Xbox 360 Core System + Memory Card

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LiL D Bro NL, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiL D Bro NL

LiL D Bro NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik wil dus een xbox 360 core system gaan aanschaffen, als deze nog te koop is... Maar dan wil ik er gewoon een losse 64mb memory card bij kopen. Ik koop dan later nog wel een harde schijf als die 120GB HDD uit isO-) Maar nu is me vraag dus. Kan ik m'n savegames van de memorycard makkelijk over zetten naar me HDD?

Iemand trouwens ook nog wat tips voor een leuke eerste game om er bij te kopen? Liefst 1 die al geen 65 euro meer kostO-)

2. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    het overzetten van data vanaf memorycard naar hd is heel makkelijk ja is volgens mij gewoon een kwestie van knippen/copieren en plakken..

qua game... kijk hiervoor even in de centrale "welke game moet ik kopen" thread

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Let er wel op dat niet van elke game de savedata te verplaatsen/kopieren is naar een ander opslagmedium. Zo kwam ik er toendertijd met mijn eerste 360 tijdens het backuppen van mijn savegames van HDD naar MU achter dat sowieso de save van DOA4 onder bovengenoemde categorie valt. Mijn tip aan iedereen is : gebruik voor je savegames ten allen tijde een MU. Savegames worden straks ook wel groter, maar ook van de MU komt een grotere (256 MB) versie. Mocht je HDD een keer crashen, of moet je hem opsturen en je krijgt een lege terug.....heb je altijd je savegames nog !

Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hier staan veel antwoorden op je vraag. Het is daarom niet nodig om een nieuwe thread te openen :): Premium vs. Core

• Core's blijven gewoon te koop, microsoft komt met 3 sku's
    • Zonder HDD geen Backwards Comapatabiliteit
    • Zonder HDD kan je geen demo's downloaden
    • de 120 GB kan nog een tijdje duren voor deze in Nederland komt (verwacht hem rond augustus)
    • Als je een game zoekt kijk dan naar de launch games (zoals kameo, condemned, deadrising, enz) die zjn nu 30 euro en erg vermakelijk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina