1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Even voor de goede orde, het is gelukt. Bedrijf deed niet moeilijk over de annulering, en de Media Markt komt morgen langs om de rotzooi de bezorgen en te installeren. :)
     
  2. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook uitgebreid aan t kijken voor plasma of lcd, zeker omdat ze bij de MediaMarkt voor een zacht prijsje te koop staan.

    Heb je met plasma nou wel gauw last met in branden of niet? Ik wil de Panasonic TH-42PV60 gaan kopen. Maar omdat ik wel ergens gelezen had, dat bij games waar vaste logo's in het beeld staan die kunnen in branden. Of is dit onzin?
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er zelf geen problemen mee :D
    Het inbranden van dingen in een Plasma scherm gebeurt bijna niet meer.
    Of het moet 24/7 in het beeld staan :)
     
  4. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Quote mezelf maar even O-)
     
  5. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic vraag over samsung dcb-P850

    hoi,

    ik zie zo af en toe mensen hier die in hun sig hebben staan dat ze een samsung dcb- P850 harddisk recorder hebben.

    ik heb hier een vraag over:
    Is het mogelijk via scart of composiet verbinding tussen dcb en pc het opgenomen materiaal naar de pc te krijgen.

    ik vraag dit omdat het niet mogelijk is via de usb aansluiting op de dcb, en ik overweeg hem te kopen maar wel graag de optie wil houden iets dat ik heb opgenomen te branden op dvd.

    ik kan natuurlijk ook normale hdd dvd recorder nemen maar die heeft geen dubbele tuner en dat is lastig met mijn digitale tv kastje.( als je dan wat opneemd kan je geen tv meer kijken)

    BVD:)
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  7. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziezo mijn LE40r72B is binnen :cool:

    Betere inkijkhoek opzeker! en de kleuren zijn ook een stuk beter en hij geeft 1080i srakker weer als m'n geretourneerde LE32S71B dus niets dan lof op dat gebied...

    Enige minuscule dompertje is een pixeltje wat helder blijft aan de rechterzijkant van het scherm ik kan hem zien tijdens een zwart scherm en ook in donkere gebieden tijdens gamen op 40 cm afstand... op m'n kijkafstand zie ik er overigens nix van.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De 32" en 40" R71/72 is niet te vergelijken met de versies uit de S-serie.
    Heb nu geen seconde spijt gehad van de aankoop van mijn LCD.

    Zelf had een groene wazige vlek achter het glas en dit was heel duidelijk te zien.
    Waarschijnlijk is er tijdens de productie wat schoonmaakmiddel achter gebleven.
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je ervoor zorgt dat je de eerste 200 uur dat je tv aanstaat het contrast op "mild" zet is er voor de rest niets aan de hand.
    Ik heb zelf nu sinds november de LG42PC1RR en heb nergens last van.

    Gewoon rustig aan dus.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zie dat we al bezig zijn met post 1050 en het wordt dus tijd dat we overstappen naar deel 11.

    Met nu bezig met de voorbereidingen en zal Deel 11 binnenkort online gooien.

    Welke informatie willen jullie zelf na graag in de startpost zien !!!
     
  11. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer info over plasma ;-)
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sluit ik me helemaal bij aan!
    Gewoon allebei de mogelijkheden als gelijke behandelen en de lezers zelf laten beslissen over wat voor hen het "beste" is :b:

    Edit: wat argumenten voor plasma betreft.... ValsSpeler en ondergetekende hebben in deze thread de voor en (eventuele) nadelen reeds in dit topic uitgelegd :)
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  13. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mooie lcd tv op het oog.
    De 40" kost 1600 en de 46" 2300 Euro.
    Nou is mijn vraag, is 6" meer 700 Euro waard?

    EDIT: Kijkafstand is +- 4 meter
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  14. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm na een grondige inspectie met mijn le40r72b op mijn pc ondekte ik gisteravond naast de bright pixel nog twee fouten tijdens het rode scherm zie ik twee soort van V vormpjes (4cm van elkaar verwijdert bovenkant scherm) die uit staan.. en als ik ze zachtjes aanraak met een doekje knipperen ze wat, maar gaan en blijven uit

    Dat is bij elkaar toch al 3 dompertjes wat opgeteld toch wel een flinke domper begint te worden :'-(

    Wat denken jullie omruilen die hap?.. aan de andere kant ben ik dan wel bang om er weer een te krijgen die misschien nog meer troubles heeft.
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dat is voor een ander denk ik moeilijk te bepalen. Voor de een is 40"meer dan genoeg, voor een ander is 50" nog te klein. Gezien de kijkafstand zou ik voor de grootste gaan. Het is toch een behoorlijk verschil die 6" :)
    Ik heb zelf een 42" plasma, maar aan de grootte ben je echt in een mum van tijd gewend. ;)

    Ga gewoon eens naar de winkel en vraag of je ze naast elkaar kunt zetten, en ga er eens rustig voor zitten. Bepaal dan voor jezelf wat je het prettigste vindt.

    Succes!
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    omruilen...


    heb dit voorheen met philips gehad die daar geen probleem van maakte......heb alleen geen flauw idee of ze bij jouw merk wel moeilijk doen.
    6 schermen van philips heb ik zien komen en gaan hier die allemaal dezelfde problemen hadden.

    sinds een maand of 2 heb ik nu de sony die werkelijk helemaal pixelperfect is....ze bestaan dus echt :thumbs:
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mijn lg-tje ook :D
     
  18. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanx voor het delen van je ervaring :'-(

    Pixel perfectie bestaat ook bij samsung ;) mijn ex le32s71b was dat ook maar die had een afstandsbediening probleem :lol:

    Ik heb vandaag redcoon gebeld en die ruilen hem ook gewoon weer om voor een nieuwe, deze kan ik tot die tijd gewoon laten staan \o/ ik kon m'n geld ook terug krijgen, maarja wat heb je nou aan geld hahaha 8)

    Relaxte zaak wel.... en nu maar bidden dat ik met de volgende meer geluk heb.. O-)
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wil de hele tekst met systeemeisen voor de pc dit keer weg laten.
    De pc die tegenwoordig verkocht voldaan al aan de minimale eisen.

    Zal vanavond een artikel maken wat betreft Plasma.

    De LE32R71B sie hier in de kamer staat is ook mijn 3e.
    De MM deed er ook helemaal niet moeilijk over.

    1e LCD had een wazige groene vlek achter het glas.
    2e LCD had een rode pixel midden op het scherm.

    De LCD met defecte pixel ging rechtsreeks terug naar Samsung , alleen de medewerker wist toen nog niet wat er met de wazige vlek ging gebeuren.
    Kon zijn dat die vlek na een tijdje van zelf weg ging ( als de LCD maar lang genoeg aan zou staan ).
    Hoefde daar zelf gelukkig niet op de wachten.

    De 3e LCD staat nu alweer bijna 6 maanden in de kamer en dat ding werkt perfect.
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal goed! :thumbs:
    Mocht je nog hulp nodig hebben dan moet je het maar fftjes laten weten (niet dat ik er alles van weet maar misschien nét dat dingetje waar je eventueel een vraag over hebt ;) )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina