde reden.
Die Lunatic is maar een rare, toen ik in zijn game zat teamkilde hij mij. Dacht ok foutje kan gebeure, toen teamkillde hij me weer expres. Toen kilde ik hem en kickde hij mij......beetje matig.
@ Suprophecy flauw dat je onder een andere naam ging spelen ik had het al door aanngezien je 30 GS.. maar wist niet dat jij het was... verder had ik je vanmiddag al verslagen..... en vraag maar aan MiCr0 & LuNaTiC die 2 vs 2 ik denkniet dat ze het zullen aanvaarden aangezien jij boos op ze bent terwijl ze wel goed met Locustgod kunnen dus dan krijg je beetje een dubbelgevoel..later
Tijdens de clanmatch wel tegen jullie of bedoel je de match dan van vandaag Want Negativ had tijdens die clanmatch tegen jullie grote bek tegen Locust..