Favoriete wapen Halo?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tr@m$, 5 sep 2002.

?

Favoriete wapen Halo?

1. M6D Pistol

63 stem(men)
    21,6%
  2. MA5B Assault Rifle

60 stem(men)
    20,6%
  3. M90 Shotgun

91 stem(men)
    31,3%
  4. S2 AM Sniper Rifle

74 stem(men)
    25,4%
  5. M 19 SSM Rocket Launcher

29 stem(men)
    10,0%
  6. Plasma Rifle

30 stem(men)
    10,3%
  7. Plasma Pistol

19 stem(men)
    6,5%
  8. Needler

37 stem(men)
    12,7%
  9. M9 HE-DP Grenade

18 stem(men)
    6,2%
  10. Plasma Grenade

46 stem(men)
    15,8%
  11. Melee Attack 8)

43 stem(men)
    14,8%
  12. Vehicle Based Gun :D

24 stem(men)
    8,2%
  13. Wat is een wapen?

13 stem(men)
    4,5%
  14. Wat is een "Halo"?

16 stem(men)
    5,5%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Shotgun/Pistol combinatie nog altijd het beste. Tenminste in een "normaal" level. In de twee grote levels Blood Gulch en Sidewinder moet je natuurlijk altijd een sniper hebben. Als ik mijn shotgun kan omwisselen voor een rocketlauncher doe ik het trouwens altijd. :)

2. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    TEN 1E IK BEN GEEN RATELBAND!!!!!, IK HAAT DIE GAST!!!!!! =( =( =( =( =( =(

* en ten 2e, je moet gewoon wat dichterbij komen te staan, dan raak je ze wel, of gewoon goed richten...:cool:

3. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt misschien lame maar het beste wapen is vind ik toch echt de rocket launcher. De gigantische damage gecombineerd met een scope is gewoon onovertroffen. Daarbij is de rocket launcher ook nog is (buiten granaten) de enige manier om mensen uit hun vehicle te knallen.

Ik ben niet zo'n lame-ass mdf die na een respawn meteen naar de rockets rushed, maar ik blijf het het beste wapen vinden.

4. FLurYu

FLurYu Me PWN U

Leuk Bevonden:
    0
    mensen uit een vehicle knallen kan ook gewoon met snipe hoor, vanaf een grote afstand zodat ze niets terug kunnen doen

5. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je het zo bekijkt kan het wel met elke gun :) Maar met een rocketlauncher kun je iemand makkelijk in een keer uit een vehicle schieten. :9

6. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ja idd. Het kan met een sniper wel in 1 schot, dat is waar, maar dan moet je wel gigantisch goed kunnen mikken hoor, want als iemand rondcrossed in een wagen maak je echt niet zo makkelijk een heady; het is dan vaak meer toeval :).

7. Rareman

Rareman Vroooom!

Leuk Bevonden:
    0
    plasmagrenades rulen zwaar!! Echt vet zoals ze aan die aliens blijven kleven :cool: :cool:!

8. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    shotgun
    assault rifle
    plasma grenade
    grenade (de gewone)

9. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Plasma Grenades zijn erg rof, vooral op zo'n paars zweeffietsje (Ghost geloof ik?) en handig om op gasten te plakken, maar dan moet je er voor zorgen dat ze niet op jou afrennen....

10. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Pistol + Sniper 0wnd gewoon.
    Ook tegen rocketlauncher figuren trouwens zolang jij blijft bewegen en goeie headshots maakt kan ook een rocket daar ook zeker niet tegen op (in de buiten levels dan maar die vind ik tien keer relaxter).

11. shootergod

shootergod Guest

Ik ga nog steeds voor de shotgun, maar mijn beste combinatie is pistooltje + shotgun. Pistooltje voor midrange en short ( soms) en sotgun voor short range. Ik ben niet zo'n watje van een camper die altijd van long range schiet met een sniper rifle omdat ie bang is vol lood gepompt te worden :D

12. Spriggan

Spriggan Man Hunter

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ben ook geen kamper en mijn favoriete wapen is het pistooltje ook.8) Ik gebruik bijna niks anders. Als ik tegen mijn broer, zusje en buurjongen speel win ik altijd en gebruik daarbij alleen het pistooltje(en ook vaak melee want door in de rug te meppen is iedereen altijd in 1 keer dood}:] En aangezien mijn broer zo'n vieze kamper is}:] }:] }:] )

13. masterape

masterape Guest

De shotgun gaat aan de leiding met de sniper rifle in zijn rug8)

14. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Melee attack

Melee attack rullez er8er lope dan slaan in 1 x dood(in de rug)
    en daarna de plasma's ook wel lol eerst plasme gooi op 1 best dan 2 sec's w8e en nog 1 vliegt ie op je af ontploft de 2de en dood,KAMIKAZE :p

15. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    hmzz

bij multiplayen is de sniper wel vetjus....vooral in da level meej die plassen in de sneeuw da grote daar is de rifel het beste geweer voor !!!!!:p

16. shootergod

shootergod Guest

Watjes, ik vind het maar wattig om ergens achter een rots te gaan zitten en geen zorgen te maken dat jij niet geraakt wordt:d
    aanvallen met shotgun of pistooltje is ook veel vetter!!!!!!

17. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    you talkin'me language, snipen is leuk, maar head-on combat is veel leuker

18. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik eigenlijk alles. Assault Rifle als er veel van die kleine beestjes zijn, een Shotgun voor die r*tbeesten die weer opstaan als je ze 1 keer vermoord hebt, en de rest ook, de needler gebruik ik dan denk ik het minste maar je kan er wel snel achter elkaar mee schieten. Maar gemiddeld vind ik de Pistol toch het handigste effectief en je kan er toch mee inzoomen en zo alleen je vind er niet veel kogels voor.
    Alle wapens zijn cool maar Pistol rules

19. shootergod

shootergod Guest

mijn favorieten wapen is de shotgun

20. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gestemt voor : Wat is een wapen :9 :+

Deel Deze Pagina