1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij hoorde ik toch echt iets zeggen dat de hond een feature is maar dat je niet verplicht gekoppeld word aan de hond, maar kan het uiteraard fout hebben hoor, ben nu te lam om het terug te gaan luisteren morgen weer een dag! :b:

    @ Cookie X
    Volgens mij is het hele Fable concept eigelijk, een open fantasie wereld maken waar zoveel mogelijk in mogelijk is. Dat is Peter zijn droom als ik me kan herrineren en volgens mij zegt ie dat zelfs in de presentatie, dat mocht Fable 2 weer teleurstellen bij zoveel mensen (niet waaronder ik val maargoed) dat voorzich zelf zegt 'dat ik dan beter geen games meer kan maken' (iets in die richting met stoppen enzo...) dat zegt hij zelfs in de presentatie. En kom op ik vind dat zelfs gewoon zielig voor hem, die man brengt een spel op de markt waar hij mischien een beetje teveel dingen in wou stoppen die er niet inkonden, maar dat de mensen die zo zeuren zo'n impact op hem zouden hebben dat had ik persoonlijk niet verwacht. Hij trekt het zich erg aan, en dat is aan de 1ne kant goed maar aan de andere kant vond ik het zelfs een beetje zielig voor hem...
     
  2. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, maar wat ik wel zeker weet is dat de hond de vervanger is voor de minimap (interessant, of het gaat werken weet ik niet). En als je geen hond heb hoe vind je dan de weg..?

    Edit: 800 posts..! :+
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ok. Ben zelf meer het soort gamer wat bij een goed spel gewoon een vervolg wil zonder bizar veel toevoegingen. Dus niet zoals de meeste bij bijvoorbeeld crackdown die zeggen: Er zitten geen motoren in het spel, het feit is dat je gewoon genoeg andere dingen kan doen. Dat was bij fable ook, waren wel redelijk wat dingen te doen na het uitspelen van de game. Ik haal het spel sowieso wel dat is het probleem niet maar ik ben gewoon bang dat ze te veel gaan toevoegen wat ook weer niet goed is naar mijn mening.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hij zegt in het filmpje dat je ook weg kan lopen bij de hond, maar dat ie al strompelend achter je aankomt. Dus lijkt me als je weg kan lopen je hem dus niet echt nodig hebt. :)

    @ Cookie X
    Je hebt gelijk, en ze hoeven ook weer niet een soort van Sims ervan te maken idd. Maargoed eerst zaten heel veel mensen te zeuren dat de game niet uitgebreid genoeg was, en nu er heel veel nieuwe dingen aangekondigt worden (moet uiteraard natuurlijk nog maar zien of het er werkelijk ook inkomt) haken die mensen nu juist af van zo van 'ja maar die hond of dat kind krijgen hoeft ook nu weer niet' ik denk dat je Fable meer moet zien als de next gen ShenMue, een game van waar alles in het dagelijks leven ook werkelijk mogelijk gaat worden in de toekomst, oftewel als Fable 2 niet het laatste deel gaat worden dat er nog heel wat af geëxperimenteerd gaat worden met Fable en de wereld van Fable.
     
  5. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu t hele filmpje gezien en zat zo is te kijke
    en tot mn verbazing viel het me op dat die testlevel graphix niet zo mooi zijn
    fable 1 engine cker gebruikt voor die test ofzo...denke jullie ervan?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Was volgens mij ook niet de fable 1 engine. Maar filmpie was vooral om alles van die hond enzo te laten zien, denk dat ze nog niets over de lvls prijs willen geven.

    @Acces, klopt idd wel. En we zullen wel zien wat er uiteindelijk allemaal wel en niet in zal zitten en hoe alles is uitgewerkt.
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    aleeen... iedereen zeikt dat er nu weer te veel bij komt... dat is tog nie zo? er komt een HOND bij dat is gaaf en dat je een kind kan krijgen is gewoon een xtratje,fable 1 was keuze maken hier alleen uitgebreider het is een halve SIM RPG vind ik gewoon helemaal goed;)
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vind ik ook geweldig, in het de presentatie zegt Peter ook dat je nu bijna alles in de stad kan kopen, van een kasteel tot een marktkraam. Hoop dat je dan ook van alles weer kan verhuren, en dan als multimiljonair de stad overheersen hehe :D
     
  9. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja en hij zei ook dat er ook allemaal quests bij de dingen die je koopt horen en dat je ook Mayor, King of Emperor kan worden, dat lijkt me echt vet ik vraag me af of je dan ook echt macht hebt. Ik vind het wel mooi dat je aan hem echt kan zien hoe enthousiast hij is en hoe graag hij iets moois wil maken. Hij zei ook dat de graphics uit het filmpje nog veel te slecht waren en dat kind hoorde eigenlijk al een feature van Fable 1 te zijn.
     
  10. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site staat dat hij zou hebben gezegt dat je als je het in een Rush speelt, de main questline al in 12 uur uitgespeelt is.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Molyneux heeft visie, maar al die beloftes implementeren in een game blijft lastig. Zijn projecten zijn altijd ambitieus, maar het eindproduct helaas niet altijd. Beste is om al deze "features" met een korrel zout te nemen. Er zal veel nieuws in Fable 2 zitten, maar of het echt allemaal zo baanbrekend wordt... ik weet het nog niet. Een hond als beste vriend is echter wel een goed idee. En zeker als je hem op een punt weer gaat verliezen (volgens de geruchten hoort dit bij het verhaal). Goed gedaan van Molyneux, je lijdt het meeste pijn wanneer je hetgeen waar je van houdt verliest. En een goede reden voor wraak. Een prima manier om de speler emoties te laten voelen dus.

    Maar goed, het is denk ik beter voorzichtig te zijn over Fable 2 en dan later weer postief verrast te worden, dan nu alles zomaar te geloven wat er over de game wordt verteld om dan later weer te worden teleurgesteld. But that's just me. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt wel gelijk, maar die hond hebben we al gezien. Dus die zal er wel in zitten. Van kinderen e.d. hebben we nog niet gezien, dus dat kunnen we nu nog beter niet geloven tot we 't gezien hebben. :)
     
  13. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Linkje, astu
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Zelfs met die hond kan het straks tegenvallen. Want wat heb je nu werkelijk gezien? Een concept idee uitgewerkt in een testomgeving. Allerlei zaken m.b.t. die hond kunnen nog steeds in de uiteindelijke game worden weggelaten... (ik hoop natuurlijk van niet)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is rushen in 12 uur niet genoeg dan? :{ Jezus... 12 uur gamen in een rush. Je speelt gemiddeld 2 uur per dag max. Dan ben je nog 6 á 7 dagen bezig in een rush. Maar slimme mensen, die ook Side Quests doen, die secrets gaan zoeken, die niet rushen, die spelen niet in 12 uur dit spel uit. En ik denk ook niet dat 't waar is, want dan zou Lionhead 't spel qua Main Quest al af moeten hebben.

    Zifnap, daar heb je wel gelijk in. Maar tot nu toe vond ik 't er wel leuk uit zien.
     
  16. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    lionhead forum. Zoek zelf maar ergens O-)

    Ik geloof het ook niet. En ik ga dat toch niet Rushen.
    Maar in dat filmpje heeft tie wel iets. Het is leuk als mensen je herkennen en je aanspreken op je daden enzo, emoties8) :)
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    12 uur is toch helemaal niets...als je er echt van houd dan je speel je die game in één ruk uit. Mijn eigen plezier verdrukken en hem maar een uurtje per dag spelen doordat zij veel te veel tijd in futiliteiten stoppen...ok

    als je dan een sandbox rpg wil maken, ontwikkel dan een complexe engine (waar ze bij Fable dus al in geslaagd waren) en probeer dan tenminste zoals in de elder scrolls serie een grote wereld te geven om al die toeters en bellen in te gebruiken...voor mij is dit het enige waarin Fable niet slaagde, en nou maken ze weer dezelfde fout. ze hebben nog eens zoveel tijd in de engine gestopd en na 2-3 jaar hebben ze een game van 25 uur max
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    wacht gewoon af zou ik zeggen ga niet lopen stressen,jij hebt er toch niks over te zeggen,en wat nou 12 uur? weinig is dat heus niet hoor,dead rising was dat ongeveer ook en hoorde je daar iemand over klagen?!?!
    en als je er echt van houd speel je hem in een keer uit??! da klopt niet,als je er echt van houd ga je verder dan de mainquest en word je de echte fable hero,en rush je er niet doorheen maar doe je ALLES! :)
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    iets negatief zeggen over een game is gelijk gaan stressen?

    dead rising is een hack n slash game, vergelijk ze dan ook niet met elkaar. en een extra lange story mode zou toch niet hebben uitgemaakt omdat het constant hetzelfde is wat je moet doen. nogmaals, we hebben het hier over RPG's
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mwah, ben nou niet zo onder de indruk van deze beelden, vind het eerlijk gezegd best wel tegenvallen. Vooral grafisch vind ik de game tegenvallen. Heb het idee dat ik naar Fable 1 zit te kijken.
    Maar ach, het is nog een vroege build. Ik hoop dat het nog goed komt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina