1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    geweldig man!! dat je zoontje naar buiten komt stormen papa papa je bent een held...briljant is et jonge!! en gedraagt ie zich niet schop ik hem meteen weer naar binnen:'-( geweldig:thumbs:
     
  2. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    was dat tegelijk ook die milestone?
    want crap over een hond gaat nergens over :confused:
    als ik een hond wil ga ik wel naar t asiel
    beetje minder van je Petertje...ik had graag meer info over het verhaal dan over een hond waar je nee tegen kan zegge en over een cliff kan laten rennen|:-
    spells, combat skills, en het verhaal...of iedergeval een klein previewtje_O_
    geen hond=( ...anders kopen we wel nintendogs of sims huisdieren ofzo8)
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter dit dan niks :) En ik wil niet alles weten voor dat ik een game koop ;) Dat probeer ik dan wel uittezoeken tijdens spelen! Geef je wel groot gelijk over welke combat skills en spells dat lijkt mij ok wel stoer!
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    toch is het wel gaaf want fable gaat echt over keuzes maken een RPG sim zeg maar en met zon hond word het toch wel gaaf hoor!!
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je hebt in zekere zin gelijk, maar aan de andere kant vind ik het persoonlijk wel toffe feature, althans er is wel overna gedacht in de zin van dat hij handig is in gevechten. Maargoed zoals Peter al zei hoef je de hond helemaal niet te gebruiken als je dat niet wil. Ik had liever een kat gezien, maarja volgens mij kan je die hond zeg maar een beetje vergelijken met het paard van Zelda hoewel dat paard belangrijker is als de hond in Fable. Daarnaast denk ik dat we al blij moeten zijn met deze preview van de hond, aangezien ze nog een heleboel werk te doen hebben de game komt ergens pas in 2008 uit dus ze hebben nog even.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    XD fable 2 zoveel beloftes etc en dan krijg je een hondje eigenlijk alles van wat we niet verwacht hebbe. Maar ze zullen er vast wel wat leuks mee doen hoop ik.

    En ik zie ook gewoon liever spells etc.

    *kijkt filmpje* xD doh lade duurt fucking lang, anyway tot nu toe heb ik dat happy feeling van perfecty wat die man lult.

    Maar klinkt allemaal wel goed eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  7. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    jah handig in gevechten zal hij(ze?) wel zijn, en ik zeg nix over slechte feature ofzo...maar waarom niet verschillende dieren die je in het begin kan kiezen?:9 ik wil niet als een zeikerd overkomen maar een beetje keuze voor de gamer is ook nooit weg togh?:9 en dat stukje over dat je die hond "niet hoeft te gebruiken" hebik denk ik over het hoofd gezien denk8)
    maar togh...ik kan niet wachten tot ik de eerste reclame zie op tv*) is pas over een tijdje maar dat geeft niet:b:

    EDIT; Ik heb net ff een stukje van dat filmpje zitte kijke(laden zuigt) en ik moet eigelijk zegge dat t helemaal zo gek nog niet is
    :9
    ik moet me woorden terug nemen....dussehm...CHEERS! :9
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  8. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag die hond eerst ook helemaal niet zitten maar na dit gezien te hebben lijkt het me toch best wel vet. Volgens mij luisteren veel mensen niet naar hem, want hij wil juist nieuwe doen en vertellen en niet allemaal standaard dingen doen, dingen over wapens en spells dus. Ik vind het ook veel leuker zo, dat hij over de speciale dingen verteld.

    btw, ik word Emperor}:] _O_
     
  9. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja he? en die hond kan je nog xtra kloot uren aan overhouden ook nog:p
    zou je als vrouw ook nog zwanger rondlopen of krijg je dan weer: so the heroine(is vrouwelijk voor hero d8 ik) married and get pregnant,and pregnant means a baby so our heroine is now a mother" teken filmpje. ik denk dat die concept art ding de nieuwe heroes guild is...zou je eigenlijk wel wat met de guild te maken krijgen?!! moet toch wel? opzich past zon hond niet bij fable maar opzich moet fable ook niet een recht draadje worden dat het gewoon fable 1 is maar dan ander verhaal en wapens enz. maar dat er wat speciaals in dit aankomende meesterwerk:9 komt. Btw ik word, assasin/noble nicht:9/nog 5 andere soorten/robin hood met hoorns/demone met hangtieten
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik trek mijn woorden in, zei een tijdje terug dat een hond me wel geck leek maar ik vind dat het een gedeelte van de sfeer verpest. Overal vogeltjes en het geluid van de wind en wat je nu krijgt is continu dat gejank van die hond, erg jammer....
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, ik heb nog mijn twijfels maar zo'n hondje lijkt me toch nog wel leuk maar ik vind niet dat de hond niet moet hebbe maar mag hebbe xD dat dat ook weer een keuze is.
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    je kan je hond ook gewoon thuislaten gast...:) hij zei ook inda filmpje je HOEFT die hond niet.
     
  13. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me wel vet als ook andere mensen dat hebben. En de hond lijkt me wel vet. Als je hem niet nodig hebt, laat je hem thuis. Wil je eens geheimen ontdekken in het bos ofzo neem je hem lekker mee. Ik denk dat het wel vet wordt :p

    Zie je nog iets interesants in het filmpje? Ik heb het niet gezien, alleen een klein stukje. Dat kasteel-achtig gebouw op de achtergrond was echt mooi
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog niet gehoord het filmpje duurt een half uur en ik ben nu al 2 uur ant laden xD.

    Maar ik vind het tot nu to best wel vet alleen :p die hond heeft toch wel wat hè...
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Niet gehoort, had vooral de beelden bekeken.

    Wat loopt iedereen over dat laden, ging bij mij egt super snel...heb de eerste 10 min. gepraat ook geskipped....:)
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja dat was nou belangrijk:'-( :9
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ow, naja kijk ik hem morgen wel incl. commentaar :+ Ging mij om de beelden maar daar schoot je weinig mee op, alles draaide om die hond die een balletje achterna kan rennen.... (beetje kortaf kweet maar vind het gewoon niet bij fable passen, had meer zo "fabelachtige" hond verwacht...en geen puppy die je voor 5 euro bij de dierenzaak haalt...)
     
  18. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er allemaal verteld wordt is echt heel erg interessant, de AI die wordt besproken vind ik zelf nu al geniaal. En ja.. fabelachtig. Ik denk dat deze game sowieso heeel anders wordt tov fable 1. Guns, een kind krijgen, of een tavern ownen zijn allemaal nieuwe dingen.. maar bij mij zijn ze meer dan welkom :)

    Over hond thuis laten heb ik niets gehoord. Je kunt hem wel achterlaten, maar dan blijft hij achter je aan lopen en mensen om je heen krijgen minder respect voor je omdat je je hond verwaarloost.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat van dat gezin had ik wel meegekregen (viel me trouwens op dat die terwijl de raarste dingen aan het doen was met die stoel toen die dat vertelde....:eek: ). Maar ik vind het te ver afdwalen van het fable concept, erg jammer allemaal....
     
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je je niet al teveel zorgen moet maken, ik denk dat Fable 2 gewoon Fable 1 wordt met heel veel extra's :). Dat gedoe met familie kan je denk ik ook gewoon skippen ( door geen dames proberen te versieren bijv. )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina