WAT een game is dit zeg, heb hem net heel de avond lopen spelen, echt super vet! Wat ik wel minder vind is dat het spel pas 14 februari te koop is. Dit vind ik dus klote he, ik bouw mijn xbox niet om en koop mijn games orgineel, maar die vriend van me heeft dus allemaal kopieen. Hij speelt dus nu mortal combat, Toe Jam & Earl, Rally Fusion you name it. Zo zie je dus maar als je illegaal bezig bent wordt je nog beloont ook. Zo dat ben ik ook weer ff kwijt. Verder game on!
Re: Re: Mortal Combat Deadly Alliance! Nou hoe wouden ze je controleren maar ik kan gewoon nie aan die copien komen dus ik bouw mn xboxnie om. O ja en ze zelf maken kan ik ook nie.
Re: Re: Mortal Combat Deadly Alliance! reken maar niet op die lui, als jij gewoon je boxje omgebouwd heb en copietjes heb liggen dan komen ze echt niet aan je deur, tenzij je buurman bij de bsa werkt en zíjn zoontje af en toe bij jou op je xbox speelt......]:-
Re: Re: Re: Re: Mortal Combat Deadly Alliance! Jonge de bsa komt echt nie voor die paar copietjes van een paar xboxbezittertjes dat schiet nie op. die komen alleen op van die grote illegale practijken af, zoals hele scholen die op 1 illegaal copietje van windows draaien of bedrijven waar op grote schaal illegale shit godownd word.
Re: Re: Re: Re: Re: Mortal Combat Deadly Alliance! Daar heb ik het niet over..... jij moet niet zeggen dat je zelf geen rips kan maken als dat wel het geval is!!! en aan games komen is echt niet zo moeilijk als velen van jullie denken
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mortal Combat Deadly Alliance! sommige mensen kunnen het wel zelf ja, maar ik niet het is volgens mij cker nie makkelijk. En ik zou echt niemand weten in mijn buurt die ze kan leveren of word dit nu weggehaald???
kijk: om aan een omgeboude xbox of gekopieerde spellen te komen is helemaal niet zo moeilijk. het kost wat tijd maar onmogelijk is het zeker niet. en dat de bsa langskomt gebeurd echt never nooit, die gozers hebben wel wat beters te doen dan alle huizen checken waar het wel omgaat is dat als je vette games wilt blijven spelen, en je wilt dat de hele cd-game industrie niet instort, je vooral geen gekopieerde spellen moet kopen. maar dat verhaal kennen jullie allemaal wel. ps. het is natuurlijk wel super-lau als je een omgebouwde xbox hebt, zodat je games kan spele uit japan-amerika enzo
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mortal Combat Deadly Alliance! Je kan beter je mond houden:{ Je blaat alleen maar onzin]:-
ja joh pik. je moet toch echt een modchip hebbe wil je dat doen. en ik zou mijn god niet weten hoe je daar aankomt. en hoef het ook niet te weten ook. Owjee kijk nou eens wat er gebeurd; we drijven naar een xbox-ombouw discussie owjee stoppen nu meteen
jonge willen jullie ruzie maken ofzo, ik nie. Ik wil alleen maar zegge dat het volgens mij nie zomaar een xbox game in je brander te doen bufferen dvd erin branden klaar is, of zit ik er nou naast??? En aan zn mod-chip komen kan iedereen. Wel eens van lik sang gehoord???
Jij zegt zelf eerst dat je zelf je zelf geen rips kan maken..... Vervolgens zeg je dat de rips heel moeilijk te maken zijn..... en nu zeg je dat het maken niet zo makkelijk is als het dvd 1 op 1 kopieren...... 1ste 2 dingen zijn dus niet waar... derde wel..... Maar ja... zo spreek ik ook altijd de waarheid..... Ik ga hier niet uitleggen hoe je een rip moet maken omdat het verboden is hiero.... Maar is echt niet moeilijk... hooguit een 1 minuut werk... de tijd niet meegerekend die nodig is om te rippen natuurlijk
ok stuur je handleiding dan naar me e-mail, enneh je ript toch nie zelf he illegaal komt de bsa op je af...joke