Ik heb dus Halo gekregen bij mijn Massive pack en ik heb hem uitgespeeld. Ik vond het de moeite waard om het te spelen en mij door de levels heen te worstelen met veel kogels en vijanden. Mijn mening is dan ook dat hoe sneller deel 2 komt hoe beter het is. Maar ik vroeg mij af of er mensenwaren die er netzo overdenken of misschien wel een andere mening hebben over het spel. Dus. De moeite waard of niet? +argumenten graag en niet zeggen van hij was kut.. of hij is saai
Dit is alweer het zoveelste topic over Halo en of tie de moeite waard is. Ma goed: Jah, Halo was de moeite waard. Argumenten: Goed spel. Zeker voor een release spel. Goeie gameplay en zeer boeiend verhaal. Geluid en graphics zijn goed in orde. Halo is gewoon een topspel.
idd maarja ik blijf het zeggen tot iedereen het met mij eens is . Zeker de moeite waard ondanks mindere dingen: - Leuke SP voor 1 keer ook goede training voor MP - Hele coole MP - Gameplay erg goed geschikt voor een console shooter
ik vind dit meer een topic van hoe we er over denken als een topic van moet ik deze game kopen of niet????
Ik vond hem niks aan maar dat heeft te maken met het feit dat ik niet van FPS spellen hou en ook omdat ik op een gegeven moment geen kogels meer had......
Eh wat nou de moeite waard? het is het best verkopende Xbox spel en krijgt alleen maar 9+ cijfers. DUH dat het dan de moeite waard is
Ja oke, ik vind hem zeker de moeite waard, Halo blijft gewoon leuk over de link. Alleen ik vind die cijfers gewoon te hoog, als je ziet hoeveel meer er in Halo 2 gaat zitten... Maar goed: Leuk verhaal, geweldige graphics, ook leuke MP... Alles wat je van een goede shooter kan verwachten.
Halo was zéeker de moeite waard, want: *door dit spel heb ik Xbox leren kennen als een console dat ongetwijfeld de andere consoles (PS2 en GC) ver overtrefd! *ben ik gelanceerd in de wereld van de shooters! (eigenlijk had ik eerder ook al Team Fortress Classic en Unreal veel gespeeld op den ouden PC maareu Halo is far better! ). *superieure graphics! *multiplayer rocks! *verhaal is far dieper dan je denkt, check maar es halo.bungie.com *in hogere moeilijkheidsgraden is er een enorme spanning (level 9:Keyes) een minpuntje: -had meer solo-missions magen hebben. :{ Conclussie: een van de beste spellen ooit gemaakt!! (I know, het klinkt enorm afgezaagd. )
ik vond halo echt strak. t was echt een kort maar krachtige game. ik denk dat het in de kleine details zit (neem de plasma grenades die moet je eens op een alien gooien dat ding blijft plakken en dat beest zo van: o kut!. en dan een seconde later BAM! ) die zijn echt top.
Halo was mijn eerste shooter op een console die ik uitgespeeld had was zeker een coole game . Helaas wat kort vond ik en was een beetje dom om op easy te beginnen onderhand heb ik hem natuurlijk al uit op Legendary.