[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ze moge van mij part wel wat minder kogels aan een sniper geven. Boomer is niet overpowerd vanwege dat hij maar 2 kogels heeft, sniper kan non stop jou probere te downe.
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Game bijna uitgespeeld.. Ben nu bij Special Delivery aanbeland.. Ben wel benieuwd naar het einde en een eventueel vervolg, de hele game in co-op gedaan en dat is echt uitstekend bevallen, wat een geweldige game. Heb de multiplayer nog niet eens geprobeerd dus daar ook wel benieuwd naar :)
     
  3. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Nu moet ik die ram kille op die trein, ik krijg het maar niet vooralkaar, hebben jullie meschien tips? ik schiet al me kogels op hem, maar hij blijf paraat,

    Tips AUB

    Alvast bedankt voor de reakties

    Gr Nico
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=91027

    Klik op de spoiler in de startpost ;)
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Op een of andere manier vind ik het toch niet zo een geweldige game. Na een kwartiertje heb ik er vaak wel weer even genoeg van.
    Gameplay vind ik niet helemaal denderend. Vooral het switchen van wapens. D-pad down is gevuld met een pistol, maar kan ik niets anders in krijgen. Rechts heb ik een rifle en als ik die wissel voor een wapen, kan het zijn dat ik hem vreemdgenoeg niet meer terug kan wisselen.
    Het rennen gaat ook niet echt lekker. Zit nu bij een stuk met die vleermuizen oid, waar ik die checkpoints moet afgaan.
     
  6. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet altijd onder een pistol, boven granaten en links en rechts rifles hebben ;) Ik vind het ook niet zo'n super spel hoor :X gaat me allemaal wat te traag :) Met dat terugwisselen weet ik niet, misschien een bug? :confused:
     
  7. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem uitgespeeld en vond hem toch ietwat tegenvallen. Het verhaal komt nooit echt van de grond en blijft te vaag, misschien komt dat ook wel omdat Marcus etc weinig van de Locust weten. Ik vind iig dat de game daar behoorlijk wat steekjes laat vallen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Halo waar het verhaal wel kon boeien. De op het verhaal aansluitende missies kan ik ook lastig plaatsen. Het is alsof je de hele tijd op weg bent naar een bepaalde locatie maar voordat je daar aankomt is de game al afgelopen. Veel te snel ook, ik dacht eigenlijk op een derde te zitten rond Act 4-5, misschien op de helft. Maar helaas.

    Jammer vind ik ook dat er betrekkelijk weinig wapens zijn. Je pistool is vrij waardeloos en er zijn amper alternatieven. Naast de Shotgun, Hammer of Dawn, Sniper etc bedoel ik dan. Die zijn wel dik in orde. Al is het gewoon kut dat je geen goede pistolen hebt, een magnum oid was leuk geweest, de afwezigheid van goede alternatieven voor de Lancer stellen mij ook teleur.

    Ik heb me wel zeker vermaakt met GoW en op de Hardcore of Insane moeilijkheidsgraad komt dit misschien beter uit de verf. Maar nu blijft toch een gevoel van teleurstelling hangen omdat het net te kort, net te vaag en net iets te weinig was.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    casual is ook niet cool nee. dat is veels te kort maar over die magnum die zit er wel degelijk in en pistol is ook erg krachtig als je eerst 3 kogels schiet en daarna slaat dan heb je ze altijd ;)
     
  9. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Die revolver (6 shooter) is toch een magnum?
     
  10. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en Als je een beetje met het pistool om kan gaan werkt hij super, kijk maar hoeveel mensen het pistool online gebruiken (ranked) eerst 3x schieten en dan neer meppen.
     
  11. ViperMike

    ViperMike Guest

    Valt mee, als je een beetje slim bent pak je een shotgun en blijf je op afstand zodat je niet kan slaan. Ik gebruik dat wapen meer als afmaker. Of met een lancer, een beetje achteruit lopen en schieten. Wachten tot hij slaat, dan raak je hem tijdens het slaan en kan hij even niks en zaag je hem door 8)
     
  12. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook heel vaak met pistol maar na een tijdje hebben ze het meestal door en dan werkt het niet meer :mad: Dan heb je in de eerste ronde soms 4 kills met de pistol en dan steeds minder tot ze allemaal door hebben wat je tactiek is 8)

    Vandaag trouwens een vet potje gehad. We begonnen met 4 vs 4 en verloren tot de stand 5-1 was (first to 6) en toen ging een speler van ons team weg. Wij ineens met tactiek spelen enzo dik ingemaak tot 5-5 en toen (was in Rooftops) met zijn drieen gaan staan bij het begin van het midden(op het niveau waar ook de grenades liggen) en dan zo : een hier links, hammer of dawn erop, hier nog een, hammer erop en zo door tot ze allemaal dood waren 8) Ze waren dik verbaasd, was zelfs een clan ofzo :cool:
     
  13. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerst system link gespeeld met 3 vrienden. Met z'n 4en dus. 2 van mijn vrienden kenden de game niet dus speelden hem voor het eerst. Wel leuk om de reactie te horen/zien toen ze kennismaakten met de Hammer of Dawn in het level Fuel Depot.

    Gheheh leuke reactie :)

    Echt geweldige game multiplayer.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoe heet dat wezen ook alweer die overal doorheen beukt, op basis van geur en geluid?
    Die vond ik ook wel cool, al ben ik er ook wel een paar keer door dood gegaan. :+
     
  15. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Beserker.
     
  16. Scrisisssszzzz

    Scrisisssszzzz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game samen met een vriend op Hardcore uitgespeeld en zijn nu met Insane bezig. Wat ik een van de leukste dingen vond waren de dialogen tussen de karakters. Leuke humor. Vooral als je de eerste twee boomers hebt gehad en als je in die grotten bij dat punt aan komt dat je vor het eerst die Theron gaurds krijgt! Heerlijk
     
  17. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, leuk de eerste keer. Maar zeer irritant wanneer je niet al te serieus speelt.. en het dus een paar keer opnieuw moet doen.. Moet je constant weer dat gezeik aanhoren.. ik bedoel.. waar is de <SKIP> optie?
     
  18. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    onder je X knop
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    die niet werkt werkt als je het filmpje krijgt van de splitsing...
     
  20. PFV Triton

    PFV Triton Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bij mij wel werkt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina