Brainstorm!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    [size=+2]Het grote adressen-zoektocht[/size]​

Voor het toernooi: GoW live 3.0 moeten natuurlijk sponsors gaan komen!

Zelf ben ik bezig geweest om een waterdichte brief te maken. Met deze brief gaan we aardig wat bedrijven benaderen.
    En zal ik bij reactie verder corresponderen met ze.

[highlight]Maar nu de vraag naar jullie toe=(/highlight] Kom me helpen met adressen van potentiële sponsors op te zoeken. Ga even googlen naar spel/hardware bedrijven die interesse zouden kunnen hebben en post hier hun adres gegevens of eventueel hun email adres.

Mag dit niet van het xbw beleid? Stuur het dan via pm zodat er geen reclame gemaakt wordt (hoop dat ze niet zo kinderachtig zullen zijn).

P'z King

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  2. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal zoeken sponsers jou.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik zal misschien zo kijken maarre.. waar kan ik me inschrijven voor 3.0 :eek:

4. Die website is nog niet klaar, is al 100x gezegd door 3kings en nemesis.. zucht.

Misschien Kinder Bueno vragen als sponsor? :D

5. Jaa of de gotic shop :p

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    @connectikutzooi= ik kom bijna nooit hier alleen om me inteschrijven met tournooi 2.0 maar ik kon toen niet meedoen omdat me live eruit lag :'-( dus ik was alleen nieuwsgierig

misschien Microsoft want dat had je bij 2.0 ook gevraagd alleen moest het dan wat eerder dus zou ik nu al maar die brief opsturen ;)

en hier staan belgische hardware bedrijven tussen : http://www.bsearch.be/Bedrijvengids/ICT/Hardware/Computers_Hardware/Default.asp
    en hier nederlandse : http://www.bizholland.com/mkb/hardware.htm

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is het grootste fabeltje. Je moet zelf actief op zoek gaan naar sponsoren en ze een pakket bieden wat het de moeite waard maakt om jou te ondersteunen.

Dit zorgt ervoor dat je toernooi al professioneel opgezet moet zijn voordat je ook maar 1 bedrijf benadert. Daarna begint het spel pas. Ik heb het idee dat gamebedrijven in verhouding snel wat weggeven (veel goodies hebben ze liggen natuurlijk) en na de gift hebben ze er geen omkijken meer naar.

8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Precies Rox, er gaat ook nog niets de deur uit voordat de website er naar behoren uitziet.
    Ik heb natuurlijk wel al een leuke referentie met dit toernooi.
    Maar de sponsors staan echt niet aan me deur te kloppen of ze me alsjeblieft mogen sponsoren ;)

Verder was ik zelf bezig met het verzamelen van adressen/email en dacht hiermee misschien nog wat extra's te kunnen bereiken.

9. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens.. :9
    als je bijvoorbeeld als clan sponsers wilt moet je niet actief (niet actief heeft waarsgijnlijk ook geen zin..) sponsers zoeken, maar gewoon goed worden met je clan en ff op paar lan's keihard ownen en dan komen de sponsers naar jou, je moet niet hun een pakket bieden maar zij jou, jij bent de baas.. niet zij! Want jij moet hen toch vertegenwoordigen, zij jou niet.. dus zij gaan jou een pakketje bieden en jij bepaald of je dat wilt.. niet anders om :b:

(Ik heb nu alleen niet zoveel mee te praten in dit topic dus k hou me mondje verder wel:p)

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    three kings heb je wat aan die links gehad??

anders zoek ik nog wel verder naar gamewinkels of bedrijven

11. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij vind dat ik brieven de deur uit moet doen met:
    "Je hebt de privilege om het GoW 3.0 te komen sponsoren! Kom wel met een leuk bedrag/pakket anders zoek ik wel een ander. Ps snel reageren, dit aanbod staat maar voor 2 dagen".

Denk dat je eerst moet vertellen wat je wilt gaan doen, dan laten zien wat je in het verleden gedaan hebt. En aan het eind vraag je of ze hier toekomst in zien en je eventueel mee willen helpen dit te realiseren.

Maar dit is allemaal een beetje offtopic, het gaat me alleen om de adressen/emails.
    Laat de rest maar aan mij over.

Edit: Nee alleen wat jij gegeven hebt drolletje, verder heb ik zelf wel wat bedrijven waar ik zowiezo contact mee opneem (microsoft, samsung, etc.).

12. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee je moet helemaal niks de deur uitdoen:p maar je hebt wel gelijk dat je dus moet laten zien wat je wilt berijken en dat je daar sponsers voor wilt.. maar aan dat '3.0' begrijp ik dat dit het 3e toernooi is dus ofzo? dan had je dus bij de vorige 2 toernooien beetje publiciteit moeten zaaien en daarmee bekend worden enzo, en dan komen ze vanzelf naar jou!
    Maja je kan het natuurlijk altijd proberen en ik wens je ook veel succes:)

gr. 4sake.

13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het toernooi in eerste instantie van iemand overgenomen, vandaar dat het 2.0 is gaan heten.
    Maar het wordt dus het 2e grote toernooi. En als je er veel verstand van hebt mag je wel helpen ;)
    ik denk dat het je nog zwaar tegen gaat vallen. Het is makkelijk om te zeggen dat je publiciteit had moeten zaaien, doen is lastiger. Geloof me ik heb me best gedaan en denk dat ik er in zekere mate wel in geslaagd ben.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    three kings wat bedoel je met : Edit: Nee alleen wat jij gegeven hebt drolletje, verder heb ik zelf wel wat bedrijven waar ik zowiezo contact mee opneem (microsoft, samsung, etc.). ? ik snap je niet met alleen wat jij gegeven hebt drolletje

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Vriend dat is bij een clan misschien wel zo, maar niet voor een Toernooi.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is niet toegestaan ... Toernooien mogen alleen georganiseerd worden op XBW. Dus niet op andere websites ... Neem even contact op met een van de admins voor verduidelijking.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Xbox Live Games Forum.

Het Xbox Live Games Forum is een exotisch mixje tussen het Live- en Games
    Forum maar wel met enige restricties. In het kort:

• Er worden een aantal [Centraal] topics geopend, waar de standaard
      regels gelden (geen topics buiten het Centrale etc).
    • Vragen over games met Live functionaliteit behoren niet in dit forum,
      maar in Xbox Games Forum. - Dit forum is dus puur voor Live ervaringen of vragen over specifieke Live functionaliteit, ook niet over aankomende Live games.
    • Vragen over Live functionaliteit bij een spel behoren wel in dit
      forum.
    • Geen aparte topics waarin wordt gevraagd om Gamertags.
    • Geen aparte topics waarin een tijd/datum wordt gesteld voor het spelen
      van een spel, dat moet in het [Centraal] topic.
    • Vragen over de Live service zelf behoren in het Live / Networking
      forum.
    Wat betreft Xbox Live toernooien:

Om de kwaliteit van de toernooien, en de integriteit van XBW en haar forum
    te bewaren zijn er een aantal regels waaraan je toernooi moet voldoen om geplaatst
    te 'mogen' worden. Een goed opgezet plan hoeft hier niet aan te lijden, het
    is slechts het filteren van de kleine kansloze toernooien.

• Een duidelijke en uitgebreide opzet van het toernooi. Dit graag direct
      in de openingspost. Welke speltypes, hoeveel spelers, scoresysteem etc.
    • Polsen naar de vraag naar een toernooi wordt niet gewaardeerd. Kom dus
      direct met een duidelijke opzet, daar is iedereen bij gebaat.
    • Je moet zeker zijn van uitvoering, geen 'misschiens' of 'onduidelijkheden'
      die je 'in de toekomst nog zal oplossen'.
    • Toernooien worden 100% op het XBW Forum geregeld. Géén externe pagina's
      die je helpen bij het werven en vergaren van gegevens. Dat kan even goed
      op het XBW Forum.
    • Meld je toernooi bij één van de Xbox Live Gaming moderators zodat deze
      het concept kunnen beoordelen. Een toernooi-topic starten zónder verleende
      toestemming wordt direct gesloten.
    Deze regels, omtrent XBL toernooien, zijn ingegaan op zondag 7 december.

Uiteraard gelden ook alle andere (normale) huisregels in dit forum.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina