mijn gamertag ON 360 staat voor Mijn initialen van mijn naam en dan 360 en heeft dus een dubbele betekenis omdat veel amerikanen het zien als het feit dat ik op de 360 zit te spele
Jah ik had al een heel verhaal getypt en op versturen gedrukt toen dacht ik ik stuur even een link mee maar ik had Fardo en Fargo door elkaar gehaald en moest ik snel een BS verhaal typen Klinkt vrij gewelddadig : Zeer heldere lichten hier buiten de GM
Mijn gamertag was door Microsoft gegenereerd en al was het eerst een tijdelijke nood oplossing, nu is het een gamertag waar ik gewoon aan gewend ben geraakt en die gewoon grappig is.
Ik heb een broer en een klein broertje die ook op dit xbl accound spelen. Vandaar dat we op: 'Three Kings nl' kwamen.
mijne slaat op mn (bij)naam. en mn rugnummer. sjah.. en NL spreekt voorzich denk ik? heb geen idee waar het ondervalt... zal wel onder "Just Me" vallen
Shade staat voor NiteShade, dat was mijn nickname of diverse fora van mijn 13e tot mijn 20e. Deze naam had ik gekozen omdat ik gefascineerd was door de maansverduistering en duistere zaken in het algemeen. TCS zijn de initialen van mijn vrienden, dus niet een clan zoals heel veel mensen op Live denken. Waarschijnlijk past het bij geweldadig, maar in feite ben ik best pacifistisch
Geen idee waar mijne onder valt. Het is gewoon mijn naam en de eerste letter van mijn achternaam. En toch mist er nog een letter in mijn naam
Agent Smith NL Popcultuur lijkt me...Agent Smith, voor mij toch wel 1 van de grootste bad guys met klasse uit de modere Amerikaanse cinema. NL staat natuurlijk voor Nederland en die Amerikanen maar vragen waar het voor staat
Hey Agent Smith! Remember Richard v Dijk? Necrid NL... Necrid is een character uit Soul Calibur, NL staat logischerwijs voor NE-DER-LAND.