Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    die van microsoft is goedkoper alleen doordat je er pg3 le bij krijgt is die duurder.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214


    Heb ik ook eventjes bij vastgezeten.

    Hier wat hulp:


    http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg

    Print die map op A4 papier of A3 papier ofzo uit. Dan begin je gewoon links boven en dan werk je zo alle sectoren stuk voor stuk af. Wel secuur te werk gaan en zoom goed in op stukken met veel wegen zodat je zeker niets vergeet.

    Als je stuk voor stuk de sectoren afgaat, vind je vast en zeker!

    Bij knooppunten van die grote snelwegen en bij dat stadion had ik nog veel wegen vergeten, dus daar kan je ook eens kijken. Misschien in die grote stad in het zuiden dat je daar nog wat bent vergeten. :thumbs:
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit komt uit de TDU-thread deel 2, misschien helpt dit je:

    ------------------------------------------------------

    Oorspronkelijk geplaatst door AntraXxX in de TDU thread deel 2:

    --------------------------------------------------------

    Ik heb hier iets handigs om je te helpen met je missie en met je wegen die je nog moet vinden.

    1) Kijk bij TDU in je garage bij Info, en dan ga je naar Rankings en dan moet je single player kiezen en dan moet je Car Delivery aanklikken zodat je ziet welke je allemaal hebt gehad (er staan namen etc daarbij).

    2) Print dit lijstje uit:

    Vehicle Transport:
    Alex - Wai'anae map grid: (F- - Mercedes-Benz SLR McLaren - 14.9 miles - $90,000
    Andrew - Pa'a La'a Kai (C-4) - Ford Shelby GR-1 Concept - 12.9 miles - $90,000
    Bernard - Kahalu'u (F-9) - Volkswagen W12 Coupe - 9.7 miles - $80,000
    Brady - Kawailoa (C-5) - Maserati MC12 - 13.3 miles - $90,000
    Christopher - Waikiki Beach (J-10) - Enzo Ferrari - 7.8 miles - $80,000
    Clark - Mokapu Peninsula (F-11) - Chrysler Firepower Concept Car - 7.2 miles - $80,000
    Connor - Kahuku Point (A-7) - Pagani Zonda C12S - 14.1 miles - $90,000
    Daniel - Pearl Harbor (H-7) - Spyker C8 Laviolette - 12.3 miles - $90,000
    Dylan - Makakilo (I-5) - Lamborghini Murcielago Coupe - 13.3 miles - $90,000
    Eddie - Kaiona Beach (H-12) - Lamborghini Gallardo Spyder - 8.4 miles - $80,000
    Ethan - Hawai'i Kai (I-12) - Ferrari 288 GTO - 9.8 miles - $80,000
    Franck - Miliani (F-6) - Chevrolet Camaro Z-28 - 15.0 miles - $90,000
    Gael - Ka'ena Point (D-1) - Noble M14 - 10.7 miles - $90,000
    George - Shark's Cove (B-5) - Jaguar XK Convertible - 12.1 miles - $90,000
    Henry - Kalihi Kai (I- - Ford Shelby Cobra Concept - 25.0 miles - $99,999
    Jack - Hauula (C- - Ferrari F430 Spider - 14.9 miles - $90,000
    Jessy - Pearl City (G-7) - Kawasaki Ninja ZX-10R - 10.1 miles - $80,000
    Jonathan - Cemetery (F-9) - TVR Tuscan S - 15.0 miles - $90,000
    Kevin - Wahiawa (E-5) - Mercedes-Benz 300 SL Gullwing - 10.8 miles - $90,000
    Kyle - Kailua (G-11) - Chevrolet Corvette Stingray 69 - 14.8 miles - $90,000
    Leonardo - Maunalani (I-11) - Lotus Esprit V8 - 8.6 miles - $80,000
    Luc - Kawailoa (C-5) - Jaguar XJ220 - 10.2 miles - $90,000
    Lucas - La'ie (B- - McLaren F1 - 14.5 miles - $90,000
    Nathan - Wai'anae Kai (F- - Aston Martin DB4 GT Zagato - 13.3 miles - $90,000
    Paul - Kahala (J-10) - Koenigsegg CC8S - 12.9 miles - $90,000
    Pedro - Kane'ohe (G-10) - Caterham CSR 260 - 10.0 miles - $90,000
    Pete - Ala Moana (I-9) - Shelby Cobra Daytona Coupe - 13.3 miles - $90,000
    Ryan - Waipahu (G-6) - Ford Mustang GT-R Concept - 14.7 miles - $90,000
    Samuel - Mokule'ia (D- - Pontiac Firebird - 20.4 miles - $99,999
    Sean - Punalu'u (D-9) - Lamborghini Miura P400SV - 12.0 miles - $90,000

    Pak een pen en herhaal stap 1, en dan vink je elke gast aan die je al hebt gehad en dan zou er op het einde als alles goed gaat, diegene die jij nog moest doen overblijven op je lijstje.

    4) Kijk bij diegene die jij nog moet naar de coordinaten in dat lijstje en ga dan naar deze link:

    http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg

    5) Kijk met de coordinaten die je nu weet van je missende persoon, op het mapje naar het gebied waar deze in zou moeten liggen, en dan gewoon in dat gebied proberen zowat alle wegen te berijden, dan zul je hem vanzelf tegen komen.


    Om je wegen te ontdekken zou ik ook naar deze map kijken:

    http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg

    En dan gewoon goed kijken of je nog ergens missende wegen kunt zien.


    Is eigenlijk wel een gedoe met dat uitprinten, aanvinken etc. Maar zo heb ik mijn 20 missende missies op het einde ook gevonden!

    ------------------------------

    Kijk dan ook naar de ingame map, heel goed alles afspeuren of je nog ergens missende wegen/stukjes kan zien. :)

    P.S.: Heb de Gallardo nu verkocht, mooie auto, maar er is een soort van 'nutteloosheid' in de auto.:{
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hoe verkoop je autos terug aan de garage, zonder xboxlive

    ik heb verkeerde aankoop gedaan :) nu moet er iets terug naar de dealer :) maar hoe. In me huis bij sell zegt ie steeds service not available (live) dus die wil denk ik de marketplace op. Wie o wie verteld me hoe ik zonde live een wagen kan verkopen. Tnx


    ow en de tering die F40 is echt ZOOO vet!!::p
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon in je menu in je huis naar Trade gaan en dan direct sell doen! :)


    @ Porsche-fan, dat is inderdaad een goede tip voor challenges te vinden die je dus nog niet hebt ontdekt.

    Maar volgens mij bedoelt hij toch dat hij nu op 99% is voor die wegen allemaal te ontdekken?


    Die Gallardo is een beetje zoals Brabantste nachten:

    Hij komt wat langzaam op gang, ja maar dan!!! \o/


    @ YamaRox, hier nog een keertje:


    Hier wat hulp:


    http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg

    Print die map op A4 papier of A3 papier ofzo uit. Dan begin je gewoon links boven en dan werk je zo alle sectoren stuk voor stuk af. Wel secuur te werk gaan en zoom goed in op stukken met veel wegen zodat je zeker niets vergeet.

    Als je stuk voor stuk de sectoren afgaat, vind je vast en zeker!

    Bij knooppunten van die grote snelwegen en bij dat stadion had ik nog veel wegen vergeten, dus daar kan je ook eens kijken. Misschien in die grote stad in het zuiden dat je daar nog wat bent vergeten.

    En dus gewoon goed op je ingame mapje kijken. :thumbs:
     
  6. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar weer ff TDU in me laatje gedaan en gespeelt, inmiddels alle Gold cups gehaald. Nu nog ong. de helft van al die extra challenges, wat heb ik een hekel aan die :mad: Maarja het zal wel moeten :p
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    1: In je huis
    2: Selecteer Trade
    3: Selecteer Sell
    4: Selecteer Cars als je een auto wilt verkopen, of Bikes als je een motor wilt verkopen
    5: Selecteer de auto/motor die je wilt verkopen
    6: Dan kan je kiezen tussen 'Put up for Sale' of 'Direct Sell'
    Met Direct Sell kan je ze offline verkopen. Dit is een probleem waar ik ook veel last van heb gehad, omdat dat Direct Sell wegvalt tegen de achtergrond. :)

    Om auto's in een dealer te verkopen moet je óf niet genoeg geld hebben óf niet genoeg plaats in de garages meer hebben. :)

    In die oude post van jou stond op het eind ook hoe je de laatste wegen moest ontdekken. Maarja, nu heb je he ook uitgelegd. :)


    @ Volkswagen: Misschien kan je beter eerst een stuur kopen, en daarna de hardcore mode downloaden. Zeker als je momenteel niet genoeg MS points hebt.:b:


    P.S.: Ben nu echt helemaal back to basics gegaan, en heb mijn huis geruild voor de Ala Moana House (dat was mijn beginhuis!:9) in Honolulu. Leuk huis, vooral omdat het op loopafstand van de Alfa Romeo dealer ligt!:) Ik heb de Maserati 3500 GT nog steeds, verder heb ik alleen een Lotus Elise R en een Alfa GT. In de garage staat dus nu:

    Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur)
    Maserati 3500 GT (Paarsrood, standaard chromen wielen, zwart interieur)
    Lotus Elise R (Solar Yellow, Lotus 6-spaaks wielen, zwart interieur)

    Alledrie geweldige auto's!:thumbs: Het is ook een heel divers setje auto's, de een is een sportief comfortabele coupe, de ander is een schitterende Italiaanse klassieker, de ander is een supersportief bergwegracertje. Allemaal niet getuned trouwens...;)
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor dubbelpost, maar heeft iemand enig idee waarom de handling van de Kawasaki Z1000 (dus NIET de Ninja;)) omlaag gaat als je hem tuned??:confused:
     
  9. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon omdát het zo is :+
    Je zal het toch echt de makers van het spel moeten vragen.

    Ik zelf denk gewoon dat, omdat die fiets niet gebouwd is op grotere snelheden de handeling er ook niet beter op wordt. En het is vaak de motor zelf die het meest zorgt voor de rij eigenschappen.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, jup jij legde het ook nog eens goed uit hoor. :)


    Die Lotus Elise R vind ik ook een geweldige race wagen. Super voor in de bergen en ziet er ook nog eens super sportief uit!!!

    Wel raar dat die handling bij de Z1000 er op achteruit gaat. Normaal gaan ze na een tuning er op vooruit. :9


    Ik heb gisteren met de Caterham en de Kawasaki ZX-10R gecruisd. Heerlijk met de Caterham de bergjes in cruisen! Met de ZX-10R gewoon een beetje rondgereden, vaak lekkere wheelies trekken en afentoe eens volop doorgassen.


    Is dat Ala Moana House eigenlijk een flat daar in het zuiden? Zoja, dan was dat ook mijn begin huis.
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan dat echt niet aan de makers van het spel vragen. Als ik zo'n brief naar de Atari directeur stuur weet ik zeker dat ie hem niet eens leest voordat ie hem in de wc gooit.:mad:

    Dat heb ik vanmiddag ook nog met de Lotus gedaan, maar toen liep mijn 360 vast.|:- Zodadelijk weer eens proberen.

    Ala Moana house is idd datgene dat je bedoelt.:b:


    Weet al de oorzaak van dat tuningprobleem met die Kawasaki Z1000, de handling is standaard al 100, dus hebben die onbenullen er maar voor gekozen om de handling achteruit te laten gaan, omdat ie niet meer vooruit kan. Maar de Enzo heeft ook standaard 100 handling punten, is het daarbij ook?:)
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee bij de Enzo blijft het na stage 3 tuning gewoon staan op 100 handling punten. Wel raar dat het achteruit gaat bij de Z1000, hoeveel gaat hij eigelijk achteruit?
     
  13. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    heb met die ninja 120 gehaald *)
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    is deze game al uit op de PC?

    sorry als het al gepost is, alleen beetje te lui om te zoeken
     
  15. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ja
     
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Zo gister ff die carpack gepakt..

    die f40 en dtm-gtr zijn echt vette bakken, die f40(ook al is ie niet supersnel op papier) trekt ineens door.. dus t is echt ffFFFF,2e versnelling ffFFFF, 3e versnellingfffFFFF, 4e versnelling etc..

    Er is geen echte brute snelheids duivel bijgekomen zoals de vorige keer die koenigs.. Maar misschien als de dtm-gtr getuned is dat ie meer snelheid levert.. voor de rest snap ik het verschil qua power/handling niet zo goed met de bijgekomen porsche. Alle specs hetzelfde, alleen optrekken is 1 punt meer... en hij ziet er dan anders uit!

    De audi ziet er gewoon super mooi uit, maar t is maar een E-klasse..

    Moet de rest nog ff testen/vinden
     
  17. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of is een B klasse hoger dan een e klasse? Ik heb een ferrari gekocht b klasse en een model wil niet meerijden omdat ik geen e klasse heb.
     
  18. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze met een e klasse wil, moet je met een e klasse komen. Niet hoger, en ook niet lager :) .
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214


    Dan zul je dus perse een E klasse nodig hebben en niets anders. :)





    Net weer heerlijk gecruised met mijn ZX-10R, heerlijke weelies maken, wat tussen het verkeer manouvreren en afentoe volgas geven!! Ook in de bergen word ik steeds beter met een motor, dus ik kan beter insturen etc.
     
  20. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeee :D
    heb eindelijk die 5000 miles Archievement :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina