Dead Or Alive 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door L.A., 26 dec 2002.

1. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die Hit Rate is echt irritant ja. Ik heb een keer gefaald op 10% na, anders had ik van zowel Kasumi als Ayane het laatste pakje. :'-( Ach well, bummer, retry... Ik zet het aantal punten en de health-balk in ieder geval op minimaal. En zodra ik met holds niet uitkom in percentage dan retry ik meteen....:{

2. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met Kasumie exercise mode aan het doen en staat er een simpele move: kwart rondje naar boven F+P dus blauw plus geel..
    Hij heet Rogaku-Shu alleen ik doe hem steeds maar hij mislukt ik snap niet wat ik verkeerd doe sowieso kan ik nooit eerst blauw en dan pas geel je moet ze tegelijk doen en komt geel altijd als eerst...en dat rondje heb ik al eens eerder gedaan en volgens mij doe ik hem ook goed alleen hij lukt niet kan iemand mij helpen?
    Edit:
    Ik moest op een andere manier voor hem staan ]:-

Laatst bewerkt: 2 jan 2003
  3. rob wouters

rob wouters !Ferrari!

Leuk Bevonden:
    0
    blauw + geel = groen, dus als je dat rondje doet en druk je er a achter

4. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik had alle pakjes behalve die je met die hitrates kon halen tot me xbox kapot ging en toen ik hem terugkreeg was me hd leeg:'-( :'-(

5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ein 3de costum

Ligt het aan mij of is ein's derde pakje niet mogelijk,ik zat onder de 4 minuten met single time attack mee ein en heb hem niet gehad,de rest wil wel lukke,volgens mij ist onzin,als iemand ein zen derde kostum wel heeft zeg et ff a.u.b.

Deel Deze Pagina