het beste om beter te worden is gewoon spelen spelen spelen. Ik zelf heb geen moeite met Fifa 07, ik speel al zo lang fifa, ken het inmiddels dromen. Speel deze ook meteen op WC, en win dan ook. niet alles natuurlijk maar genoeg om satisfaction te hebben. Enige kutte is die LT om speler te wisselen. Verdedigen is moeilijk dan oude fifa´s, schieten ook, gewoon 1000 keer doen en je komt verder en verder.
maar welke divisie is het makkelijkst? want de slechtste teams zitten geloof ik in de franse, en als ik dan lyon neem... of niet? en kan je nou de divisies ook op amateur zetten?
De divisies kun je ook op amateur zetten ja. Voordat de wedstrijd begint kun je het niveau aanpassen.
Ik ook sta nog maar iets van 900 op de ranglijst. Hoeveelste sta jij nou dan met hoeveel winst en verlies partijen
wat is je gamerstag dan kan ik je misschien een x inviten voor een partijtje. Met wie speel je meestal ik speel meestal met manchester united.
Vandaag m'n eerste seizoen op wereldklasse afgerond. Ik ben 14e geworden in de competitie met Chelsea. Maar ik heb wel de champions league en de engelse beker gewonnen Ik vind het verschil tussen "Proffesional" en "Wereldklasse" erg groot. Op prof won ik alles, dus was er geen uitdaging meer. Op wereldklasse is dat ff wat anders.
Heey, ik speel dit spel al een tijdje, maar vroeg me af hoe je aan de ''world XI'' of ''Classic XI'' teams komt.. er staat dat het 2000 points kost.. kan je deze ''points'' in de game halen.. of bedoelen ze microsoft points?.. Alvast bedankt ..
Die kun je in de game verkrijgen Dit doe je door bepaalde doelstellingen te behalen, zoals 'Scoor 5 keer' en dat je de nul moet houden (zijn maar voorbeelden hoor, ik weet niet meer of ze ook in de game zitten) Ik heb de PSP versie, maar ik neem aan dat het niet veel verschilt.
Dit meen je niet... ik vond het al shit dat ik geen Ajax kon kiezen, maar ga je me nu vertellen dat je alleen tegen elkaar kunt spelen via Xbox Live, en dus niet met 2 controllers op 1 Xbox 360?
Hallo, Ik heb een vraagje. Speel al geruime tijd fifa 2007, maar: * Kun je ook trucjes doen? Zoals scharen om de tegenstander voorbij te spelen? * Bij een vrije tap gewoon hard (over de grond) richting de goal schieten? Beide zijn mijn nog niet gelukt, er er staat niets bij in het boekje.