wij zoeken de laatste tijd clanmatches. maar nu nog meer omdat bijna de helft van de GoW groep is weggegaan. we hebben nieuwe leden maar die moeten we nog uittesten. dus als jullie clanmatch willen doen zou ik daar erg blij mee zijn. we zoeken een GoW clanmatch we zoeken ook nog een toernooi om mee te doen als iemand er nog een weet
Bij deze uitgedaagt wat d8 je van donderdag avond? (8 uur) warzone bleed out 20 best of 3 of best of 5 maps gamebattle regels Je hoeft hier btw niet een appart topic voor te maken aangezien jullie aan een topic hebben...
DMC gaste gaan wel weg als je de MLG regels volgt en de hammer vervangt voor de boomer, nogwel tijdens een friendly. Ik denk zeg t maar ff
doe maar best of 5. ik heb nog niet veel met gamebattles gedaan dus de regels weet ik nog niet. waarschijnlijk andere clangenoten van mij wel
DMC wordt geraped door iedereen? Weet nog wel toen wij een tijd terug een clanmatch tegen ze deden. 5-0 5-0 en toen gingen ze weg geloof ik, haha.
En zo ging dat ook met Ic3 de 1e clanmatch tegen DMC hun host wonnen we 5-0 5-0 5-0 5-0 op hun site zal wel wat anders staan
QFP wil met hun nieuwe team wel laten zien wat we kunnen. we starten helemmaal opnieuw met clanmatches.
Je start pas opnieuw met clanmatches als je een nieuwe clan heb....je kan wel zegge we gaan spelen met een ander team, maar je achtergrond blijft altijd staan
En dat bepaal jij? Onze achtergrond was niet slecht dus daarom zijn we niet overnieuw begonnen alleen we willen met deze zes spelers een frisse start maken.
Is een mooi tijdstip om een nieuwe start te maken, 1 april nieuwe season op gamebattles geloof ik. Dan begint iedereen weer met 0-0
de eerst macht hadden we gewonnen en nog nooit 5-0 verloren in fuel depot dus ga weg met die score man. en we deden tegen jullie eerste 3 matches had gewonnen dus 4 kan nie