1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    hij heeft het ook over pgr3 |:-
     
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij ook, alleen jij snapt blijkbaar niet dat dat jumpen gewoon cheaten is. En dat het dus leuker zou zijn als iedereen gewoon daar moest remmen en een bochtje moest maken. (dan maakt die ene seconde winst ook geen reet uit, omdat iedereen daar dat bochtje moet pakken)
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat snap ik wel hoor.;) Ik zeg alleen, dat het leuk is om dat te doen, maar als ik ECHT serieus wil rijden en een goede tijd wil zetten ga ik echt niet afsnijden, want dat is idd laf in zo'n geval.:)

    En trouwens, waarom wordt iedereen gelijk boos als ik ff zeg dat ik die bocht soms afsnijd...:{
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het is leuk om even een keer te doen misschien, en ik ga er vanuit dat jij je kan inhouden. Maar wat zie je dan gebeuren in PGR3? Iedereen probeert op allerlei mogelijke manier te cheaten om in de high-scores te komen. Afsnijden, wallbashen, shift-glitchen e.d. Kortom, de hele game wordt verneukt. En als je dan moet afwegen wat leuker is, zet het afsnijden/leuk jumpen toch echt op de laatste plaats ;)
    Maar niemand wordt boos hoor. Er worden alleen meningen gegeven (net als deze post :9)
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig waren er in FM eigenlijk nergens plaatsen waar je zomaar iets kunt afsnijden en een snellere tijd neer kunt zetten. En dat was dus geheel te danken aan de penalty timer die ervoor zorgt dat je, gewoon net als iedereen, netjes het rondje rijdt zoals bedoeld was... Ook op de schaarse punten waar je door een kantje af te snijden wel sneller had kunnen zijn. Zo blijft het dus de skill in racen en lijnen rijden en niet het grasmaaien of curbjumpen :)

    En je kunt wel blijven mierenneuken op de paar glitches in de optiesche schade maar verder zat fm toch echt wel goed in elkaar. Trouwens, in geen één van de spellen die je wel hebt en blijkbaar wel leuk vindt zit ook maar enige vorm van een schademodel dus ik vind het een lamme reden om daar het spel op af te kraken.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  6. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een gegeven moment werd het inderdaad wel vervelend, maar goed, dat heb ik bij bijna alle muziek tijdens het menu ;) En tijdens het spelen gaat uiteraard het muziek uit :)

    Man, wat duurt dat wachten tot lang ;) Ik heb zoooooo zin om online te spelen.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Racen zonder muziek, hoe boring is dat :eek:. Hele tijd dat gejeng van zo'n autootje. Snap ook niet hoe sommige het voor mekaar krijgen om door het geluid te kunnen schakelen....*Maar mening hè jongens :)

    En zoals de meeste ook al zeiden, ik heb het ook over PGR3. En ik kan je alles over PGR3 vertellen, iig ik quoten hem ook op het PGR3 ;)
     
  8. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs in reallife heb ik haast de muziek niet aan om te kunnen genieten van het geluid van mijn auto (klik om te horen) ;)
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind jij het niet mooi om met een Ferrari te gassen en het geluid lekker hard te zetten? Das juist het vetste man, racegames zijn voor de liefhebbers :cool:
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen ik heb liever een Kelly Clarkson met Anytime er op dan dat gejank van zo'n autootje :9. Bij sommige auto's is het idd mooi, zoals stil staan met de TVR speed 12 in PGR2. Damn wat heb ik vaak stil gestaan om daar naar te luisteren (L)

    Vtec: In reallife vind ik het anders...
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet wat je er zo mooi aanvind,waarschijnlijk omdat het je eigen auto is ,maar ik luister liever de hele dag naar een Aston Martin V12 met 2 turbo's dan een uitlaatpijp dat zo hol is als de nete.(alhoewel ik die subaru station niet echt mooi vind als de coupe.

    btw,eff ontopic: Weet iemand al op er een stuurtje komt met deze game?
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    In de tunneltjes gassen voor die extra engine echo komt mij bekend voor :D

    Dat zoek ik wel in een racegame hoor, vette enginesounds. Bij PGR3 heb ik ook haast alle auto's 'beluisterd' ;)
    Alleen zo'n echte onregelmatige Muscle Car sound ben ik nog niet echt echt echt tegengekomen....en dan bedoel ik zoiets waar je dingen in je buik voelt bewegen :D
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  13. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Duh, tuurlijk klinkt zo'n Aston Martin mooier, maar een boxer motor blijft heerlijk klinken (of het nu die van mezelf is (boxer met turbo) of bv van een Porsche) Betreffende de station: dat is inderdaad een kwestie van smaak :)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zet zowat altijd de muziek uit bij racegames. Behalve als er een aantal gave nummers voorbij komen. (Maar dat is niet vaak :9)

    Ik hoop ook super erg dat er goede en mooi klinkende enginesounds komen. Zo'n echt Muscle Car sound zou geweldig zijn, en als ik daarmee in een tunnel zou racen zou ik zowat spontaan nat worden! :9

    Bij TDU rijdt ik soms wel 10 keer op en neer in een tunnel vanwege dat geweldige echo geluid in een tunnel! :D
     
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Mja, de muziek in spelletjes is sowieso niet om aan te horen, op de oude xbox had ik nog wel wat muziek op de HD staan en bij PGR3 heb ik mn hele collectie op mn mp3 speler maar ook dat zette ik nooit op. En het is nou ook niet dat ik zo erg genoot van het motorgeluid in fm1 want dat is ook gewoon niet altijd even briljant (= understatement).
    Ik kan me gewoon totaal niet concentreren als er muziek op staat, en al helemaal niet online als je nog een gesprekje probeert te voeren ofzo. Ik kan ook niet goed schatten hoe hard ik ga omdat ik dat ook vaak hoor aan de toeren die de motor draait. Plus als er muziek op de 360 draait dan komt dat ook nog door de voorste 2 speakers waardoor ik niet meer goed kan horen hoe erg de voorbanden slippen. Dus vandaar :)

    /ed: omg, lekker nutteloze 1000ste post 8)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  17. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen filmpje 4 kende ik nog niet rest is al oud!

    Kijk nu al uit naar deze game...
     
  18. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of dit spel het goed gaat doen met het microsoft stuurtje?
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik weet wel zeker van wel, er zijn genoeg filmpjes dat ze het eigenlijk zitten te promoten. 3 schermen, playseat met stuurtje enzo. Dus ik denk wel zeker dat dit goed gaat werken.
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks:)

    Ik heb geen Live Gold, dus dat kan ik ook niet zien.;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina