Nou misschien komt er wel een TDU2, maar een 3 zal waarschijnlijk niet komen omdat het dan uitmelkerij gaat worden.
Dat zou heel goed kunnen, maar ik heb voorlopig genoeg aan mijn 360, niks anders!
Ik vergiste me juist, voor die sletten krijg je een Ford, maar wel een andere dan ik bedoelde.
Ja dat is gewoon fantastisch, daar is deze game ook bedoeld, en dat is gelukt!
Heb vandaag op school nog op een oude Playstation 1 gespeeld, met de game Test Drive 6, en dan begrijp ik wat een reusachtige vooruitgang TDU is ten opzichte van de vorige Test Drive's.
Jaha als je écht je best doet en alleen maar TDU speelt (wat toch al niet kan
) zou je hem misschien in één week kunnen uitspelen, maar zoals AntraXxX al zegt moet je er idd de tijd voor nemen.:b: Ik heb TDU nu sinds December 2006, en ik ben nog steeds op 45 procent omdat ik ff geen achievements hoef te halen, zit alleen nog maar te cruisen!
P.S.: Ik heb nog steeds hetzelfde huis, in de garage staat nu:
Alfa GT (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur, niet getuned)
Saturn Sky (Silver Graphite, 18 inch vijfspaaks wielen, rood met zwart interieur, Level 3 getuned)
TVR Sagaris (Dark Green, lichtgrijze Spide wielen, zwart interieur, niet getuned)
MV Agusta F4 Tamburini (Red/Carbone, goudkleurige wielen, niet getuned)
Allemaal fantastisch! Jaja, ik ben inmiddels alweer aan mijn 6de Alfa GT toe, ik krijg maar geen genoeg van die auto!
Die TVR heb ik net, omdat ik de Sagaris sinds kort een van de geilste bakken ter wereld vindt, heerlijk brute auto.
Die Saturn blijf ik leuk vinden, evenals de MV Agusta.
Fantastisch gelegen, dat huis van me. Als je vanaf de oprit linksaf slaat, die weg helemaal uitrijdt en rechtsaf slaat, kom je op een van de leukste wegen op het eiland, lang, met veel rechte stukken, paar flauwe bochten en heel weinig verkeer.
Als je op het eind omkeert en de weg helemaal uitrijdt, veranderd die lange cruiseweg opeens in een bochtig stuurparadijs, genaamd de Kelekole Pass. Fantastisch crossen daar!
Klik om te vergroten...