1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De 360 levert nog steeds problemen op, in onze clan zitten we al over de 50% uitval :mad:
     
  2. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Grootste probleem is het gebrek aan software denk ik
     
  3. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat het met de launch van de 360 ook niet geweldig was ofzo..Het enige wat mij kon boeien bij de launch was CoD en PGR.. Nu de meeste spelletjes al voor de 360 zijn uitgekomen zijn de Launchgames van Sony niet geweldig..
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is supernetjes!
    En dit is ook zeer netjes:

    PS3 meer dan een half miljoen keer over Europese toonbank


    http://www.webwereld.nl/articles/45683

    Nieuws: Analist: 'PS3 zal de Wii en Xbox 360 verslaan'
    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5030
    Analist wil niets zeggen natuurlijk. Dat is maar gezever. Maarja, ik denk eigelijk ook wel dat binnen zo'n 4 jaar ps3 op nummer 1 staat.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk ook dat PS3 binnen zoveel jaar nr. 1 zal worden. De PS3 zal echter wel niet meer zoveel meer voorstaan als toen de PS2 en Xbox. Het zou me zelfs niet verbazen moest het (een tijdje) een nek-aan-nek race worden.
     
  6. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, en binnen 4 jaar zal vast de volgende generatie weer bijna klaar staan... Dus dan wordt het een race zonder winnaar.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dan staan ze klaar hé, de meeste consumenten zullen toch niet weten dat de opvolger er aan komt. Kijk bovendien nu eens naar de verkopen van de PS2, niet slecht lijkt me.

    Als de next-gen consoles uit zijn, dan pas kan je imo echt zeggen wie de winnaar was van de vorige generatie. Want ik verwacht tussen de 360 en PS3 niet een al te groot verschil dus met de minste tegenslag of geluk kan het missschien omslaan... .
     
  8. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    --------------------------------------------------------------------------------

    1. Merk/type van de bluetooth headsjabra bt 125
    2. Moet de headset elke keer weer opnieuw gekoppeld worden aan de PS3 of onthoudt ie em? nee, éénmaal aanmelden daarna continue herkening
    3. Hoe is de geluidskwaliteit; hoor jij anderen goed door de headset en horen anderen jou ook goed? vergeleken met de draadkoptelefoon van de 360. Is ie toch wat minder maar ik ben goed verstaanbaar en men hoort mij.

    Dus met de bt135 een dag/nacht liggen klooien, omgeruild met de bt 125 en direct gewoon goed geluid en spraak, hehe eindelijk.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Folding @ home is ook heel cool. Vind het echt goed dat Sony zo zieke mensen helpt. In mijn friendslist zijn gasten die het de ganse nacht hebben opstaan, dat is mooi. Momenteel zijn er ook al een dikke 30 duizend ps3's behoorlijk actief met folding @ home. Nu hebben ze al enorm veel berekingen :). Mooi, mooi...
    Oh ja, nog iets , in de volgende arcade kasten van Namco gaat ook een Cell processor zitten :).
     
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    O-) O-)

    Vanacht even mijn PS3 getest, 15 uur achter elkaar aangestaan, en niet eens heet :)

    Topapparaat!
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou, de PS2 is nu ook al een hele tijd uit, en vrijdag (launchdag PS:cool: hebben we bij de Dixons in Nijmegen wel 5 playstation 2's verkocht :lol:

    Damn, vreemd.. we hebben het op het werk in een vitrine staan, en de PS3 is toch echt heet.. maargoed.. mischien is dat omdat hij in de kast staat. Maar dat betekent wel dat hij vele warmte af geeft.
     
  12. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dat heeft toch echt met het feit te maken dat jullie de PS3 in een vitrine showen. Om warmte te voorkomen dien je je console natuurlijk in een open ruimte te plaatsen.
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is waarschijnlijk ook het geval, maargoed.. dan komt er toch nog wel warmte vanaf? :+ Maargoed, hij wordt iig niet zo heet als de Xbox 360, want de glasplaat boven de xbox 360 is toch wel aardig heet aan het einde van de dag :9
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan met dat '' home '' op de ps3 ook naar een soort bioscoop waar je gwn de laatste films kan checken??? ( zoals ik heb gelezen in de pu...)... best wel lache :9
     
  15. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al geprobeerd wat MP4 tjes op en dvd te branden en die af te spelen? Kan dat gewoon?
     
  16. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof het wel, werkt waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als op de psp
     
  17. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het met een memorycard werkt, maar ook met een DVD?
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik heb het gezien, dat je gans de nacht online was :D.
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de ps3 draadloos internet of moet je een speciale adapter voor kopen?
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Draadloze adapter zit er al in ;).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina