Ik moet nu zo'n puzzle bux of wat dan ook vinden. ik ben in die mijn maar ik vind um eg nie. ik weet dat het eerder is gevreegt maar ik kan die thread nie vinden en de anders morrowind threads zijn nogal groot. zeg plzz ff achter welke deu hij in die grot zit alvast bedankt!
Als je die mijn binnenkomt moet je direct helemaal naar beneden in die 'main hall'. Daar zie je een soort van steen waarover je naar een hoger gelegen verdieping kan lopen, op die verdieping ligt het het puzzelboxje op een kast waar ook allelei bekers enzo op staan. Dus je hoeft NIET helemaal die gangen in om dat ding te vinden. Als je van een beetje treasure hunting houdt is het echter wel aan te raden. (Al die Dwemer shit is vrij veel waard en verzamel dus alles op één plek, doe Ailsivi Intervention en verkoop alles zo weer in Balmora voor een extra zakcentje )
ik snap t niet je moet toch niet in een mijn zitten ik zit in een arktangh (zoiets) ruin , je moest eerst zo n switch omzetten om binnen te komen. maar ik heb die hele ruine uitgemoord maar nix gevonden alleen maar cogs,diamonds,scrap metal enz enz. maar die fucking kubus niet.
Gewoon het verhaal volgens wat hier eerder is uitgelegt. Ik heb dat hele ding doorgelopen en alles uitgemoord wat daar zat, maar dat hoefde dus helemaal niet.. Als je binnenkomt dus gewoon helemaal naar beneden, daar als je beneden bent, kan je via steen naar een platform daarboven, ga daar de deur links in, versla een ventje, en daar ligt ie op een plank.. Maar dat was eigenlijk al uitgelegt.. :{