1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij dat leuk vindt:b:


    Ik doe dat zelden omdat de game toch bedoelt is om lekker te cruisen?:)
     
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb TDU ook weer teruggekocht (25 euro) ! Morgen komt ie binnen!
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanavond met de Gallardo naar Oahu Raceway gecruised, was fantastisch!:)


    Ik heb ff een algemeen vraagje: Hebben jullie tijdens het TDU'en muziek op? En zo ja, van de spelradio of je eigen muziek? En hebben jullie die muziek dan ook op in races, of alleen in het cruisen? En als jullie je eigen muiek ophebben,komt die dan van de Harddisk, computer of mp3speler/iPod? En als jullie naar de spelradio luisteren, welk station dan?:)

    Ik heb altijd mijn eigen muziek op, door mijn mp3speler aan mijn Xbox te koppelen. Vroeger had ik altijd de spelradio op, en dan het meest op Radio Bot.:b: Maar af en toe zette ik heb op het Radio Classik station. Nu doe ik de spelradio nog maar heel soms aan.:9
     
  4. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ow:9

    maar ik heb meestal mijn eigen muziek vanaf de computer aanstaan via wmp11
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de spelradio altijd niet te verstaan, want ik kon hem op de een of andere manier maar niet harder krijgen.
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hard ie staat, kan je links aan dat radiobalkje zien. Met D-Pad omhoog zet je hem harder. En anders doe je toch het raampje dicht.:)
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dat vind ik zo'n mooie detail, dat als je je raampje dicht doet je je auto heel relaxt hoort, alleen zodra je m opendoet je je moter meer hoort brullen en de wind langs suisen... love it
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Het is inderdaad net of gaat er een soort druk van je oren af als je het raam open doet. Is een prachtig detail. :9

    Iemand trouwens alle online achievements al gehaald? Ik ben nog niets verder. :{
     
  9. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga bijna altijd 75% volgas rijden, en meestal linksrijden, en kijken als er lichtjes van tegenliggers komen. Toevallig heeft IEDERE AUTO dag en nacht altijd HET LICHT AAN.... :thumbs:

    Radio aan (op mijn stereo) en iets zachter zodat ik het geluid van mijn auto kan horen. Radio op de 360 meestal niet aan, baggermuziek :D Alleen no one knows in het intro filmpje is wel een leuke remix ;)

    Porsche fan, hoe kan je ooit die missies halen met zo'n rijgedrag? :9
     
  10. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik Champion werd kreeg ik een berichtje dat er een circuit is ofzo, waar is dat circuit? Ik rij ook altijd vol gas:p. Maar hoe kan je eigen muziek horen tijdens het spel? Hij gaat toch uit als je je ipod aansluit, en je start de game uit.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, ik luister die ingame radio nooit. In het begin deed ik dat wel, maar een brullende V12 is toch wat mooier hé! :D

    Als ik muziek luister zet ik gewoon mijn mobiel aan waar muziek op staat, maar dan toch wel wat stiller zodat ik de auto nog goed kan horen!


    @ jordy89, je hebt nu de Oahu Raceway unlocked, een race circuit in het zuiden bij dat vliegveld. Hier op deze kaart begint hij zich in de sector: I7 en I8

    http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg

    Je kunt van te voren muziek overzetten naar de 360, en als je ingame bent moet je via de Guide button (die knop op je controller met die 4 lichtjes in het midden) de muziek selecteren die je wilt luisteren.
     
  12. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij dat vliegveld wel laatst een stadion gevonden met gras van binnen maar niet echt een circuit is daar ook een missie ofzo?
     
  13. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nog even gespeeld, gewoon pedal to the metal 8)

    Moet nog 1 model doen tot ik ze allemaal heb, enige is dat ik daar een shelby cobra voor nodig heb. Heb dat kreng al 2 weken terug besteld, en miss al 200-300 km gereden en hij is er nog steeds niet :mad:.

    Op live kan ik ze niet kopen, want dat staat er dat hij niet meer te koop is :'-(. (bij iedere)

    Verder alle races, timetrials en speed challenges gedaan, ook alle wegen ontdekt. Mis nog 2 singleplayer achievements.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2007
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33

    wat een waste of time. Je kan mij niet zeggen dat je op een lang rechtstuk netjes 100 blijft rijden.

    Ik rijd altijd te hard en haal overal in waar t maar kan. Toch vlieg ik er eigenlijk zelden vanaf.

    als je trouwens echt leuk wilt rijden moet je alle assists uitzetten. Zo stuur je veel intensiever.
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Waarom zou hij dat niet doen? hij legt de nadruk wat meer op cruisen en netjes meerijden met het overige verkeer. Jij legt de nadruk meer op snel door het verkeer racen. :)

    Iemand al eens een filmpje gemaakt van een van zijn ritten? ik wilde dit toch wel eens gaan doen, zal er eens wat info over opzoeken, kan het hier zo niet vinden.
    Mocht iemand er wel al ervaring mee hebben, laat het dan even weten. _O_
     
  16. Juriaan

    Juriaan Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een XBW Club in the game ?
    Want ik moet ook al die Achievements nog..
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Niet een officiele, maar er is wel een club. Niet heel erg actief heb ik het idee, wat heel erg jammer is. :) :{ :x :'-(

    Daarnaast heeft Jackie Brown Jr volgens mij ook een club! :)
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op de pc maar toetsebord is kut dus speel ik met men draad controller.
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's idd prachtig.:) Ik heb het raam eigenlijk altijd open.

    Lol, ik bedoelde in Free-Ride dat rijgedrag, is races en missies en op Oahu Raceway ga ik natuurlijk plankgas:D8):D8)

    Je moet je mp3speler/ipod/telefoon/computer op je Xbox aansluiten, en als je de game speelt 1) op de Guide Button klikken 2) 'Select Music' aanklikken :cool: selecteer Portable Device als je een mp3speler/ipod/telefoon op je Xbox hebt aangesloten, Computer als je je Xbox met je computer hebt verbonden, en Hard Drive als je muziek op de harde schijf wilt afspelen en 4) selecteer de muziek die je wilt afspelen.:)

    En dat racecircuit, daarvoor verwijs ik naar AntraXxX, dat circuit zit idd op sector I-7 en I-8 op die map.;)

    Jep dat motorgeluid van sommige auto's is wel mooi, dan zet ik ook het raampje open maar bij een matig klinkende auto zoals de Audi TT of Volkswagen Golf doe ik het raam dicht en de muziek aan.:b:

    Huh waar zit dat dan? Ik ken wel dat stadium daaro maar hoe ben je daar ingekomen??:confused:

    De game is toch bedoelt om te cruisen;) Juist dan doe ik dat ook, en ik vind met een normale snelheid rijden veel leuker, en dan geniet je ook meer van het geluid en de acceleratie als je hem op z'n staart trapt.:)

    Weer bedankt!:):

    Hoe speelt het, op de pc, is de game anders dan op de 360?:)


    P.S.: Heb al mijn auto's verkocht en voor dat geld een RUF Rt12 (Artic Silver Metallic, RUF Rt12 vijfspaaks wielen, zwart/beige/groen interieur) gekocht, sublieme auto!!!:thumbs: Is samen met de Lambo Murcielago de enige auto die klinkt zoals ie in het echt klinkt, prachtig gerasp met een metalen gegrom erin!:) Ik heb er een paar flink lange ritten mee gemaakt, ik heb hem nu 2 uur en er staat al 330 KM op de klok!\o/ Doel is ooit de 100000 te halen._O_
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    speelt hij een beetje goed op je pc? Zijn er echte verschillen tussen beide versies? Wat voor pc heb je zelf in gebruik?

    Toetsenbord had ik inderdaad van gelezen dat het niet prettig speelde. Ik heb hem zelf nog niet gespeeld op de pc omdat ik voor deze game een xbox heb gekocht en ik bang was dat hij op de pc niet soepel zou draaien. :{


    Edit:/ Vind je het niet jammer Porsche-fan van al die kilometers die op de teller stond van je auto's?
    Ik kan echt geen afstand doen van mijn enzo met 2500km op de teller. klinkt misschien wel een beetje vaag.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina