1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ic3 Cold = recruiting 1/8 best dutch clan!! GoW

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Micro ic3, 21 feb 2007.

  1. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk Macorgaz NL, en eerst grote letter kleine letter vinden sommige cool dus ga nou gewoon weg van dit forum of houdt je bezig met het topic en onze clanleden zijn gemiddeld 16
    trouwens kom es 1 vs 1 doen voeg Nano Ic3 toe greetz

    @perfectexceeder, Owner BB zei dat je Experienz was Je hoort dan bij de AK clan volgens mij maar voor een try out moet je bij - Nano ic3 - zijn
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  2. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Update Clan:

    Clanleider:
    ----
    MiCr0 Ic3

    Co-leider:
    ----
    Nano Ic3

    Members:
    ----
    Negativ Ic3
    LuNaTiC Ic3
    LaGacY Ic3
    Alferink
    bleeding h3art

    Recruiters:
    ----
    PP Alain
    MoonWalker NL
     
  3. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    waar slaan al die co leaders op enzo. waarom gewoon niet leader en klaar andere allemaal members. maar ja. doe je eigen ding zou ik zeggen.
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Mischien als de leader een match niet kan spelen ofzo heb je een co leader. Of voor andere redenen als de leader er niet is.
     
  5. eVe Xtreme

    eVe Xtreme Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf... Ice jullie denken gelijk dat als jullie bij de laatste 8 komen in een toernooi dat jullie ook tot de 8 beste van Ned. horen!
    Kom op zeg... sommige clan's doen niet eens mee! bijv. eVe Clan!

    Trouwens de eVe Clan wil wel op Xboxworld gaan spelen voor wat meer uitdaging...

    Ice wel wens ik jullie veel suc6 met jullie clan maar ga nou niet zegge dat je bij de 8 beste clan's van Ned. zit!
     
  6. eVe Xtreme

    eVe Xtreme Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    betreft: Co-Leader....

    Vipermike heeft groot gelijk dat als de leader er niet is heb je nog een andere leader om mee te spelen.. maar ook omdat misschien de leader een beslissing niet kan maken.. dan kan de Co-leader daar bij helpen en bij andere zaken... bijv. Clansite... of je moet een aparte admin hebben:p

    greetz Nielz

    www.eve-clan.tk (.nl komt eraan!!!)
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat dacht je ervan een eigen topic te maken over eVe clan en niet de link posten in andere topics;)
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja indd en trouwens Ic3 zit in de Finale beste 2 en dan zeg ik nog beste 8 dan ben ik nog bescheiden hoor
     
  9. Nano jij bent echt... er kan natuurlijk niet ontkend worden dat jullie zekere skills hebben, maar de manier waarop jullie de kwart en de halve finale hebben gewonnen is echt... Wat dacht je van een rematch tegen Kill Snitchers op een goeie host van jullie (Carbon) ?
     
  10. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Het punt is dat ik nooit met CarboN speel in clanwars ( ook bijna niet in player matches ) we gaan trouwens al een re-match spelen tegen D2 alleen om te kijken of ze beter zijn maar waarvoor die ....achter Nano jij bent echt..... Oja je mag niet meer schelden heb ik gelezen ( wat zijn er tog weer goede moderators hier ! :D
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    MiCr0 Ic3

    Check je PM of bericht op XBL
     
  12. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo thnx maar Ic3 kapt ook met dat toernooi eigenlijk was dat toernooi bedoeld voor Ic3 B omdat ze nog opelkaar in moeten worden gespeeld maar we richten ons allemaal op het GoW live toernooi 3.0 Later
     
  13. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de finale zit? Slim..

    Zijn Ic3 1 en Ic3 2 verschillende clans ofzo, als die 2 nooit samen in een game zitten :p

    @eVe Xtreme Jullie denken toch ook dat jullie alles zijn? Meer uitdaging? Zelfverzekerd kereltje. Trouwens ik krijg allemaal spam en reclame als ik op jullie site kom. Mischien een keer een scrim? Zo ja, ga naar qG I EXp3r1EnZ

    Ik zag trouwens ook dat jullie Tiberium Wars gaan doen :eek: Gaan jullie dat voor de PC of 360 doen? Als jullie TW op de PC gaan doen, mischien een clanmatch 1v1 op de dag dat ie uitkomt?

    @ Ic3 srry voor de offtopic ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  14. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    jo thnx DarknesS en over die 2 Ic3 clans We hebben ze getest maar verder bemoeien we niet te veel met hun hun zijn met hun eigen toernooi bezig en wij met de onze ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  15. Waarom neem je members aan als je niet weet hoe goed ze zijn..
     
  16. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed bezig (ahum ahum)

    Lol, hoezo op de dag dat hij uitkomt? XD
     
  17. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja ik ben de Leider van Ic3 2 ik heb nog niet echt iemand aangenomen maar ik ben er wel van plan. Ik heb dit heel vaak gedaan. :b:

    Een mededeling heel mischien gaan we Lost planet spelen.
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ey hoe heet die Dutchviper precies dan...?
     
  19. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    TheDutchViper en Ic3 wil kijken of we beter zijn dan D2 misschien clanmatch vrijdag om 3 uur

    @ REVENGE ik heb nu LP en Negativ heeft het MiCr0 leent het van Negativ maar misschien gaat hij dat ook halen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    gaat Ic3 ook Tiberium Wars spelen? !!
     

Deel Deze Pagina