Zojuist wat filmpjes gezien van Armed Assault voor PC, een ultra-realistische oorlogssimulatie. Nou is mijn vraag of er iets bekend is over dat deze game wellicht naar XBOX 360 komt. Deze game lijkt me nl. echt eentje die je over XBOX LIVE moet spelen. Hopelijk weet iemand hier meer over en kan die mijn vraag beantwoorden. BVD MVG MARKX
Is (nog?) niet aangekondigt op 360. PC versie zit nog vol bugs/fouten, dus mogen ze dat eerst wel fixen voordat ze aan een console versie gaan werken...
Ik heb gehoord dat armed assault over een tijd naar de xbox 360. net als dat operation flashpoint 2 komt\o/ \o/ .
Ik heb het spel op de PC! Het valt alleen erg tegen! Erg veel bugs en geen verbeteringen ten opzichten van OF! Op de grafics en verhaal na precies hetzelfde spel als OF!
Ik heb OF op mijn XBOX gespeeld, over LiVE. In mijn ogen was het een tof spel. Alleen jammer dat ze de graphics van de PC-versie niet verbeterd/opgepoetst hadden. En dat er niet veel mensen waren die het spel online speelden. En toen ik pas geleden ArmA onder ogen kwam, was ik op zich best onder de indruk. Maar dit was voor PC. Hopelijk als ze hem zouden converteren naar XBOX360, dat ze hem dan nog verbeteren. Want ik zou het wel een tof spel vinden om op XBOX LIVE te spelen.
Ik wil even terug komen op mijn mening! Online is dit spel zo geweldig. Realistisch spannend en het eerste spel waar teamplay echt noodzakkelijk is! Nog meer ARMA fans op het forum?