1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

    22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

    47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

    19,4%
  4. anders, namelijk

    11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    IK zei gister zeur niet bij mij over dubbele host maar bij MiCr0 ik ben Nano Ic3
    dit is zijn gamertag: MiCr0 Ic3 voeg hem toe en vraag het aan hem in plaats van aan mij telkens te vragen danku !!!
     
  2. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je hier ook al je team voor het 3.0 toernooi inschrijven??
     
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    1) Ik zeur niet bij jou, ik geef een bericht aan Ic3, volgens GB regels moeten jullie nu een andere host zoeken aangezien de huidige host de match te veel beinvloed. Ik hoef dus ook niet op mijn woorden gewezen worden door iemand hier, ik ken de GameBattles regels op mijn duimpje.
    2) Ik bericht 3-Kingz hierover, als de match gespeeld moet worden, moet Ic3 maar eens op zoek gaan naar een nieuwe lobby, en volgensmij is die een gevonden, onder de naam van CarboN. En nano, als je een beetje interesse hebt in het spelen van de match vanavond, zou ik als ik JOU was maar eens contact opnemen met MiCr0, aangezien wij (ook volgens GameBattles) de win toegewezen krijgen als na al het aandringen van de tegenpartij er nog steeds andere host is gevonden.

    dus:
    -zoek contact met MiCr0
    -bespreek je host, eventueel CarboN, wij hoeven namelijk niet op jullie dubbelhost met bullitlag te spelen
    -geef je andere host door
    -doe je dit niet, dan krijgen wij (of HLH) automatisch de win, volgens gamebattles regels natuurlijk.

    Now, ain´t that a bitch!
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ook is ons team geupdate, nu ff alleen Nederlanders:

    [​IMG] qG I EXp3r1EnZ
    [​IMG] qG I Maj1nGoku
    [​IMG] qG I Ar1d1Ty
    [​IMG] qG I ShocKeR
    [​IMG] qG I DiszLy
    [​IMG] qG I VoLTag3
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2007
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet helemaal zo. Aangezien jullie simpelweg kunnen zeggen dat er lag is. Er zijn al genoeg matches gespeeld in dit toernooi met lag. Lag is kut maar je kan er weinig aan doen. --> als het team geen betere host heeft. Daarom heb je zelf ook 2 hosts. Als je gewoon 2 keer op eigen host wint en in de laatste match daarvan de meeste rondes wint mag je de laatste map hosten. En als je die ook gewoon op eigen host speeld is er dus niks aan de hand.
    Er zijn al talloze matches met lag gespeeld --> maar jammer dan dat is waarom ieder team 2 hosts krijgt. Three kings zijn team heeft er mee te maken gehad wij hebben er mee te maken gehad iedereen zal er mee te maken hebben gehad en dat is jammer. Maar dat komt omdat we met 4 vs 4 spelen en niet met een host van het toernooi.

    Ik moet zeggen GoW is wel een spel waarbij lag en hostvoordeel heel erg een rol speelt. Maar nogmaals dit toernooi is voor de FUN. EN eigenlijk een pre toernooi voor het volgende toernooi. Omdat we nu ervaring hebben met het organiseren en Weten welke problemen we tegen komen. Daarom kunnen we in 3.0 deze problemen voorzien en een toernooi neerzetten dat nog beter verloopt.

    Dus ik vind dit absoluut niet zo wat jij hier zegt.

    @three kings is het ook geen idee om 3 vs 3 te spelen met hosts van het toernooi in 3.0. Dat is wel leuk aangezien op het wcg ook met 3 vs 3 wordt gespeeld en om bovenstaande redenen. Nja maar ideetje. ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  6. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Smartie ik blij dat jij het toernooi niet regelt ( ook al lijkt het er sterk op ) effe citeren hoor: -doe je dit niet, dan krijgen wij (of HLH) automatisch de win, volgens gamebattles regels natuurlijk.

    Vervolgens luister ik niet naar jou maar naar: Three Kings, Owner BB ;)
    En als je iemand zoekt die serieus op je uitspraken in wilt gaan praat dan met MiCr0 ik heb geen zin in die kinderactigheid

    Ja indd kunnen we ons al voor dat 3.0 toernooi inschrijven.....

    @ Three Kings volgens mij wordt Ic3 vs D2 om 14:00 gespeeld vandaag...
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  7. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag oh laat ik maar nu mn Krantjes rondbrengen lol. Maar Smartie Three kings heeft de leiding hiero hij moet het zeggen
     
  8. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    We spelen via GameBattles regels eppo, lees ze eerst maar is voordat je dingen gaat zeggen. Wat smartie zegt staat daar namelijk.
     
  9. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    MiCr0 Ic3 heeft zn Pc terug dus nu ook zn XBW account greetz
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hmm voel ik hier enige angst, waar maak jij je druk om man, jij verzint de regeltjes niet hier daar zijn de leiders van dit toernooi voor, ik weet dat jij alles het liefst op jou manier doet maar leg je er gewoon bij neer. Waarom zou HLH ( of qG) winnen als hun geen andere host pakken.
    Staat er ergens een regel dat je niet bij elkaar op 1 360 mag gamen waardoor je beide voordeel hebt? Ik zie het nergens. Hostvoordeel is een nadeel van GoW maarja daar moet je mee leren spelen, hier geldt dus precies hetzelfde.

    Niet zo triest doen en gewoon spelen als qG doorgaat, gaan jullie toch ook met z'n 2e op 1 360.
     
  11. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze hele team staat klaar maar pine is niet online :mad:
     
  12. Prodke

    Prodke Guest

    Pine is niet op komen dagen, mensen van ic3 zeiden dat ze met jou overlegd hadden dat we vanmiddag zouden spelen. Er zou vast wel wat aan de hand zijn, maar dit is wel lullig voor hem. nu moeten we 3 vs 3
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Fuck dit, ik heb helemaal niks afgesproken vanmiddag dus wat lullen jullie, ik zei vandaag maar niet vanmiddag.....
    Kan niet online komen he als ik op school zit :\
    Ik spreek de tijden af want ik ben de leider punt uit.
     
  14. Prodke

    Prodke Guest

    zij zeiden dat ze al met jou hadden afgesproken over vanmiddag en je was net online
     
  15. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar hij zij vandaag dat we tegen jullie gaan maar ze zijn nu bezig met de match 3v3 suprodigy rbobert XtrXander
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    @ Owner BB en Nano Ic3, ik probeer hier de regels niet naar mijn eigen hand te draaien, ik wordt op mijn vingers getikt dat we niet volgens eigen verzonnen regels gaan spelen, maar we ons vasthouden aan de GameBattles regels. Nu was ik nog zo vrij jullie allemaal een lesje GB regels te leren>

    @ Raoulio, nee ik klinkt niet 'bangerig', ik wil gewoon een fair match.. ;-) misschien begrijp je dat over maandje of 3, als je zelf ooit in een situatie van een FINALE staat..

    > van deze situatie is op het moment sprake, er zijn al zoveel klachten binnengekomen over de problemen in clanmatches tegen Ic3 dat ik dit opstel voordat de semi- en hele finales gespeeld gaan worden.

    vooral in een finale, als er al geen referee gaat hosten, moet de host van te voren goed geregeld zijn. Er moet ook een Lagtest plaatsvinden, hierna als beide goed verzorgt zijn wordt er pas gespeeld..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2007
  17. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    SmartieZ verzint idd de regels niet, maar 3Kings toch ook niet? GB doet dat werk toch? En daar staat idd precies wat SmartieZ zei. Als het spel door de host te veel beinvloed word, moet iemand anders hosten, dat is dus het geval met dubbel-host. GB Bepaalt dan nog steeds de regels.

    @ SuRfDuDe Dit toernooi is idd voor de lol, dan kan er toch wel een eerlijke match komen dat ook extra lol geeft?

    PS: Wie zijn Dizly en ShoCkeR? Doet ShAdOw nu gewoon alleen maar CoD2 met Zone en de anderen?
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Verloren.

    Ik kom uit school, en wat blijkt... ze zijn al aan de clanmatch begonnen terwijl ik van niks weet en toevallig ben ik de leider... Prodigy had het geregeld zonder dat ik het wist dat ze gingen spelen en ze hadden verloren. Dus ik kom daar word boos op Prodigy en zeg dat hij niet mag spelen want hij heeft dat geregeld zonder dat ik het wist en xander kent Prodigy persoonlijk dus die wil dan ook niet meer spelen. Dus goed er komen 2 andere spelers en we gaan weer spelen. Dan na de 1ste ronde lagt 1 van onze speler eruit en we gaan 2vs2 verder, verliezen ofcourse door overpowered shotgun op hun host. Daarna weer een potje 5-4 verloren omdat het tog nergens op sloeg...

    Ik stop ook gelijk met Digital domination, we waren met ze 3en xander en prod en ik en we hebben tog ruzie dus ik stop ermee.

    Match verloren en Digital Domination dood.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  19. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Gecondoleert..
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ohja en bij deze

    Ik zoek een goede GoW clan!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina