.IFO .VOB .BUP files spelen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Nickromancer, 29 mrt 2007.

  1. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of er een gratis programma is om .IFO .VOB .BUP files af te spelen? Ik heb een tijdje zitten googlen maar ik kon zelf niks vinden. Heeft er toevallig iemand zoiets?
     
  2. Josso

    Josso Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zelf niet zo snel weten hoe je ze zo kunt afspelen als ze op je computer zijn opgeslagen.

    Al die files zijn video files voor op een dvd, deze kun je met nero branden op dvd.
    daarna zou je ze gewoon in je dvd speler kunnen afspelen;)

    Maar rechtstreeks weet ik niet.
     
  3. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer VLC media player eens, uitstekend progamma!
     
  4. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    VLC speelt het inderdaad gewoon af. Bedankt jongens voor de snelle reactie :thumbs:
     
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan ook een willekeurig .VOB bestand openen in Windows Media Player, die speelt vervolgens de gehele dvd af.
     
  7. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan zat er geen geluid bij.
     
  8. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier werkt het goed.
     
  9. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh, zou het komen omdat je bepaalde codecs mist of vernaggelt hebt door teveel te spelen met dit soort bestanden en afspeelprogramma's?
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat is nou jouw bijdrage hierin MAX3400? Alleen de toon je al aanslaat is helemaal verkeerd naar mijn mening.
     
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij (MAX3400) heeft wel gelijk.:)
     
  12. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach. Misschien moet je het niet zo opnemen. Strak is hier een hele discussie over waar/niet waar. En daarvoor dient dit forum niet, noch privé.
     
  13. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoopte dat mijn bijdrage enigszins eigen initiatief zou geven in het feit dat er meerdere players bestaan en tientallen codecs die niet allemaal met elkaar compatible zijn en dat, als iemand een player heeft gevonden, op zoek gaat naar (specifieke) codecs.

    Het probleem zit 'm niet in de vraagstelling van de meeste mensen maar de mis-informatie die vaak wordt gegeven omdat veel anderen wel de klok maar niet de klepel weten te vinden. Door eigen onderzoek, ook op de site waar je bijvoorbeeld een bepaalde player kan downloaden, wordt je een stuk wijzer waarom je een bepaald niet af kan spelen.

    WMP11 is bijvoorbeeld zo'n mooi voorbeeld waarbij Microsoft zelf een database eropna houdt met de codecs die specifiek voor WMP11 zijn geschreven. En daarna houdt het op; veel third-party spul werkt niet met WMP11. Dan moet je dus op zoek naar of een ander video-formaat hoe je je films converteert, of naar een andere player.
     

Deel Deze Pagina