Heeft iemand alle levels uitgespeeld op legendary? Damn dat kost veel tijd ik heb de eerste level gehaalt op legendary maar het word zooooooooo saai om de hele tijd te spelen het duurt mega lang voordat een schild van zon covenantje kapot is]:- ]:-
kwestie van tactiek eerst zijn schidl eraf rossen met de plasma pistol.. daarna schieten met de pistol.
ik heb alles legendary maar dan wel coop. das een stukkie makkelijker maar toch nog wel moeilijk. met coop kan je namelijk misbruik maken van de respawn. bijv: 1 speler gaat ergens staan waar het veilig is en de ander rent als een gek naar de enemy en doet een soort van kamikaze. als hij dood is respwant hij weer bij de andere speler en dan doet hij dit hele tijd opnieuw totdat iedereen dood is. maar het is wel superflauw.
Ja, ik heb het uitgespeeld, maar dan NIET in coop. het is echt niet zo moeilijk, als je weet de juiste wapens te gebruiken voor de juiste klus, maar ook zorgen altijd aan te vallen ( anders vallen ze met z'n allen jou aan , en dan is het goed mis) , en ondertussen snel ( en niet te lang want dan komen ze allemaal op je af) dekking zoeken, dus de omgeving te gebruiken Ps: altijd proberen blijven te bewegen succes
ik heb de SP gehaald op normal en dan in mijn eentje. Ben nu bezig met de co-op mode met een kameraad en die doen we dan op Legendary
Voor de elites gewoon NEEDLER gebruiken is het meest effectief tegen hun. Tegen de Hunters moet je je laten aanvallen en die ontwijken dan 1 keer met PISTIL in de rug schieten en ze zijn dood.
jep. die hunters zijn eigenlijk bizar makkelijk. Sp heb ik op heroic uit. ik heb nu trouwens bij elk level al die drie icoontjes an de moeilijkheidsgraad staan. krijg ik nu iets speciaals?
met coop legedary uitgespeelt. in mijn eentje ben ik nu lv3 ben net in the belly of the beast. Echt klote is dat.
Ik heb Halo eerst uitgespeeld op easy daarna normal daarna heroic en als laatst ook nog op legendary en op coop heb ik ut p normal en heroic uitgespeeld. Ik heb ut spel al 100 uur gespeeld man
Wahaha ja dat ze ruzie maken om een assault rifle. anywayzz. heb alles op legendary uitgespeeld maar dan is er geen zak aan, het is dat je de juiste alien wapens moet gebruiken terwijl ik ze liever afros met een AR pistool of sniper, daarom speel ik liever op heroic, dan speel ik een level zonder af te gaan