Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Besteld :thumbs:

    86 euro in totaal (6 euro verzendskosten).
     
  2. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    6 april is het als het goed is zover mensen \o/ Kheb er toch wel weer zin in :cool:
     
  5. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    79,99 euro en gratis verzenden bij XBOXHOME.nl
     
  6. Solid Fischer

    Solid Fischer Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan betaal je nog wel minstens 5 euro voor de betaalwijze. Creditcard is zelfs 11,- extra.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    3 april toch? Stond iig een ad op de amerikaanse marketplace.

    Of krijgt europa hem dan weer een paar dagen later... :mad:
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard ;)
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Gvd zeg, ik dit spel lekker besteld, heb er zin in, is mijn Xbox kapot gegaan!
    Nou snel opsturen, hoop dat ik hem 5 april terug krijg :9
     
  10. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej zeker niet. Je betaald alleen voor hardware kosten voor de betaal wijze. Games zijn gratis. Tenminste met internetbankieren heb ik 79,99 moeten betalen:thumbs:
     
  11. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    exclusief BTW: 73.21 €
    BTW: 13.91 €
    Totaal: 87.12 €


    Dit krijg je als je vooruit wil betalen met internetbankieren.
     
  12. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Gek ik zie het! Je hebt gelijk! Maar ik heb er echt 79,99 voior betaald. Maar toen stond het ook groot in een banner op die site dat het actie was (waar nu die KIDS CORNER shit staat. Misschien hebben ze het veranderd aangezien het best een groot pakket is om te versturen. Je moet maar eens een game kiezen en in je winkelmandje doen en dan is het verzenden graits (Ook als is het en goedkope game). Doe je hardware dan moet je verzendkosten betalen (Ook al bestel je voor 300 euro ofzo).

    Heb ik geluk gehad :9
     
  13. Solid Fischer

    Solid Fischer Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels in de bestelling gedaan op xboxhome.nl. 85 euro. Nog altijd 15 euro geodkoper dan bij bol.com. De PU geeft m trouwens een 90. Recensie verwijderd BTW.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    mag dit~??
     
  15. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Keek net op de website van redoctane en een extra gitaartje kost 59,99 dollar. Aangezien de prijs van het spel in dollars het zelfde is als in euros verwacht ik dus dat een extra gitaar hier ook 59,99 euro gaat kosten. Vind ik wel erg duur voor een extra controllertje die maar voor 1 game gebruikt...
     
  16. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is het ook. Maarjah je moet er wat voor over hebben :9 Daarom heb ik ook maar gelijk die bundel gekocht voor 80 euro. Vind ik wel redelijke prijs. Ben benieuwd wat die nou in de winkel gaat kosten aangezien hij eerst bij bol.com stond voor 100 euro.
     
  17. Solid Fischer

    Solid Fischer Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Spannend!!! Nog een weekje. Dus hij komt op: of 3 april (dinsdag), of 6 april (vrijdag) of 9 (manandag). Ik gok op 6 april en ik hoop dat k m ook gelijk op de release date in huis heb. Na ja k zet nog ff Iron Maiden op.
     
  18. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb lang niet meer zo erg uitgekeken naar een game als deze. Puur omdat het ff totaal anders is dan andere games. Ik heb het een paar keer op de PS2 gespeeld in de Mediamarkt. Eerst vond ik het echt een gay spel :eek: . Maar dat was maar omdat ik het totaal niet kon en ik me kut voelde dat iedereen mee aan het kijken was.

    Maar na een keer of 3 proberen ging het me aardig goed af (op easy of normal ofzo:x ) En toen begin ik langzaam in te zien waarom deze game zo een hype veroorzaakte. Ook echt vet dat je het geluid zo kan veranderen als je een toon wat langer moet aanhouden met dat pookje! Echt super! :thumbs:

    I'm ready to rock!!! :cool:
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan te bedenken dat het eigenlijk pas echt leuk wordt op Hard :)
     
  20. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb hem eens op hard of expert gezet om te kijken hoe dat ging. Niet alleen mijn handen maar zelfs mijn ogen hielden bijna niet bij wanneer ik op welke knopjes moest drukken. Kan me wel heel goed voorstellen dat het een enorme kick geeft als je steeds beter wordt en uiteindelijk op expert liedjes kan spelen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina