Controllers niet leverbaar?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door djp, 21 mrt 2007.

1. djp

djp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nergens meer xbox-controllers (s-model) te krijgen, mijn controllers zijn aan vervanging toe...alleen nergens zijn meer te koop?

Weet iemand of er anders geen converter bestaat dat je met de 360 controllers op de oude xbox kan?

Een reden voor mij is dat ik graag fifa 2007 op de oude xbox wil spelen omdat fifa 2007 voor de 360 ruk is...

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt.

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    naar een lokale gameshop gaan, die hebben meestal nog wel controllers liggen(hoewel dat meestal niet de originele xbox controllers zijn)

3. djp

djp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou en ik wil juist de orginele...wel raar dat die dingen echt nergens meer te krijgen zijn.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.396
    Doh, de Xbox is verleden tijd. 360 4 life \o/ of anders check je toch gewoon de Xbazar of ebay..of marktplaats..

5. djp

djp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nou mijn oude spellen fatsoenlijk kon spelen op de 360 was het idd verleden tijd geweest..... voorlopig hou ik het bij de oude versie.

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb nog een hele mooie Cristal versie liggen. mag je wel voor een prikkie hebben. heb zelf geen xbox meer.

7. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens de gamewinkels uit de lijst van Budgetgaming.nl, je hebt kans dat 1 van die online winkel er nog 1 heeft. Anders zul je gewoon tweedehands moeten zoeken, aanbod genoeg. 1 of 2 uit de buurt, heb je ook geen verzendkosten.
    Inderdaad jammer dat spullen voor een oudere console al vrij snel niet meer te krijgen zijn. :'-(
    Succes met de zoektocht en de Xbox zal nooit helemaal sterven. ;) :thumbs:

8. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Een half jaar geleden ongeveer heeft ms besloten om geen offieciele xbox controllers te maken.
    2e hands is dus denk ik je enige optie.
    Succes ermee.

9. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk anders op bol.com, volgens mij staan ze daar nog wel

10. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Was het maar waar.