heey bro's . Mijn Halo loopt vast als hij een level wil laden . Dan zegt hij (bij dat ene level) dat de disc vies is of beschadigt (ofzo ) zo'n melding . een gewoon level in Campaign . dus ik kan niet verder . Denk je dat het aan me Xbox ligt of aan mijn Halo . (pgr doet het perfect en Halo voor de rest ook ) Mijn Halo disc is Perfect Schoon !! .. echt kut . help miee .
Ik weet iemand anders die net hetzelfde probleem heeft met zijn amped cdtje. Had je dat al van het begin of pas na een tijdje? Anders eens naar de winkel rennen en hen het probleem uitleggen, eventueel cdtje eens op andere xbox proberen.
misschien is die lens van je xbox ranzig ofzo. Voor de rest zou ik het niet weten. Ik ken eigenlijk alleen dit probleem met het online gamen....
ja ik heb MS gemaild en meteen binnen 2 uur antwoord . ( en ik mailde 21:30 nl tijd) ze zeggen gewoon dat ik terug moet naar me winkel (daar was ik ook al achter ja , hehe )]:- hij laad alleen dat ene level niet waar ik nu ben .. de rest van de levels wel .. echt vaag . Mischien omdat ze die disc in Grote getalen maken in niet zo'n goede Kwaliteit DVD discjes
Probeer via het menu van je Xbox de cd-drive op een lagere of hogere snelheid te zetten(als dat gaat op de Xbox).
Gewoon ruilen.... Daar is Microsoft heel makelijk in na dat incidentje in Japan. Daar hebben ze echt super veel rotte xboxen en cd's om moeten ruilen.
inderdaad..als dat bij mij zo gebeuren was ik meteen al naar de winkel gegaan en gevraagd om een nieuwe. simple as that
ok ik heb van de MM in rijswijk een nieuwe HALO gekregen en deze doet het perfect . het zal wel een foutje op de disc zijn geweest .. Sluit Topic maar Wouter