hallo,
Ik wil binnenkort een xbox 360 gaan kopen omdat er steeds minder gewone xboxspelle te koop worden aangeboden in de winkel. En ze zijn ook steeds moeilijker te bestellen in een gamespeciaalzaak.
Maar nu had ik een paar weken geleden in een tvprogramma (naam mag ik denk ik niet noemen) gehoord dat er op gamediscs van de xbox 360 door een lens krasjes kunnen ontstaan. Er waren nogal wat mensen die daar een email naar het programma hadden verstuurt.
Zijn er hier veel mensen die daar ook last van hebben of niet, want het zou toch jammer zijn dat al je discs zo naar de prullenbak verdwijnen aangezien microsoft niet de verantwoordelijkheid wil nemen voor wat hun spelcomputer kapot maakt.
Zijn alle spellen voor de gewone xbox ook op de 360 te spelen of niet, want anders heb je niet veel meer aan de spellen.
Ondanks dit ben ik nog steeds van plan de xbox 360 te kopen maar ben gewoon benieuwd naar jullie mening en ik nog niet veel ervaring met de 360 heb.
alvast bedankt
p.s. zag dat ik hem bij xbox in plaats van xbox 360 geplaatst had. Excuses hiervoor.
gr danny
Laatst bewerkt: 14 mrt 2007