DVD lade !!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door halo, 2 jan 2003.

1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wiens DVD(cd) lade zit een beetje losjes.Niet zo los, maar een beetje losjes als je hem aanraakt wanneer die open is. En maakt jullie cd lade een ''knak'' geluid wanneer zonder cd dicht doet ?

2. petertje

petertje xman

Leuk Bevonden:
    0
    mijnes zit wel losjes maar hij geeft geen knak ofzo

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    De DVD lade zit idd losjes, maar dat is niet hinderlijk. Je merkt het alleen als je ermee gaat wiebelen. Een "knak" geluid maakt mijn Xbox echter niet...

4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mijn xbox is uit februari 2002, gekocht op 14 maart, zat die krasmakende dvd in, zat losjes ja(normaal lijkt mij), hij dee ook knakken.

heb em opgestuurd, nieuwe dvd erin, wiebelt nog steeds, geen krassen en geen knak meer, wel pok

5. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik ben niet de expert maar die geluidje zijn zeker niet goed.
    Mijn Xbox lade zit ook wat losjes maar maakt geen "pok" of "klak" geluidjes.

Je hebt dit met elke DVD/CD die erin gaat?

Dat die lade wat los zit, geeft niet echt.
    Kijk maar bij de cd lade van je stereotoren of pc.
    Zelfs bij de PS2 zit deze wat losjes. Betekend wel dat je er voorzichten mee moet zijn.

Dat "pok" of "klak" geluidje zit toch wel intern.
    Als deze DVD speler net zo werkt als een normale dan kan het wle normaal zijn.

Je cd gaat naar binnen en wordt dan opgetild om gelezen te worden. Het kan zijn dat je DVD/CD te hard op opgetild maar is niet erg voor je DVD/Xbox lijkt me.

6. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0

wat bedoel je met "zelfs", dat de ps2 veel beter in elkaar zit?

7. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je begrijpt het niet.

Met "zelfs" bedoel ik dat de PS2 OOK een console is.
    Xbox is ook een console en dus vergelijk ik het daarmee.
    En de PS2 zit technisch ook goed in elkaar of ben je het daar ook niet mee eens!?

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    knak heb ik ook nooit gehoord

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    de mijne zegt: !!!!!BOEMMMMM!!!!!

10. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik wel heb is dat de lade heel abrupt dicht gaat en de dvd bijna uit de lade dreigt te springen.
    Ik had hem al een keer opgestuurt wegens een defecte dvd driver en heb geen zin om hem hiervoor weer kwijt te zijn.
    Volgens mij kan het voor de rest ook geen kwaad want de dvdtjes beschadigen niet.

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    even over die cd-bekrassende-dvd lades;

was het nou dat die dingen je dvd's beschadigen als je em afspeelt, of als je ze laat zitten?

wat ik wil eigenlijk wil weten is of je games/dvd's kan laten zitten in de lade terwijl je xbox uit is.

12. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je kan em laten zitten ja, maar moet je niet met je xbox gaan zeulen. de eerste drives die krassen maakte, die dropte de disk draaiend in de lade.

13. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mar als je nou de dvd lade dicht doet zonder dat er een cd in zit ( als je bijv. klaar bent met spelen of film kijken ), wat horen jullie dan ? Horen jullie niets zo'n klik geluidje

14. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor alleen het geluid van het plastic van de cd-lade dat tegen de case aankomt. dus geen extra geluid.

maar ik luister de volgende keer wel ff goed. want ik let er nooit zo op.

15. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    ]
    Dat hoor ik ook, en ik denk dat miljoenen anderen mensen dat ook horen, aangezien dat normaal is.
    Maar is het nou erg of je xbox met welk geluid dicht gaat?
    Als mijn xbox dicht ging met een knorrende varkensgeluid dan had ik echt niet moeilijk gedaan, zolang hij het doet... zie ik geen probleem.
    Greetz,
    Rick

16. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0

nee natuurlijk zit zoiets goed in elkaar, maar voor mij klonk het een beetje alsof ps2 in alles perfect is, sorrie dan

17. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Vergeleken met de PS2 komt er zowiezo een teringherrie uit de Xbox, dat ding dan knalt klikt en tikt maar wat raak. Wordt er wel helemaal gestoord van, ik zet het geluid van m'n stereotoren altijd maar wat harder. Ik heb zelf geen ps2 meer maar ik weet zeker dat dat ding toch echt minder kabaal maakte dan de X-box.

18. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is ook zo. Ik heb zelf ook ps2 gehad en hij maakt inderdaad minder herrie. Maar ik heb er niet zo veel last van :)

19. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou kweetnie hoor, maar ik heb daar helemaal geen last mee, komt ook misschien doordat het geluid van achter komt, terwijl ik hem altijd heel zacht heb staan

20. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ff gecheckt en die van mij zit ook een beetje losjes als ie open is, maar dat is ook zo bij de cd-rom van m'n pc.. en mijn dvd-lade maakt altijd als ie net dicht is een geluidje.. klinkt alleen niet als 'knak' maar meer als 'klak' :p

Deel Deze Pagina