Worden jullie er af en toe niet moe van dat mensen lopen te klagen over de xbox dat het van microsoft is en dus slecht? Dat wordt berekend aan de hand van de volgende formule: microsoft = prut xbox = microsoft dus xbox = prut Ik had dat dus vandaag, ik had gisteren bijna een xbox. Die deal ging niet door omdat de Mediamarkt in A'dam niet aan de actie van de gameshop kan tippen. (ga zaterdag dus ff naar den haag). En vertelde dat dus op mijn werk, kwam er zo'n betwetterig collega schreeuwend "Jij blij?!". Hoezo vroeg ik, "het is microsoft, prut dus". Heb hem even flink de oren gewassen. Zelfs een collega van me die pro-ps2 is, steunde me daarbij. Zelfs hij gaf toe dat de xbox beter is als de ps2. Maar het is toch zonde dat niet iedereen de beste console (op het moment) niet kan waarderen, omdat het van microsoft is. Het is gewoon een goed stukje hardware, met nog gavere spellen.
dat is inderdaad zo , microsoft heeft echt slechte reputatie. Zijn er gasten op school die zeggen : "en ? , is je Xbox al vastgelopen ?!?" of : "is je Xbox al gechrasht ?" en : "waarom Xbox , als Ps2 beter is ?" dat laatste deed mij echt ontploffen . Dit komt alleen omdat Playstation/sony een goede naam heeft op dat gebied en iedereen er vol van is . Maar Microsoft de nieuwkomer willen de meesten geen kans geven, \ Zo ik heb mijn zegje gedaan . moeten jullie ook doen het helpt echt !!
ja en sony maakt alleen maar blokkendozen, zeg dat maar eens tegen iemand die pro sony&anti MS xbox is !! wedden dat ie uit zijn vel springt...?!?! haha
nou ik heb mijn klas al klein gekregen 3 van de 12 koopt er nu ook 1 en 2 zitten er nog over na te denken
Bij mij op school zijn ze allemaal pro x box ik zeggen dat ik x box heb: JAH!!! kikke!!! allemaal positief commetaar zelfs iemand die een PS2 heeft vindt het lachuh. als je comentaar krijgt van: door microsoft gemaakt dus dan is het "bleh"!! moet je gewoon vragen hebbie ene pc thuis staan? zeggen ze jah en draai je windows er op? zegen ze meestal ook ja, hebbie ze mooi uitgeluld
linux = bleh ---> geef em een apple tje voor de dorst dat gezeik had ik ook op school, met krijg je een error schermpie enne het gezeik dat de controller groot is .... maar nu gaan er een aantal misschien een xbox kopen, das weer poen er bij voor microsoft .... mzzl Munch and Abe
lol, volgens mij zijn al die gasten gewoon jaloers, niet alleen op de xbox, maar ook op micrisoft en bill gates! Ze zijn gewoon jaloers op al dat geld daar!
Joah, veel mensen hebben nu een ps2 en kunnen het om een of andere rare reden niet verkroppen dat er een beter systeem is van een ander merk. Erg vervelend en dom. Als er een nieuwe DC komt die een stuk sterker is doet ik hem gelijk kopen, simpel, omdat je een gamer bent, ja toch! Nu roelt de doos, time to face reality
Ik moet zeggen, als ik het over de Xbox heb, zeggen veel mensen dat ze eingelijk helemaal niet goed weten wat het precies is, of hoe het eruit ziet. Ms mag wel eens wat meer reclame hier gaan doen in Nederland (in heel Europa)
Ik vind ook dat er wel eens wat meer reclame gemaakt mag worden door M$, want toen ik m'n vrienden vertelde dat ik een X-box had gekocht wist de helft waar ik het over had en toen ik de andere helft uitlegde wat het was zeiden: "oh, een soort playstation..." Verder is iedereen die anti-Xbox is wel te overtuigen door ze te laten spelen op het machinetje
UK is nu eenmaal het grootste afzetgebied van europa. Dit gebeurde destijds ook met de Dreamcast. Iedereen zei bij het zien van de Dreamcast "kijk, de playstation 2"... *piep* Wrong Answer. Algoed, de mensen kennen de Playstation en de Nintendo. Bij de Dreamcast leverde dat ook al gezeur op.. wat is dat dan? Sega? Was dat niet Failliet enzo? Het is de onwetenheid van veel mensen. Op ten duur zal dat veranderen. Betreft dat gezeur omtrent Microsoft. Het zit tussen de oren van de mensen. Ze kunnen niet zelf een conclusie trekken dus roepen maar iets wat iedereen roept. Je hebt zelf de keuze welke OS je op de PC draait. Als je er niet tevreden mee bent dan installeer je maar lekker wat anders. En ga dan niet zeuren dat Office er niet op draait want daar zijn klonen voor. En je pc laten crashen? Dan moet je er niet zoveel aan rommelen als je geen idee hebt wat je aan het doen bent!
Dat viel mij ook erg op. Er wordt heel weinig reclame gemaakt voor de xbox. Ik heb die reclame met het gelanceerde kind dat recht zijn graf in wordt geschoten nog maar 2x gezien. Terwijl ik van de playstation (niet de ps2) toen het nog net uit was, barstens veel reclame gezien heb. De hoeveelheid reclame voor de ps2 was stukken minder, maar volgens mij nog steeds meer dan voor de xbox.
Nou ik heb die vent toch heel wat keren uit en in zien vliegen Maar inderdaad wat meer promatie had geen kwaad gekund. Bij mij op school heb je weinig console gamers die een playstation hebben of iets anders. Ze vinden het wel cool dat ik een xbox heb, maar ze weten er nou niet echt veel over
hier kan ik me nou ZO kwaad om maken. ow het is een pc dus crasht ie. nou mijn GBA!!! loopt zelfs nog wel vast... Windows crasht misschien wel vaak maar dat is gewoon absurt om je xbox dna niet te kopen. en dit slaat helemaal nergens op microsoft = prut xbox = microsoft dus xbox = prut ik vind het zo stom warom dit gebeurt. ik bedoel ik scheld de PS2/NGC toch opok niet uit...