1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door qG I Nemesis, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan jij bent wel echt een no-lifer he, elke keer dat Baraka een nieuwe account maakt heb jij hem binnen 3 minuten gebanned. Hahaha

    Bluf dat je z'n hele clan bant :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2007
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, als iemand zoveel tijd steekt om stiekem weer op een forum te kruipen vraag ik me af wie hier nu geen leven heeft. Houd jij je er trouwens lekker buiten ;)
     
  3. Ja geen gotics aub
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Jij staat al op een OW.. Dus even oppassen met dit soort posts. Laatste waarschuwing voor jou.
     
  5. Micro ic3

    Micro ic3 Ic3 Cold Leader

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    ej qG dus jullie willen een re-match .......
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    jup, en die hebben we gewonnen..

    En waarom onze hele clan bannen omdat BaRaKa zoiets doet? We staan hier als mensen appart ingeschreven, niet als clan. Dit is ook geen clanforum maar een normaal forum.. Denk je dat ik alleen hier post ofzo?
     
  7. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje onzin dat je ons dan ook zou bannen... Hij maakt steeds nep accounts en dan ban je ons? Lijkt me niet echt eerlijk. Wat heeft dit allemaal met de clan te maken dan? Volgens mij niks.

    PS: IP Ban? Dan heb je geen kloonaccounts meer.
    Admin CP -> vBulletin Options -> User Banning Options -> Banned IP Addresses (Ik weet niet hoe het allemaal in het NL is, aangezien ik zelf Engelse vBulletin gebruik).
     
  8. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    IP Ban had bij BaRaKa toch geen zin of zoiets zei die? Anders had ie hier nooit meer geweest.
     
  9. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet ik veel, misschien heeft ie niet genoeg rechten daarvoor, maar ik denk: laat ik ff helpen...
     
  10. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    A Real Gentleman, zo hoort het :thumbs:
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als er geen gevolgen zijn voor het blijven registreren van kloon accounts blijft ie doorgaan. Misschien dat ie er mee stopt met de wetenschap dat hij verantwoordelijk is voor de rest.

    Hij heeft een dynamisch ip-adres. Kan dus invullen wat ik wil, maar heeft weinig effect. ;)
     
  12. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok. Ja dan weet ik het ook niet. Hij zal toch bezig blijven denk ik...
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Heel leuk en aardig, maar als je dan een dreigt met gewoon in het algemeen members te gaan bannen, in plaats van 'we bannen je clan op xboxworld'. Zie jij ons BaRaKa aanmoedigen? Wat hebben wij er verder dan mee te maken ..?
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Jullie hebben er in principe ook niets mee te maken. Het zou ook jammer zijn als hij het voor iedereen verpest. Als hij zo kinderachtig is om elke keer een poging te wagen om hier weer te kunnen posten, dan zijn wij zo kinderachtig om de 'goede' te laten lijden onder de 'slechte'. Misschien luistert hij wel naar z'n clan members?
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    het feit dat hij een BAN kreeg was al onnodig, het feit waar heel de ruzie om ging was een groot misverstand en is in 10 seconde daarnaa opgelost. De enige gedupeerde (hij was niet eens de aanstoker van dit alles) is Sphinxz, baraka.

    Hij heeft zijn ban, en ik ga hem niet vertellen dat hij hier niet meer hoeft te posten hij mag dan in mijn clan zitten maar ik ben zijn vader niet. Hij is oud en wijs genoeg om die dingen zelf te bedenken. Ik heb hier verder niks mee te maken alleen dat ik even reageerde op jij die zei mensen te gaan bannen als hij niet ophield..
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooi, ik hoop dat hij dan oud en wijs genoeg is. Verwacht of vraag helemaal niets van jullie. Ik leg de verantwoordelijkheid bij hem, en niet bij jou of wie dan ook. Ben het absoluut met je eens dat het niet eerlijk is tegenover de rest.
     
  17. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok chill, we love ya'll 2! En nu back ontopic, qG Rox!
     
  18. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Obviously!

    Peace out, Homies 4 Life Just1ce!
     
  19. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles Chill Nemy? Nog wat chickies geregeld laatste tijd^^.
     
  20. oehhhhh playa`s
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina