F.E.A.R. Multiplayer

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Joene90, 11 mrt 2007.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Uitgever: Vivendi Games
    Ontwikkelaar: Day 1 Studios
    Genre: FPS
    Release: Reeds verschenen

Features:
    Custom Soundtracks
    In-game Dolby Digital
    Live Aware
    Online Multiplayer
    Widescreen

XBW Gamepage:
    http://archief.xboxworld.nl/game/1360/fear-first-encounter-assault-recon/

XBW Review:
    http://archief.xboxworld.nl/article/678/review-fear-first-encounter-assault-recon/

Filmpjes:
    Doel opslaan als...

Bespreek hier alles over de razendsnelle online multiplayer in F.E.A.R.

2. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel mensen op dit forum zijn die F.E.A.R online spelen met al dat Multiplayer geweld van Gears, Rainbow, CoD en Ghost Recon :9

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik weet het.. Dat vind ik zonde. GoW is leuk, maar ik heb er wel weer genoeg van. Rainbow 6 en GRAW zijn alleen als je tactische shooters leuk vindt, en CoD 3 is (imo) minder goed dan CoD 2. Fear daarentegen vind erg snel en lekker intens. Een goede sfeer online, echt top.

4. born2Bwild

born2Bwild XBL Hardcore gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Is F.E.A.R. nou een Horror achtig gebeuren? (monsters etc.) Dat heb ik namelijk altijd gedacht xD

5. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    single player is een mix tussen een shooter en horror.. zeer strakke combinatie, dus als je ooit ergens goedkoop de game op de kop kunt tikken zeker doen, alleen al voor de singleplayer

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ook de volle mep is ie zeker wel waard.. Ik vind de multiplayer zelfs verslavender dan die van GoW. In de mp is het horrorelement uiteraard weg, maar Fear heeft alsong meer opties dan GoW (ook met Slo-Mo, erg gaaf!), en je kan aan het begin van het spel gewoon je wapen kiezen (Zoals bij CoD 2).

Zijn er eigenlijk nog mensen van dit forum die Fear online spelen? Zou leuk zijn als we een keer met een groep xbwers/NLers online komen :)

7. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog bezig met de laaste paar multiplayer achievements O-)

En ik moet nog één achievement voor de singe player.
    Alleen die laaste level van Instant Action op Extreme is fucking kut omdat die lui MOD-3 bij zich hebben en daar ga ik elke keer dood op het einde van leven :x

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tis alweer een tijdje geleden dat ik deze heb gespeeld online, maar hij is zeker wel vet.

Deel Deze Pagina