The Scrin: Je standaardsoldaten zijn eigenlijk zwermen vliegjes/bijtjes, die andere infantry doodbijten volgensmij. Die zwermen heten de Buzzers, en kunnen met veel andere tanks (denk hierbij aan grote kevers
) gecombineerd worden.
En iets belangrijks, ik heb de NOD campaign maar eventjes kunnen spelen (In c&c3game.exe is een fout opgetreden; Blue Screen of Death), maar als ik The Scrin eenmaal tegenkom in de campaign heb ik een probleem.
De vliegtuigen zijn namelijk nogal overpowered... Ik had 2 verschillende vliegtuigen, de beste en een-na-beste, op de basis van NOD in Skirmish afgestuurd, en samen met een soort energy-shield zijn ze haast onverslaanbaar.
Moet je nagaan als je tegenstander met 5 vliegtuigen aankomt...
De NOD campaign:
Movies! Eindelijk! HD Kwaliteit filmpjes, met KANE!! Yay! De kwaliteit is echt HD kwaliteit, en daarnaast zijn de CGI filmpjes ook voortreffelijk. Ik dacht eerst: "Is dit pre-rendered, of...", zo mooi. Als je ziet dat de rakek GDSS Philadelphia raakt, ziet alles er zo mooi uit.
Ook heb je nu weer echte missies met doelen, vernietig eerst die 2 PowerPlants, zodat die 2 Turrets zijn uitgeschakeld, etc etc.
Ook is er een missie waarbij je Het Witte Huis moet vernietigen, omdat dit voor een daling van het geloof in GDI zou veroorzaken, en ze zou afleiden van andere zaken.
Of je kiest ervoor om een andere missie te kiezen, die ervoor zorgt dat de GDI's Airfields drastisch verminderd worden.
Al met al is het een erg vet spel, en dit weekend wordt voor mij een mooi weekend
.