1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

  1. Gewoon bij McLaren

    18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

    49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

    17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    omg, wat een onzin. RTL7 geen toegevoegde waarde? Man, met al die racesporten daar op is het een geschenk uit de hemel. En daar krijgen jullie dan een arabische zender voor terug, nee, dat is een goede vervanging :confused:
     
  2. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    De reden waarom Olav zich rustig houdt, is angst. Op zich wel logisch, want hij heeft nu in zijn contract staan dat hij niet meer mag schelden. Als hij dat toch doet, kan Bernie Ecclestone RTL dwingen Olav Mol te ontslaan.

    Toch vind ik wel weer dat Mol té aanwezig was bij het Coulthard-Wurz-incident. Hij ging weer behoorlijk fel te keer over DC, hij was een sukkel en een brok frustratie en weet ik wat nog meer. Tja, nou kon ik er niet mee zitten, ben nooit echt een DC-fan geweest. Maar een DC-fan zou dit niet echt leuk hebben gevonden, denk ik. Hij mag wel zeggen dat het een domme actie is en levensgevaarlijk, maar die andere opmerkingen moet ie maar gewoon even achterwege laten.

    Vraag me trouwens af of hij deze woorden wel op die manier mag gebruiken van Bernie..
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Bernie kan toch geen Nederlands :+
    En de F1 zonder Mol is gewoon geen F1.
     
  4. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar daarvoor heeft hij weer een bedrijf in Nederland zitten die dat allemaal voor hem in de gaten houdt ;)
     
  5. alibi

    alibi Guest

    vanmorgen stond in de metro een artikel over de irritant veel reclame tijdens de eerste F-1 wedstrijd. er is een petitie gestart om dit in de toekomst anders te doen. in de krant spraken ze over enkele duizenden die al getekend hadden, en vanmiddag toen ik zelf tekende waren het al 5100, en om 20.00 al 6500!!!

    dus teken de petitie, zodat er wat aan gedaan wordt!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2007
  6. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die reclames.. ongeloofelijk. De site doet het niet btw.
     
  7. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu doet ie het wel ;)
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Had 'm al getekend, ben het er ook mee eens.
     
  9. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem ook getekend...dit was echt verschrikkelijk :eek:
     
  10. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook maar even ondertekend, maar ik ben bang dat het niet helpt. In de meeste landen wordt net zoveel reclame uitgezonden als hier. Daar komt nog bij dat zij geen split-screen reclame hebben.
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is wel jammer en ik denk ook dat het weinig zal uithalen maar het is in ieder geval een goed gebaar. Maar in dit geval komen die zuiderburen toch nog van pas.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Zet je beeld op België en je geluid via je versterker op RTL7. Dan heb je het commentaar van Olaf en hoef je alleen met je geluid te zappen. Dan heb je gewoon altijd beeld van de race :)
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons zal dat niet lukken maar is zeker een goed idee.

    Klein nadeel is wel dat het beeld van België wat voorloopt op RTL.
     
  14. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er trouwens nog leden die dit jaar meedoen met de RTL GP Manager? Ik heb namelijk een subleage voor XBW aangemaakt, misschien is het leuk als we ook een onderlinge competitie houden :).

    Subleaguenaam:
    XBoxWorld

    inloggegevens:
    inlognaam: xboxworld
    wachtwoord: xboxworld

    Aanmelden voor de RTL GP Manager kan via http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/formule1/manager/
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb me ingeschreven :)
     
  16. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Bernie niet nee...

    Maar Ernie vertelt hoe het werkt :+
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Raikkonen moet misschien z'n motor wisselen voor Maleisië en zowel BMW als Ferrari mogen waarschijnlijk niet meer gebruik maken van die flexibele bodemplaat.

    McLaren had dus een brief naar de FIA gestuurd met niet een klacht erin maar met de vraag of zij er dan ook gebruik van mogen maken, dat vind ik wel slim gedaan. Ben benieuwd of het echt veel invloed zal hebben, het schijnt te helpen bij de topsnelheid, de grip in de bochten en de slijtage van de banden.

    En over banden gesproken, Bridgestone experimenteert ook met andere markeringen. Ze hebben al gereden met een rode stip en met een witte lijn over de band. Vooral dat laatste is tenminste duidelijk te zien.
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgend jaar geen Grand Prix van Frankrijk op de kalender, het is nu officieel.

    Dit vind ik wel jammer, het wordt getypeerd als een saaie GP maar ik vind het toch één van de leukere banen en het sfeertje ziet er op TV altijd wel leuk uit.

    Hopelijk maken ze nu eens werk van die infrastructuur daar zodat ze in 2009 weer kunnen rijden. Misschien nu toch een GP van Parijs?
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Dit staat met elkaar in verband. Door de bodemplaat krijgen ze meer top, zeg 312 tegenover de 305 van de andere. Hierdoor plaatsen ze meer vleugel dan normaal waardoor ook hun top 305 is, alleen hebben ze door de kleinere hoek van de vleugels meer downforce en dus meer bochtensnelheid ;) Slim bedacht.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    maar blijkbaar niet conform de regels, al vraag ik mij af wat de FIA gaat doen want die flexiwings van vorig jaar mochten ze toch ook best lang gebruiken?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina