Schoonmaken Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wallace, 31 dec 2002.

1. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je een schoonmaak cd in je xbox mag stoppen. Tot vandaag kon ik altijd goed dvd's kijken maar nu begint hij volop te stotteren bij sommige films. Wilde trouwens ook mijn xbox account wijzigen wat ook kan maar nu staat er dat ik me xbox moet registreren, en als ik me nummer invoer dan geeft ie aan dat ie al in use is. Vind ik niet gek, want die had ik namelijk op 14 maart al ingevuld.

Heeft iemand dit ook gehad?

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jah is vaag op xbox.com, ik had em ook geregistreerd ergens in maart of iets later(zoals vele andere). toen was het ineens weg bij iedereen, en iedereen kon zich ook niet opnieuw aanmelden

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, heb er ook last van, maar komt doordat ik me eerst heb aangemeld via telefoon omdat online reggen er een hele tijd uitgelegen heeft... :{

4. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan ik er dan een andere serial in zetten? want ik heb nu een andere serial op me xbox staan als toen ik hem registreerde.

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Uhm, heb je een nieuwe dan? Dan kun je die dus gewoon registreren, zolang je dat niet al eerder gedaan hebt...

6. CyBeRDuDe

CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

Leuk Bevonden:
    0
    He Ice,

Lekkere snuggere opmerking 8)

Groetjes !

7. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je dan aan een nieuw serial number??? wel apart.

8. CyBeRDuDe

CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

Leuk Bevonden:
    0
    Beste xboxuser.

Ik antwoord maar eventjes in naam van Meneer ICE(cream)

Het antwoordt is simpel deze jongen heeft een nogal rommelige kamer, en hij heeft ook nog een leuke hobby, namelijk van die mooie race autootjes die op benzine lopen in elkaar zetten. Met de nodige gevolgen vandien helaas. Hij was een dag aan het spelen op zijn Gastation 2 ( no offence ) die verdekt opgesteld staat in zijn kamer, helemaal onder het stof inmiddels:D. Na een potje gespeeld te hebben op zijn Gaystation 2 kwam hij er achter dat hij het ding maar beter weer kon uitgooien omdat hij meteen weer terug moest denken aan het Duke nukem 3D uiterlijk bij het spelen van een willekeurige game. Toen hij onderweg was naar zijn Gaystation om hem uit te slingeren wou hij eventjes kijken of zijn Gaystation bestand was tegen een klein schopje met zijn voet ( stalen punt). Helaas voor hem lag er dus nog een beetje olie op zijn vloer en viel toen boven op zijn t.v meubel waardoor zijn t.v. en x-box een harde klapper maakte op de grond en helaas ook nog tegen de muur en ook nog eens vervolgens kortsluiting maakte.... gelukkig was er niks in de fik gevlogen, echter zijn X-Box was wel overleden ( vermoedelijk door de kortsluiting)

Vervolgens baalde hij als een stekker en ging terug naar de winkel met zijn GAYSTATION 2+NINTENDO GAYCUBE (allebei perfect werkend )+ kappote X-Box en vroeg hen of zij deze drie producten wilden omruilen tegen 1 goed werkende X-BOX }:]

Helaas voor hem gingen zij hiermee niet akkoord ]:- (logisch de X-Box is veel meer waard:+ ) En raadde hem aan om met de fantastische X-BOX Customer Care contact opnemen en zij zouden het probleem direct oplossen voor hem. ( Dat heeft OOM BILL hun beloofd bij het dealerschap met MS.) Na eindelijk thuis te zijn aangekomen belde hij direct op en werd op een vriendelijke manier behandeld door een van de vele Customer Care Medewerkers van MS. Zij zouden hem een doos opsturen en vervolgens zouden zij zijn X-BOX of repareren of vernieuwen. Na 3 dagen stond de postbode voor de deur met een nieuwe X-BOX 8)

Dat is ongeveer een korte samenvatting wat er op 20-11-2002 is gebeurd :eek: , en waardoor meneer ICE(cream) dus een andere serial heeft.

M.V.G,

CyBeRduDe

9. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    als die dat er dan meteen effe bijzegt :+

10. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je echt met die 3 dingen teruggegaan om het om te ruilen tegen 1 Xbox?? :D

Ik heb trouwens ook een probleem met het serial number, er staat dat het al geregistreerd is, maar dat heb ik nooit gedaan:confused: Kan dat te maken hebben met de reward pack actie, er werd toen gezegd dat je automatisch geregistreerd werd...

11. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    nee eigenlijk niet op me xbox kreeg ik een groen scherm en daar stond op dat hij gerepareerd moest worden dus ik de customer care gebeld en toen ik hem had opgestuurd konden ze niks vinden dus ik kreeg hem weer terug toen deed ik me spel er in om te gaan spelen en toen kreeg ik weer dat scherm dus toen had ik weer gebeld en is hij weer opgestuurd en toen ik hem terugkreeg en ik naar het serie nummer keek zag ik dat hij anders was.

@cyberdude ik heb helemaal geen gamecube =(

12. dopa

dopa restepa!!

Leuk Bevonden:
    0
    is die costumer care een beetje goed??

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Uiteraard, je belt of mailt en in principe hebben ze wel een oplossing. En als je Xbox kapot zou zijn en je moet m opsturen, kun je er in principe op rekenen dat hij weer als nieuw terugkomt.

14. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    wel humor hoor ja sorry voor jouw maar ik heb menig keer moeten gniffelen om dit verhaal, nou of je het leuk vind of niet ik heb een tip voor je cyberdude word leraar je kunt alles zo goed uitleggen, joke he.

he maar bedankt voor je enjoyable story en nog gecondoleerd met je xbox.

Laatst bewerkt: 3 jan 2003

Deel Deze Pagina