1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik vind het idd lullig, maar wel terecht, anders heb je altijd van die mensen die gaan de lastigste stukjes lekekr op casual doen...
     
  2. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom zei ik ook bijna :D
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer anders dat kleine stukje alsnog op hardcore, misschien krijg je dan de achievement al :b:
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    NLer's kunnen ook zwaar irietant zijn. En de meesten scheppen op:mad: Door die mensen word ik er altijd uitgekicked. Join ik de game, halverwegen het potje gooie ze mij eruit. Reden noemen ze dan glitchen terwijl ik nooit glitch, de enige glitch die ik ken is de long jump. En laatst werd ik beschuldigd dat ik een muis en toetsenboard gebruikte op mijn xbox. Diep trieste mensen op live, de enige games waar ik niet word gekicked zijn bij mensen uit mijn friendlist.
     
  5. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jij een heel vervelend/irritant mannetje bent als dit echt zo is.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa ik wordt alleen bij van die verwende nl'ers gekickt , tuurlijk zijn sommige NL'ers ook stom maar meeste niet
     
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je alleen kicken in player match of kan het ook in ranked match?
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    alleen player match , als bij ranked zou kunnen :eek: dan wordt je heletijd gekickt
     
  9. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt af en toe ook wel gekicked om niks, laat meestal dan een bad review achter bij de host.

    En als ik ergens speel en er zit of komt zo'n piepstemmetjes speler zonder baard in de keel gaan ze meteen op mute NLer of amerikaan maak mij niks uit. speel het liefst met mensen vanaf 18 jaar.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    was laatst met een kind van 5!!! 5 jaar en dan al gears of war =( wat een gestoorde ouders
     
  11. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het probleem van die piepstemmetjes niet. Meestal vind ik het gewoon irritant omdat die gasten met piepstemmetjes juist nog jong zijn, en dan echt irritant gaan doen zoals heel de tijd in de mic schreeuwen ofzo :confused:.
     
  12. ViperMike

    ViperMike Guest

    Valt mee, ik team kill nooit. Speel gewoon normaal. Ik kan niemand de huid vol schelde want mijn headset is kapot, meesten mensen kunnen gewoon slecht tegen hun verlies en kicken daarom.
     
  13. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin om zo nog even een player match te doen ?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :9 er zijn altijd genoeg NL'ers online met playermatch zeker in de avond
     
  15. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dat wel reden, je comuniceert (tactiek) niet met ze.
     
  16. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    50 % van de mensen die speelt heeft nog nooit gehoord van tactiek en doet maar wat :) En de anderen maakt het meestal niet zoveel uit :)
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja ik heb 2 vrienden waar ik juist keiveel tacktiek mee doe... Dan wordt het spelletje nog een stuk leuker!
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  19. ViperMike

    ViperMike Guest

    Denk het niet, de enige keren dat ik tactiek zie als er een clan in een game zit. En ik hoor ook nooit iemand zeggen van, kick hem hij zegt niks. Het is altijd na 1 of 2 rondjes bam gekicked zonder reden.
     
  20. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel lache om te spelen met wat jongere spelers soms. behalve als ze irritant gaan schreeuwen enzo met die piepstemmen lol
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina