Haha Da's idd laf...
...Maar de Scirocco (eerste generatie dus) is wel véééééél mooier. Was er ook een cabriolet van de Scirocco en de Corrado? Overigens die Scirocco kan je dan wel tunen, maar dat doe ik niet bij zo'n mooie auto. Corrado en Golf GTI zijn echter echte tunerbakken.:b:
P.S.: Die route die ik had uitgestippeld, ben ik wel mee begonnen, maar na een ong. 20 minuten lange politieachtervolging met drie schildjes (!!!) werd ik gebust. Ik wou wel verder gaan, maar toen bleek dat de boete zó hoog was ($266,000) dat ik hem niet kon betalen, dus ik ging naar dat fokking politiestation (waar zit die eigenlijk?) en had geen geld meer. Ik ging de 180 MPH downtown maar doen met mijn Ferrari F430 Spider (Dat was ook de auto waarmee ik die tocht wou maken) en dat ging heel moeizaam, de Spider haalt wel de 300, maar omdat het een cabriolet is (dus vangt het gat boven de cockpit veel wind:{) ging het zeer moeilijk. Ramen omhoog hielp iets, waardoor het toch lukte. Ik was bijna tot Oahu Raceway gekomen, maar morgen of later doe ik die tocht opnieuw. Probeer jij die route ook, AntraXxX?
Laatst bewerkt: 12 mrt 2007