Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm kijk dat gevoel krijg ik dus als ik de theme song can Halo hoor, maarja zoals je ziet kan dat heel erg verschillen.Geef mij maar dat ohzo prachtige koorgeluid van Halo!
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Damn dat is mooi gedaan!
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten ze maar eens ingame beelden zien draaiende op een ps3. Misschien ben ik dan onder de indruk.
     
  5. Cybercon

    Cybercon Guest

    En waar slaat dit op? Men speelt hier de MGS Theme dus ik zie niet een directe link met MGS 4 :confused:

    Maar goed mensen die de serie hebben gespeeld zullen dit alleen maar waarderen.
     
  6. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dus...
    Kom zeg de XBox is van een heel ander kaliber als de PS3.
    Dat de helft matig tot bagger is???
    Verkoop je 360 dan, deze is nu nog flink wat waard :b:
     
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    De Wii verkopen zijn inderdaad behoorlijk teruggelopen wat een tijdelijk iets kan zijn. De Wii is namelijk moeilijk te verkrijgen in Japan in tegenstelling tot de PS3.

    De Wii verkopen per week sinds januari:
    195,331
    93,708
    86,395
    83,754
    65,740
    78,550
    63,618
    78,506
    57,972
    44,495

    De PS3 verkopen per week sinds januari:
    69,944
    25,531
    21,105
    19,996
    23,431 (Virtua Fighter 5)
    20,676
    19,315
    44,000 (Gundam)
    32,115

    De enige reden dat de PS3 44,000 stuks verkocht in 1 week is Gundam waarvan 170.000 exemplaren verkocht werden in de 1e week. Ze zijn daar verzot op Gundam dus het is niet zo gek dat er 24.000 meer PS3's verkocht werden dan de week ervoor. Maar zoals je kan zien zakken de verkopen vrij snel na het verschijnen van een 'system seller', het zit nou niet echt in de lift naar mijn idee. Ik ben benieuwd naar de cijfertjes van volgende week. Kent iemand trouwens de Japanse PS3 release data voor de komende maanden?
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  8. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom de 360 het zo slecht doet in Japan. Bullit Witch en Blue dragon zijn speciaal voor Japan gemaakt. Zullen Japanners heel erg merktrouw zijn?
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen gewoon te weinig games uit voor de X360 die Japanners diggen....die twee die jij daar bijvoorbeeld noemt zal het gros van de Jappen niet over de streep trekken om een X360 te kopen. Let's face it : de meeste games die op de X360 uitkomen zijn Westers georienteerd.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Bullet Witch had je bij voorbaat al niet hoeven te noemen, want titels van dit prutkwaliteit zit niemand op te wachten. Blue Dragon is zo'n titel die de x-factor wel heeft, maar helaas werd dit niet uitgedrukt in de sales welke zeer teleurstellend waren. Voor MS is het gewoon een kansloze missie, want de Xbox 360 zal daar nooit aanslaan. Aan MS de taak om zich volledig op Amerika en Europa te gaan richten, want hier ligt hun winst.

    Oke en jouw punt is nu? De Xbox 360 begon pas op het moment dat Gears of War verscheen te bloeien. Vanaf toen verschenen de echte goede games. Ninty Nine Nights (totaal overhyped), Prey en Enchanted Arms waren van matige niveau. De enige titels waarmee ik mij toen nog heb weten te vermaken waren Saint's Row, PES 6 en Splinter Cell: Double Agent.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mrt 2007
  11. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan heb je nog geen Cod of graw gespeeld want dat zijn toch ook zeker toppers op de xbox 360....
     
  12. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind bullitwitch echt niet slecht als je het vergelijkt met dinasty warriors. Dat is echt een pruts spel. Japanners vinden dit geweldig.

    Ik denk dat MS zeker wel in Japan kan slagen. Ze moeten met veel japans georienteerde spellen komen.
     
  13. Cybercon

    Cybercon Guest

    GRAW en COD heb ik al gespeeld, zijn beide goede titels, maar ik heb het nu over de gehele line-up van vorig jaar. Eigenlijks moet je het zien als ups en downs. Het jaar begon goed met GRAW en Oblivion, daarna zakte het weer weg met matige titels als Prey, Far Cry etc. etc. Daarna was het een periode akelig stil en konden we de eerste goede titels weer rond september verwachten zoals Saint's Row, PES 6 en Double Agent. Dit gaat een beduidend beter jaar worden met titels als Mass Effect, BioShock, Halo 3 en PGR 4. Maar goed, genoeg over de line-up van de Xbox 360.

    Dan nog wordt het moeilijk om daar te slagen. MS heeft daar nou een bepaalde imago die de Jappen niet zint. Het zit nou eenmaal in de bevolking, maar een product van Amerika kopen ze niet zo snel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mrt 2007
  14. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok maar zo is het toch bij elke console, noe nou eens de toppers van de ps3 ik bedoel ik vind er niet veel specials tussen zitten maar er komen nog wel heel chille spellen. Elke console heeft zo zijn periodes van goede en minder goede games...
     
  15. Cybercon

    Cybercon Guest

    Tuurlijk, maar we blikten na een jaar even terug op de Xbox 360. Voor de PS3 zijn er nog maar ongeveer 30 titels verschenen. Het begin is redelijk met alleen Motorstorm en Resistance als echte must-haves, voor mij dan.
     
  16. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    De ps3 heeft ook slechte launch spellen. Okay, ze krijgen veel xbox360 ports die de meoite waard zijn. Motorstorm lijkt me wel vet trouwens. Zeker geen reden om een ps3 te kopen.
     
  17. Cybercon

    Cybercon Guest

    Klopt, de meeste spellen zijn ook al op Xbox 360 verschenen. Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds goede games zijn :)
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Op www.gametrailers.com staat ook nog een filmpje van xbox 360 versie vs ps3 versie armored core 4. De ps3 versie is een stuk lichter dan de xbox 360 versie. De xbox 360 versie is echt wel donkerder. Nu, soms lijkt het dan wel alsof de lichtinval op de xbox 360 beter is(in het begin van het filmpje). Maar als de robot eens de de koepel naar binnen is gegaan zie je veel meer met de ps3 versie dan de xbox 360 versie(veel meer schaduw, meer licht,...). Maarja, beiden hebben voor en nadeel. Als ik overal reacties lees, dan liggen de reacties nogal verspreidt, maja...
     
  19. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg, dat is puur persoonlijk (wat jij vind).
    PGR 3 was voor mij een reden om de 360 gewoon te halen!
    Ik heb gewoon iets minder met de PS3 en daar komt ook niet bijzonders voor uit (bij de launch).
    XBox is heer en meester op het gebied van SYSTEMLINK en PS moet zich eerst bewijzen - zeker op hardware gebied.
    Dat is mijn punt, respect verder en goedenavond
     
  20. Cybercon

    Cybercon Guest

    Daar gaan we weer, dit heeft allemaal met persoonlijke smaak te maken. Respecteer dat nou eens in plaats van meteen aanvallend te gaan reageren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina