Wil binnenkort een xbox 360 kopen, heb nog een paar vraagjes erover.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gamer18, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

Ik wil binnenkort een xbox 360 gaan kopen omdat er steeds minder gewone xboxspelle te koop worden aangeboden in de winkel. En ze zijn ook steeds moeilijker te bestellen in een gamespeciaalzaak.

Maar nu had ik een paar weken geleden in een tvprogramma (naam mag ik denk ik niet noemen) gehoord dat er op gamediscs van de xbox 360 door een lens krasjes kunnen ontstaan. Er waren nogal wat mensen die daar een email naar het programma hadden verstuurt.

Zijn er hier veel mensen die daar ook last van hebben of niet, want het zou toch jammer zijn dat al je discs zo naar de prullenbak verdwijnen aangezien microsoft niet de verantwoordelijkheid wil nemen voor wat hun spelcomputer kapot maakt.

Zijn alle spellen voor de gewone xbox ook op de 360 te spelen of niet, want anders heb je niet veel meer aan de spellen.

Ondanks dit ben ik nog steeds van plan de xbox 360 te kopen maar ben gewoon benieuwd naar jullie mening en ik nog niet veel ervaring met de 360 heb.

alvast bedankt

p.s. zag dat ik hem bij xbox in plaats van xbox 360 geplaatst had. Excuses hiervoor.

gr danny

Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    voor de xbox 1 spellen die te spelen zijn op de xbox360 moet je ff hier kijken.

wat betreft die krasjes. hangt voor zover ik heb begrepen van de dvd speler af die de xbox 360 heeft. er zijn 2 merken dvd spelers te krijgen en de een deed het en de ander niet. Volgens mij heeft de nieuwe serie er zoiezo geen last meer van. maar zoveel weet ik er verder niet van.

je moet er trouwens wel ff bij bedenken dat je voor BackwardsCompatibility wel een internet verbinding en xboxlive acount (silver, gratis) nodig hebt.

ik hoop dat dit je vragen beantwoord.

3. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    en een harde schijf

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan het beste je vraag hier stellen: Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3 ‎ staan ook al een hoop antwoorden

Je moet het krassen van discs met een korrel zout nemen .... ik heb twee 360 ... ook 1 met de genoemde drive en ik heb geen problemen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina