1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

    ViperMike Guest

    Aan die kleine k*t kinderen erger ik me kapot, denken dat ze uber goed zijn als ze iemand headshot schieten. Doen non stop chainsawwe/taggen. Die mensen kan ik af en toe wel kapot schieten.
     
  2. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een probleem, weet niet percies hoe die missie heet, maar probeer hem te beschrijven je moet naar een kelder van een huis om daar een geheim lab te vinden dit is gelukt, nu moet ik achter het huis dit is ook gelukt alleen nu moet ik naar die vervoermiddel gaan alleen je krijgt tijd. is het de bedoeling om te sprinten?. wel een stuk of 4 van die grote met granatenwerper erg irri het lukt me niet. Iemand tips?

    Alvast bedankt voor je reaktie

    Gr Nico
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    altijd leuk game films :)
     
  5. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    het antwoord staat al in je eigen tekst :b:
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je kan er misschien 1 dood schieten, en het dan gewoon op een rennen zetten. Lukt me zo meestal altijd. Neem goed cover met die Boomers (raketschietende motherf*ckers :9) en als je er 1 dood hebt geschoten moet je meteen gaan rennen, anders komt er ook nog een grudge hole te voorschijn met allerlei locusts.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    idd gewoon op een sprinten zette, anders haal je het nooit :). En als je rent dan kan het bijna ook niet mislukken!
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vraagje tussendoor. Hoe zie je hoe ver je gevorderd bent en hoeveel uur doe je er ongeveer over om hem uit te spelen?
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn 5 missies, ehm je kunt hem volgens mij wel binnen 5 uur uitspele...

    En elke checkpoint er zijn er gem. 10 per level ofzo... (weet het niet precies hoor)
     
  10. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is in de single player veel te kort ik was een hele dag bij vrienden enzo en tog had ik hem diezelfde dag(1e dag dat ik hem had) al uitgespeeld en om hem 3x in je eentje te halen om hardcore en insane is niks aan, met zijn 2en wel
    maar dit spel is alleen online leuk en dan moet je best even wennen want je gaat vet vaak dood op begin.
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    lol jah op easy dan is ook wel erg makkelijk, doe maar eens insane dan praat je wel anders _O_
     
  12. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb alles gedaan, eerst easy, toen hardcore en nu insane. Dat is zeker bruut. Moet alleen de generaal nog, verscheidene malen geprobeerd maar niet gelukt. Dus als iemand een keer zin heeft om mij te helpen via co-oppen.... Mijn gamer tag is Sim NL
     
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook meerdere keren uitgespeeld (casual, hardcore, insane en co-op), maar zo insane vindt ik het niet. Casual speel ik nu in 4 uur uit en online is er veel lag. Nu vraag ik me toch af waarom ik het nog steeds meerdere uren per dag speel...
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
  15. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees jij anders ff 1 pagina terug! :thumbs:

    :b:
     
  16. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg GoW overmorgen binnen waarschijnlijk. Heb hem al wel meerdere keren uitgespeeld (van een vriend geleend) op alle moelijkheidsgraden. Ik vond hem te kort.

    Maar omdat ik binnenkort Live aanschaf leek het me wel een game om in huis te hebben dus vandaar.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die GoW heb ik nog geen vertrouwen in.

    Ik had laatst trouwens iets gezien over een nieuw wapen weet iemand hiervan?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa er schijnen 3 nieuwe wapens/maps bij te komen
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nou al een datum? :9
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    3 nieuwe wapens... ik dacht 1, nou`ja beter :cool:. Hopelijk zijn ze balanced.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina