secret level serious sam????

Discussie in 'Algemeen' gestart door shootergod, 29 dec 2002.

1. shootergod

shootergod Guest

Ik heb seriou sam dus gekocht en ik had het 4e level uitgespeeld. Ik gind bij coop kijken waar je alle levels kan kiezen en zie ik level 05 staan: moon mountains of sow. staat er locked bij terwijl ik al in level 09 ben, en moon mountains heb ik overgeslagen of sow, weet iemand hoe dat kan??

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, humor he?!8) Heb dat level ervoor 3 x uitgespeeld en steeds geprobeerd wat anders te doen maar....
    Kan je wel vertellen dat als je in level 33 bent, je dat veld nog steeds niet hebt.:9
    Ik vind die eindbazen van elke episode maar gaar trouwens, eindbaas van ep.2 was pittig en de rest loop je zo door, moeilijkheidsgraad beetje raar verdeeld...verders wel echt de ultieme fraggame. Dikke 9 imo, het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld.:9

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Eej, ik zette m'n doos net aan om Sam uit te spelen en zag dat level 15 ook nog locked is. Dat level heet 'Secret Garden', klinkt als iets wat je moet openen in het level ervoor. Een 'secret' level dus. Wel koel, heb ik nog wat te doen met Sam alstie klaar is.:9

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb secret garden lekker wel :p (geloof ik effe kijken)

edit:

Ik heb m :p
    btw tis "sacred garden" :D

helaas heb ik de game verder nog niet kunnen uitspelen, damn zeg ik heb nog zoveel games om uit te spelen ik weet niet meer wat ik moet doen :'-(

Laatst bewerkt: 30 dec 2002
  5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bwhahahahahgaa, hoe droog, zeker te lang gegamed.:9
    Het vage is dat ik me denk te herrinneren dat ik die sacred garden gevonden had...missch. was dat wel de 'secret garden'.:+

6. Hotshot

Hotshot Guest

lol, ik moet ook maar eens kijken..

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt nog droger.........dat level heet geen sacred garden...dat level heet sacred yards!8) Net ff getjekt.
    Ik zit nu in het enerlaatste level aan het einde, moet je weer zo'n stom puzzelplatformsprongetjedansjesprintje doen, bwegh. Ff geen sjin meer.

8. shootergod

shootergod Guest

hoeveel episodes heeft serious sam eigenlijk??? En als iemand weet hoe je datlevel krijgt posten!!!!!!! En je merkt het niet in het verhaal ( nou ja, verhaal, in de teksten van dat ding) dat er een level mist! :D

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    36, ik zit in 35. Er staan nog wel wat vage vakjes achter 36, missch. nog wat xtra's? Hoe ga je in sp dat level overspelen om die die secret levels te unlocken? Lijkt me sterk dat dat alleen in co-op kan?
    *En neej, ik heb idd het boekje nog nooit ingekeken.:9
    Edit: Sjippes, hoeveel episodes vroeg je.....5 volgens mij.:)

10. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Geen zin om zelf te zoeken, dan pak ik het boekie wel.:9 Heb hem vanmiddag uigespeeld. Er stond 'wordt vervolgd' na de aftiteling, beter deel 3 snel.:cool:
    Overigens zijn die vakjes na level 36 waar ik het over had niks, helaas, geen xtra levels ofsjo.

12. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    In lvl 4 staan 5 (of 4 weeknie meer precies 8) ) en als je die allemaal stuk schiet/zaagt ga je naar t secret level en zie je een droog filmpje :D

13. shootergod

shootergod Guest

Welke ventjes staan daar dan?????? Er zijn veel ventjes in level 4 zoals ik me kan herrinneren :d
    maar een vraagje: Heeft iemand serious sam op serious uitgespeeld????? En is dit moeilijk????

14. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz ik lees net ff mn reply door en ik ben idd een beetje
    onduidelijk.

ik bedoel dat er 4 of 5 standbeelden van een pharaoh staan die moet je kapot maken. srry da ik onduidelijk was ]:- maar t was nog vroeg :+

15. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    En kan je dat veld in sp overnieuw spelen als je het spel al uit hebt? *Ik nog steeds niet opgezocht, Kseen is MoH Frontline gaan spelen.

16. shootergod

shootergod Guest

Ja, waarom kan dat niet zo als bij halo meteen???

17. shootergod

shootergod Guest

IK weet denk ik hoe je jet level sacret yards krijgt:
    In level 12 of 13 het level voor Luxor( ik weet de naam niet meer), als je het level start zijn er 2 deuren, een voor je een achter je, de deur achter je is nog maar eventjes open, maar als je daar in loopt, staat er in beeld iets wazigs van " secret yards " dacht ik, en dan volgens mij ook nog unlocked, maar weet niet zeker, je moet daar ff de ventjes doden, en dan kun je weer terug door de deur
    8)

18. Spriggan

Spriggan Man Hunter

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA ik heb Serious sam binnen 10,5 uur uitgespeeld maar ik had Lvl 5 moon mountains ook nog niet maar ik weet hoe je er aan moet komen:D In level 4 moet je ergens langs een muur van zwart een knopje omzetten als je dat gedaan hebt komen er wat beesten aan.(hint: schiet ze dood:p ) als je dat gedaan hebt moet je weer naar boven lopen en daar zit wel ergens een smal padje naar boven naar een glibberige vloer als je daar verder loopt kom je vanzelf in moon mountains en als je die gehaald hebt stap je zo lvl 6 binnen ipv. dat je met de waterval naar beneden glijd:D :D :D

Laatst bewerkt: 2 jan 2003
  19. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook zo snel uitgespeeld, denk iedereen wel. Het toffe is alleen dat je dat ook achter mekaar doet, hij zuigt je wel ff op.
    Dat spelletje he pubers...:+

20. shootergod

shootergod Guest

Op welk niveau spelen jullie??
    En ik ben op die glibberige vloer geweest, waar je punten kon pakken maar ik heb geen moom mountains ??!:confused:

Deel Deze Pagina