Dead or Alive 4 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Elliot is gay lol,

    Voeg mij of msg mij ook maar even voor een gevecht :) speel met bijna veel chars.
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Maar speel je er goed mee... ;) ?
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Jij hebt vaak genoeg tegen me gespeeld ;).

    Speel tegenwoordig met christie en bayman.
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het als character toch erg relaxed om mee te vechten. Gay of niet :9 het gaat uiteindelijk om de moves.
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Christie omg :9
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hayabusa omg :9

    Of speel je nu met een andere? XD
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hayabusa blijft een noob character 8)
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mwha ligt eraan hoe er mee speeld hoor ;).
     
  9. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    He Pine kom tegen mij online dan geef ik jou een score van 20-0 in JOUN nadeel:D

    Voeg me ff toe dan bewijz ik je het tegen deel.........ik ben tenslote de beste Hayabusa van Nederlan dus :D he nightbringer

    He Nightbringer Christie is een slechte poppetje echt waar......als ik jou was zou ik met bayman goed worden hij heeft heel sterke worps en combos en als je die goed kan ben je ovb.

    van computer winnen kan iedereen je moet online gaan spelen daar kom je echt goede mensen tegen zoals ik :D.......................

    He iedereen voeg mij ff toe ik speel met iedereen better dan wiedanook in deze forum:D:D:D:D

    Ik heb all een tijdeje niet meer gexboxt en ik will graag weer online spelen tegen NL ers dus voeg me ff toe en als ik online ben stuur me ff een inv kunnen we lekker gameeeeeeeeeeeee

    Yo mensen check deze 30 hit HayaBusa ComBo VaN mIJ is ZTRAKKKK!!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=Y5h3s6pgE0c
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2007
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    yup, ik weet iedereen zegt dat. maar als je met m kan spelen is ie gruwelijk. kreeg altijd te horen dat mensen nooit iemand met elliot hadden zien spelen zoals ik.

    maarja al anderhalve maand niet meer serieus doa gespeeld dus moet ik weer f inkomen.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Eye, dragonsoul xD misschien kun je beter je posts edite in plaats van een dubbelpost van 5 te make dat mag namelijk niet ;).
     
  12. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    he Nightbringer kom je vanav nog doa doen kheb het een tijdje niet meeer gedaan.....ik kan online niemand vinden die maar eenbeetje goed is.

    Wat is joun Rank ?????

    /Mod Arjan: Gebruik in het vervolg even de edit knop ipv te dubbelposten! :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2007
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja sure. Dragonsoul ik kom nog wel ff spelen, heb het al ongv. een maand niet gedaan en zuig nu egt focking hard.
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik behoor niet top de top om t zo maar te zeggen. ik speelde eigenlijk vooral met een select groepje die ook rond dezelde rank zaten.

    ik was niet bijzonder goed ofzo maar ik had elliot toch wel aardig onder de knie. wat ik vet van hem vond is dat hij een beetje 'off-beat' vecht, je denkt dat zn volgende slag 'nu' komt maar hij komt een halve second later. dat maakt het moeilijk om te counteren. ook zijn combos zijn divers, niet hele tijd midden maar midden, laag, hoog, midden etc.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    @dragontje

    Ik ga vanaaf film kijke dus'ja, ik kan niet DOA doen en ik heb er de laatste tijd ook geen zin in speel veel liever GoW ;).
     
  16. Cr1mson Bl0od

    Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    kerel als ik tog niet online kan dan gaat dat niet zo makkelijk...nee je reputatie is je al vooruit gesneld en daarmee zeg ik dat ik voorlopig uit jouw buurt blijf anders ben ik van mijn A- op het moment zo weer een F ofzo en daar zie ik de lol van mijn kant niet van in ;)
     
  17. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0

    Leer spellen. ;)


    als je geen live hebt zoals Cr1mson, dan is vs com een redelijk niveau(very hard is nog wel een beetje een uitdaging), of anders het laagste niveau, d.w.z. de noobs uit de buurt(mezelf geëxcludeerd, we zijn even goed), geloof me die krijgen een combo van YY4B en ze doen er in exercise mode 15-20 pogingen...|:-


    Voor het geval je het vergeten was, Krye en Doku zijn hier ook geregistreerd. ;)
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    En dat is precies wat ik haat aan eliot :9

    Boeiend dan geef ik je punten weer terug, ik hoef ze tog niet te hebben.

    Hmmm ik weet niet of Krye beter is dan Dragonsoul maar dat moeten ze dan nog ff offline uitvechten en Doku is volgensmij niks meer want hij speelt het niet meer geloof ik.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :9 lag heeft ook invloed hè vroeger lagte ik altijd tegen Dragon dus'ja hij wist met lag te spele ;).

    Maar het ligt er natuurlijk aan hoe iemand speelt als je veel juggels or w/e doet vind ik altijd wel goed maar als je gewoon alleen maar blockt en grab mwha goed?
     
  20. DragonSoul1490

    DragonSoul1490 AFG style-C-walker

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Doku verslaa ik nu makelijk omdat hij het niet meer speelt en vroeger versloeg ik hem ook altijd dus.Van krye week het niet, zoals pine het al zei we moeten het een keer offline uitvechten.EN trouwens wat zeur je over mijn spelling man wat boeit het nou als ik spelen met dubbel L schrijf of met een L...jij begrijpt uit mijn zin well wat ik bedoel toch?

    Oorspronkelijk geplaats door Nightbringer lag heeft ook invloed hè vroeger lagte ik altijd tegen Dragon dus'ja hij wist met lag te spele .

    Maar het ligt er natuurlijk aan hoe iemand speelt als je veel juggels or w/e doet vind ik altijd wel goed maar als je gewoon alleen maar blockt en grab mwha goed


    Jonge IK kan helemaal niet met lag spelen....het is niet zo dat ik alleen met lag better ben ofzo want we hadden genoeg matches zonder lag toch.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2007

Deel Deze Pagina